En pidä muiden lapsista
En siis ole yhtään lapsi ihminen vaikka itselläni on yksi lapsi jota tietenkin rakastan mutta siis muiden lapset ei herätä minkäänlaisia tunteita minussa.
Esimerkiksi kun kaverit saaneet vauvoja niin en ihaile muiden lomassa että voi kuinka suloinen, enkä todellakaan ota syliin ellei tyrkytetä.
Muita? :D
Kommentit (24)
Miksi on ihan hyväksyttää olla vanhempi, joka ei pidä muiden lapsista, mutta jos lapseton sanoo samaa, se on paheksuttavaa?
Onko tässä nyt jotain nauramisen aihetta tai huvittavaa?
Oma jo kohta täysi-ikäinen mutta onneksi oon sellaisessa työssä jossa olen tekemisissä lasten kanssa. Tykkään lapsista.
En myöskään tajua miksi tällaisesta pitää edes tehdä jokin avaus tänne? Kiviäkin kiinnostaa mitä sinä ajattelet muiden lapsista...varmasti maailma pullollaan kaltaisiasi joita ei kiinnosta pätkääkään sinun mukulasi, so what?
Minä tykkään lapsista noin yleensä, mutta esim. puistossa en jaksa sitä, että minua käytetään ilmaisena lapsenvahtina. Yleensä lasten omat vanhemmat näpräävät puhelinta tms. ja sitten lapset tulevat minun ja oman lapseni leikin keskelle riehumaan ja höpöttämään. Asia olisi ok, jos leikkisivät lapseni kanssa, mutta kun koko ajan höpöttävät minulle! Minä keskityn puistossa vain ja ainoastaan omaan lapseeni, ei minun tarvitse muiden kakaroiden kuulumisia/päivän ohjelmaa tietää..
Minä olen aina pitänyt lapsista sata kertaa enemmän kuin aikuisista ja tämä avaus vahvisti tätäkin tunnetta :D olen pahoillani ap rajoittuneisuudestasi mutta eipä se ole muiden ongelma onneksi.
Jaa. Saan sun kaltaisista ihmisistä jotenkin tunnekylmän vaikutelman. Itsekkään ja jollain tapaa lapsellisen.. No, mielikuva vaan :) Toivottavasti kamus saavat paremman kuvan susta.
Mä otan lapset ihmisinä. Toisista pidän enemmän kuin toisista, mutta en dissaa ketään niistä noin näkyvästi.
Miettikää miten huvittava ja typerä kommenti aplta ja miten hölmö ihminen on. Laittakaan lapsi-sanan kohdalle tähän avaukseen vaikka vanhus tai tummaihoinen ja miettikää mitä kertoo ihmisestä se että viitsii tehdä tällaisia avauksia tänne. Jokainen saa totta kai olla millainen on mutta se on tyhmyyttä että tuo hymiön kanssa tällaisenkin julki...
"minä tykkään mun omasta miehestäni mutta muiden miehistä en koskaan tykkää heh heh heh :D:D:D"
Olen jollain tavalla ap:n linjoilla ja nro 7 kiteytti ajatuksiani hyvin. En halua olla ilmainen lastenvahti tai lapselle keskustelukumppani. Sitä joudun tekemään omalla pihallanikin, kun naapurin lapset ilmaantuvat pihalle ilman vanhempiaan. Sinänsä muissa lapsissa ei ole vikaa, mutta huomaan ärsyyntyväni heihin, koska oikeasti minua ärsyttää heidän vanhempansa, jotka eivät katso omiensa perään. Silloin on ihan mukavaa, vaikka muiden lapsiakin on ympärillä, jos vanhemmat ovat järkeviä ja hoitavat hommansa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:26"]
Minä olen aina pitänyt lapsista sata kertaa enemmän kuin aikuisista [/quote]Minä en ole koskaan pitänyt (itseäni nuoremmista) lapsista. En edes lapsena.
En mäkään muiden lapsista välitä. En inhoa muttei kiinnosta eikä minusta pidäkään. Omaani tietysti rakastan yli kaiken. Olen varma, että muut ajattelevat täsmälleen samoin omasta lapsestaan. :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:29"]
Miettikää miten huvittava ja typerä kommenti aplta ja miten hölmö ihminen on. Laittakaan lapsi-sanan kohdalle tähän avaukseen vaikka vanhus tai tummaihoinen ja miettikää mitä kertoo ihmisestä se että viitsii tehdä tällaisia avauksia tänne.
[/quote]
No en minä pidä vanhuksistakaan. Tummaihoisia on niin erilaisia, ettei voi yleistää.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:34"]
Miettikää miten huvittava ja typerä kommenti aplta ja miten hölmö ihminen on. Laittakaan lapsi-sanan kohdalle tähän avaukseen vaikka vanhus tai tummaihoinen ja miettikää mitä kertoo ihmisestä se että viitsii tehdä tällaisia avauksia tänne.
[/quote]
No en minä pidä vanhuksistakaan. Tummaihoisia on niin erilaisia, ettei voi yleistää.
[/quote]
Millainen äo sulla mahtaa olla? Väität siis että lapset ja vanhukset samastas muotista mutta tummaihoisia monenlaisia? REEEEEPPPSSSSSS
Ao pöen pahoillani tunnevammastasi mutta onneksi se ei ole mun ongelmani. Mulla on kolme IHANAA lasta eikä kiinnosta pätkääkään miten paljon muut ovat heistä kiinnostuneita...en minäkään ole pätkääkää sinusta kiinnostunut :)
Apn kaltaiset yleensä, huvittavaa kyllä, luulevat että me muut kuitenkin ollaan hirveän kiinnostuneita heistä ja etenkin heidän lapsestaan.
Mulla on pari tällaista tuttavaa joita ei kiinnosta muiden lapset mutta kovaan ääneen aina vaahtoavat muille omista lapsistaan eivätkä huomaa miten muut alkavat vilkuilla kelloa ja tuijotella kattoa.
Meitä on moneen junaan mutta onneksi apn rajoittuneisuus ei uskoakseni ole muiden ongelma ollenkaan.
Minä pidän lähes kaikista lapsista mutta hyvin harvoista aikuisista. Viihtyisin lasten parissa monta tuntia mutta tuntikin vieraiden aikuisten ihmisten kanssa saa mut ikävystymään pahasti.
Minä nyt toin tämän asian näin julki koska en kehtaa sanoa kenellekkään päin naamaakaan kuinka en jaksa kuunnella lapsesi jatkuvasta flunssaputkesta, vihreästä kakasta taikka puuhamaa päivästä.
Enkä todellakaan ole tunnevammainen, kaikki eivät vain pidä lapsista.
Lapseni kanssa toki näen muita aikuisia lastensa kanssa mutta mieluiten tapaan lapsettomia ystäviä ja juttelen muustakin kuin lapsista.
Esimerkiksi kun olen muutaman kerran lähtenyt viihteelle toisen äidin kanssa puhuu hän vain humalassa lapsestaan, soittelee mummolle että onko kaikki nyt varmasti hyvin jne..en minä tahdo niinä harvoina vapaa iltoina kun viihteelle pääsee jutella lapsista vaan rentoutua.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:34"]
[/quote]
[/quote]
Millainen äo sulla mahtaa olla? Väität siis että lapset ja vanhukset samastas muotista mutta tummaihoisia monenlaisia? REEEEEPPPSSSSSS
[/quote]
No, toki lapsilla on myös yksilöllisiä piirteitä. Kaikilla tai lähes kaikilla lapsilla on kuitenkin myös joitakin lapsille ominaisia vastenmielisiä piirteitä, jotka tekevät ärsyttäviä (vertaa humalaiset). Useimmilla vanhuksillakin on. Tosin täytyy myöntää, että minulla on niin vähän kokemusta vanhusten seurasta, että voin olla tässä väärässä.
Outoa että tällaista asiaa täytyy sinulle selittää kui pikkulapselle.
Mikä siinä nyt sitten ongelmasi on? rajoittaa ehkä vähän sosiaalisia suhteita, mutta varmaan sopii sinulle hyvin.