Paljonko painat? Paljonko haluaisit painaa?
Paljonko painat? Paljonko haluaisit painaa?
53 kg
47 kg
Kommentit (179)
Painan 80kg, olisin tyytyväinen 72-74kg, ikää jo 44, kovin laihana näkyy rypyt ja ikä paremmin. jo kin verran saisi kuotenkin lähteä, mutta takkusta on ollut jo vuosia. Tässä 78-82kg välillä pyörii, vaikea ruokatapojaan muuttaa :(
Huomaatteko, kukaan ei koskaan ole tyytyväinen painoonsa. Se 60kg painava, joka haluaa painaa 55kg olisi tyytyväinen tuskin sittenkään...me naiset, naiset!
Tehkää asial jotain jos haluutte laihtuu, älkää vaa jääkä kattomaan telkkaria ja ahmimaan herkkuja ei se ihanne paino sillä tule
62kg
52-57kg
ennemminkin toisaalta näen tärkeänä sen että kehonkoostumukseni muuttuisi nykyisestä löysästä normaalin lihaksikkaaksi. et tiedä paljonko painaisin jos olisin lihaksikkaampi kun olen aina ollut enimmäksern rasvaa ja vettä sisältävä :(
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:33"]Huomaatteko, kukaan ei koskaan ole tyytyväinen painoonsa. Se 60kg painava, joka haluaa painaa 55kg olisi tyytyväinen tuskin sittenkään...me naiset, naiset!
[/quote]
sehän voi 60 kiloa painava olla vaikka 152cm pitkä niin kyllähän se 60 sillon varmaan paljolta tuntuu. kyllä 170cm pitkä 80kiloinenkin tuntee varmaa että vähän ylimääräistä on. lyhyellä paino vielä tulee pienempään varteen joten näkyy nopeammin.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:12"]59,6
55-57
[/quote]
ihan kuin minä!
64 -> 59
163 cm koko 38. Vähän turhan löysää on että kiinteyttä kaipaan ja noita vähiä ylimääräisiä pois.
75 (olen raskaana)
62