Paljonko painat? Paljonko haluaisit painaa?
Paljonko painat? Paljonko haluaisit painaa?
53 kg
47 kg
Kommentit (179)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 21:30"]Siis tosi laihoja paljon??! Mien aikuinen nainen voi painaa alle 60kg? Mun täti on jotain tota luokkaa ja on ihan karmeen kuivan näköinen, onko nää muutkin?
[/quote]
Lihavat taas huutelee. Jospa pidät huolen vain omasta painostasi.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 21:30"]
Siis tosi laihoja paljon??! Mien aikuinen nainen voi painaa alle 60kg? Mun täti on jotain tota luokkaa ja on ihan karmeen kuivan näköinen, onko nää muutkin?
[/quote]
Jos minä painaisin 60kg, niin olisin jo auttamattomasti ylipainoinen, kun pituuttakaan ei 155cm enempää ole. Tietysti jos alkaisin bodaamaan, niin sittenhän se olisi eri juttu.
62kg
56kg. Raskaana. Tahdon takaisin omaan ruhoon tai edes turvotukset alas.
Joo olen kyllä hirveän ylipainoinen:)
Painan: 230
Haluaisin painaa: 40
68 kg tänään, mutta haluaisin painaa 48 kg. "Huvittavaa", että aloitettuani dieetin tammikuun alkupuolella olen lihonut 2 kg kalorien laskemisesta, liikunnasta ja muutenkin terveellisemmistä elämäntavoista huolimatta. Ennen dieettiä painoin siis 66 kg. Ei varmaan olisi kannattanut luopua viljoista ja karkista?
61 kg, haluaisin painaa n. 50-54 kg riippuen saanko lihastakin aikaan laihtumisen lisäksi :)
Painan 64, haluaisin painaa jotain 55-58 ehkä. En tiedä, olen aivan hukassa kehonkuvani suhteen.
91 --> noin 80. Viistoista kiloa olen jo pudottanut :)
Ei se ole niin nöpönuukaa!
Painan 45 kg.
Kivalta kuulostaisi vaikkapa 52 kg. Saa olla enempikin jos näyttää kivalta, eikä täysin muuta identiteettiäni saati vaatekaappiani.
t. nopee suoli
74,5kg
69 kg
Haluan pysyä pyöreänä ja pehmeänä, ettei ihana pyllyni katoa, mutta ton pömppiksen haluaisin pois :)
Painan 47kg
Haluaisin painaa 50kg