Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla kasvaa parta? (nainen) Itkettää

Vierailija
06.07.2021 |

Olen 33-v. nainen siis, ja vuosi sitten ilmestyi joku yksi tumma jouhi leukapieleen. Poikaystävä sen huomasi.
Nyppäisin sen pinseteillä pois ja sitten siihen samaan paikkaan tuli neljä uutta. Ne nypin ja tuli viisi jne. Kunnes nyt vuoden sisään molemmat leuan sivut haluaa kasvattaa partahaivenia siinä määrin että jopa näyttäisi parralta ellen nyppisi pois.

Mistä tällainen voi johtua? Karvoja tulee koko ajan lisää. Ei enää riitä nyppiminen vaan pitää kohta ajella. Samoin hiukset on alkaneet lähteä päästä ja kynnet katkeilee. Kampaajakin ihmetteli miten voi tuolleen vaan tukka lähteä päästä.

Mikä eteen? Muilla mitään kokemuksia, edes kuulopuheita tällaisesta?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ruvennut syömään e pillereitä tai oletko vaihtanut merkkiä?

Onko sinulla PCO?

Jos on PCO  tai muutenkin niin jätä vehnä ja sokeri pois ruokavaliosta.

PCO ja sokeriaineenvaihdunnan häiriöt liittyy toisiinsa.

En ole syönyt e-pillereitä (joku toinenkin kysyi), enkä ole hiljattain lakannut syömästä myöskään. PCSO:n mahdollisuudelle yleislääkäri nauroi. Ehkä pitäisi aika naislääkärille tai edes gynelle?

Kiitos ihan tosi paljon vastanneille, muuten.

ap

Olin tulossa kommentoimaan, että menethän AP gynelle, ja katso vielä hänen oma kuvaus osaamisestaan ennen kuin menet, jos otat yksityisen. Valitettavasti näissä asioissa kannattaa katsoa, kenen puoleen kääntyy. Karvat voivat olla harmittomiakin, mutta asia on hyvä varmistaa, koska joskus muutosten takana on hoitoa kaipaavia syitä. En luottaisi random yleislääkäriin, etenkään asialle naureskelevaan.

Vierailija
62/62 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden päästä näytät Conchita Wurstilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla