Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vika hiuksissani on? Kosteuttavatkin tuotteet kuivattavat ne korpuksi!

Vierailija
19.09.2025 |

Hiukseni ovat kuivat. Ne ovat aina olleet, mutta nyt vuosi vuodelta tilanne menee pahemmaksi.

Monet "kosteuttavat" tuotteet vetävät ne ihan kamalaan kuntoon. Minulla on kaksi shampoota/hoitoainetta jotka olen todennut sellaisiksi että niitä voi käyttää. Siis oikeasti VOI käyttää, koska 90% shampoista pesee hiukseni sellaiseksi narskuvaksi heinäkasaksi. Siis ihan sama miten hellästi pesen hiukset, takkuja tulee niin paljon että melkein itkettää. Ja 90% hoitoaineista ei hoida yhtään, useat jopa jättävät sellaisen vahamaisen tahmapinnan vaikka hiukset huuhtelisi kunnolla.

Ei-kosteuttavilla tuotteilla tilanne on sitten jo melkein katastrofaalinen.

Mitä ihmettä teette te joilla on sama ongelma, ja onko tämä jotain minkä voi korjata? Vai hiusten ominaisuus jonka kanssa on vain elettävä? En värjää hiuksiani ja kuivaan ne föönillä ehkä kerran, kaksi vuoteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hiuksiin jätettävä öljy. Sillä saa hiukset parempaan kuntoon.

Vierailija
2/2 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että mulla takkuuntuu hiukset ihan älyttömästi jos en käytä myös hiuksiin jätettävää hoitosuihketta. Shampoo voi olla melkein mitä vain, usein pesen esim suomalainen mustikkashampoolla, hyvä huuhdeltava hoitoaine on L'Oréal Paris Elvital Hyaluron Plump ja jätettävä hoitosuihke Schwarzkopf Gliss Split Hair Miracle. Värjään kyllä välillä kestovärillä, välillä vain niillä sävytteillä jotka kestää jonkun 6-8 pesua. Kestovärin jälkeen hiukset ovat sileämmät ja jotenkin raskaat. Hiustenkuivaajaa en omista edes, vaikka hiukset ovat puoleen selkään ja melko paksut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla