En pidä muiden lapsista
En siis ole yhtään lapsi ihminen vaikka itselläni on yksi lapsi jota tietenkin rakastan mutta siis muiden lapset ei herätä minkäänlaisia tunteita minussa.
Esimerkiksi kun kaverit saaneet vauvoja niin en ihaile muiden lomassa että voi kuinka suloinen, enkä todellakaan ota syliin ellei tyrkytetä.
Muita? :D
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:45"]
Minä nyt toin tämän asian näin julki koska en kehtaa sanoa kenellekkään päin naamaakaan kuinka en jaksa kuunnella lapsesi jatkuvasta flunssaputkesta, vihreästä kakasta taikka puuhamaa päivästä.
Enkä todellakaan ole tunnevammainen, kaikki eivät vain pidä lapsista.
Lapseni kanssa toki näen muita aikuisia lastensa kanssa mutta mieluiten tapaan lapsettomia ystäviä ja juttelen muustakin kuin lapsista.
Esimerkiksi kun olen muutaman kerran lähtenyt viihteelle toisen äidin kanssa puhuu hän vain humalassa lapsestaan, soittelee mummolle että onko kaikki nyt varmasti hyvin jne..en minä tahdo niinä harvoina vapaa iltoina kun viihteelle pääsee jutella lapsista vaan rentoutua.
-Ap
[/quote]
Miksi sun pitäisi kehdata sanoa kenellekään päin naamaa että hänen lapsensa tekemiset eivät kiinnosta? Mehän ihan kaikki jutellaan päivät pitkät sellaisista asioista ihmisten kanssa, jotka ei ole meille tärkeitä, mutta sille ihmiselle on, joka niistä juttelee. Ja siksi siitä itsekin ainakin yrittää kiinnostua, ja jos ei kiinostu niin kuitenkin kohteliaisuudesta juttelee ja kuuntelee. Se on ihan normaalia kuunnella toista ihmistä ja jutella niitä näitä hänen elämänsä tärkeistä asioista, oli se sitten matkustelu, kissan hassut tavat, perennapenkin kunnostus, lapsi jne. Jotenkin omituista että sulla on tästä asiasta joku angsti, vaikka tämä on ihan normaalia elämämää. Onko sulle samanlainen ongelma ylipäänsä puhua asioista, jotka sua ei kiinnosta?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:55"]
Niin, ja äö on 115.
[/quote]
Siis äo.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:25"]
Oma jo kohta täysi-ikäinen mutta onneksi oon sellaisessa työssä jossa olen tekemisissä lasten kanssa. Tykkään lapsista.
[/quote] en varmaankaan viihtyisi vanhusten parissa olla työssä.
Niin, ja äö on 115.