Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TOUKOKUUN TUHISIJAT torstai 24.8.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokset borri onnitteluista -voi kun olis aihettakin ja pian! Heh sattuuhan noita mokia, ei siina mitaan; sama paa kesat talvet! Mutta mua nauratti tuo sun arvailu missa nikki olis tullu tutuksi; ja tuon kauemmas et olis voinu arvata: ma oon kirjoitellu jo talvesta tuonne suurperhepuolelle, eli mulla on 4 muksua! hih hii hiukan laittoi hymyilyttaan.

Mutta tulin vaan ilmoittelemaan etta siirryn hiukan taka-alalle; en siis katoa! Mulla vaan pukkaa kaikkia oireita pintaan nain piinaillessa ja yritan hiukan rauhoittaa itteni(huokaisen) !

-levinia kp 23-

Vierailija
2/3 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän tässä sitten kävi kuten pelkäsinkin, eli menkat alkoi tänään:( Masentavaa suorastaan!

En nyt sitten vielä tiedä tiputtaudunko kokonaan listalta pois, nimittäin seuraava laskettu aika taitaisi mennä aivan touko-kesäkuun vaihteeseen. Eli taidan vielä täällä listalla roikkua ja mielellään teidän muiden jutustelua seuraankin kun on todella mukava porukka koossa. Mutta kirjoittelut voi nyt jäädä entistä vähemmälle, yritän saada jotain muutakin mahtumaan ajatuksiini kun tämä valtava vauvakuume tahtoo viedä mennessään...

Omasta mielestäni bongaan oviksen, mutta taidanpa silti siirtyä kokeilemaan tikuttelua....

Mutta toivottavasti joltain kuuluu vielä tänään tai lähipäivinä plussa-uutisiakin!

Nyt takaisin muihin puuhiin...

huua-tepe kp 1/28-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8158640&p=1&tmode=1&smode…

Tuolta löytyy jo vähän pidemmälle ehtinyt ketju, jatketaanko yhdessä paikassa vaan?! =)