Paljonko painat? Paljonko haluaisit painaa?
Paljonko painat? Paljonko haluaisit painaa?
53 kg
47 kg
Kommentit (179)
73
57
Viimeiset 7 vuotta paino on ollut työ ylempi, muutamia kertoja olen saanut pudotettua noin 5 kiloa, mutta aina ne tulee takaisin. Ahdistaa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:10"]Paljonko painat? Paljonko haluaisit painaa?
53 kg
47 kg
[/quote]
sama
Nyt 62 kg, ehkä mukavampi olisi 56-58 kg. Rannalla kuitenkin bikineissä, että muutama makkara sinne tai tänne. Pari mukulaa huolehtii hyötyliikunnasta :)
Pituutta 163cm, koska se pp-suhdehan merkkaa jotain (ruumiinrakenteen ohella, toki).
Paino n.39-41 kg riippuen ihan päivästä. Paino saisi pysyä samana, mutta vyötärönympärys kaventua (tavoite 55cm, mutta taitaa olla utopinen).
52
49
Mutta olen raskaana joten ei tässä kauheasti hetkeen laihdutella. Samapa tuo :)
62 kg, haluaisin painaa 57 kg. Ei enää pitkä matka!
Kysymys painosta ei paina paljonkaan, kuin terveydellisistä syistä muut syyt jääviä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:57"]Kaikki >80kg, olette miehiä, olettehan?
[/quote]
Ei mutta pitkiä meistä on moni. Itse painan 83 ja olen 187 pitkä.
Painan tällä hetkellä 89 ja tavoitteena nyt 60 monien vuosien jälkeen. Iso urakka eessä mut vähempään en tyydy!
51 kg
48 kg
Pituus 160, synnytyksestä 3 kk.eli jospa se imetys auttas:)
Siis tosi laihoja paljon??! Mien aikuinen nainen voi painaa alle 60kg? Mun täti on jotain tota luokkaa ja on ihan karmeen kuivan näköinen, onko nää muutkin?
132
80