Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¿+¿ 2009 vauvatoiveet - viikko 10 ¿+¿

03.03.2008 |

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 03/08, Minä 23v ♥ Muru 25v

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 02/08, minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 03/08, minä & mies molemmat (melkein) 22v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28

[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08

[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08

[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82

[color=red]Lumikello-75, ya 05-06/08, minä 32v

[color=green]Pi-Ki, poika -07, ya 06/08, minä vm -82 & mies vm -79

[color=olivedrab]Sonnai, esikoisen ya 04-05/08, minä 23 & mies 24

[color=darkorchid]coocie77, kolmosen ya 05/08, minä ja mies 30v

[color=blue]-Quendi-, poika 02/95, tyttö 07/98, poika 08/04, nelosen ya 06-08/08, minä 30 v. & mies 34 v.

[color=DeepPink]bejpi, tyttö 12/06, kakkosen ya 06/08, minä 21 v ja mies 22 v

[color=Turquoise]Daim, poika 05/07, ya 05/08, minä 25 ja mies 30

[color=purple]admini78, kolme lasta ennestään, ensimmäisen yhteisen ya 03/08

[color=black]+Plussanneet+

[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, minä 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on toi yritys virallisesti aloitettu. Eli viikonloppuna oli otollinen aika saada aikaiseksi jotakin ja luulen tuon ovulaation tapahtuneen eilen, kun semmoinen jomotus oli tuolla toisen munasarja kohdilla ja hiukan jopa ovisvuotoa.

Vietettiin sopivasti kavereiden häitä ja oltiin ihan aikuisissa liikkeellä eli kahdestaan hotellissa yötä, kun ei oltu kotipaikakkunnalla. Sopivaksi viikonlopuksi oli järjestetty parisuhteelle laatuaikaa :).

Nyt sitten on vai n jänníttelyn paikka, tarvii vaan pitää toiveet raskautumisesta melko alhaalla, kun ei saata uskoa että nyt jo kävisi onnellisesti että jo tänä vuonna olisi pieni tulossa meille. Olen tosin melko huono pysymään tällaisisa asioissa rauhassa enää, kun tätä " vauvalupaa" on odoteltu jo monta vuotta (vaikkakin ihan omalta itseltäni).

Jännitellen ä

Vierailija
2/23 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui. mua jännittää.

kävin tossa ovis-laskurissa, ja ööö... laitoin siihen vikat menkat 17.3., jolloin siis otan renkaan pois. Ja 7.4. olis hedelmällisin päivä +-2... no, olkoon mikä on ja voi olla ettei mulla edes tuu ovista aina. ja sit vauva laskuri antaa la:ksi 22.12. öö...

mut kyl ny jännittää. ehkä mun pitäis vaan pysyä pois vauva-aiheisilta sivuilta ja antaa ajan vaan kulua ja katsoa mitä tapahtuu.

ja sitä paitsi ei tää elämä muutenkaan oo aina sujunut suunnitelmien mukaan. joten hyvä jos tulen tänä vuonna raskaaksi. :)

mutta palailen katsomaan teitin muittenkin kuulumisia. olis kiva lukea! JOTEN se siitä palstattomuudesta. *virn*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmia. En pidä maanantaista ollenkaan, heh.

Jaahas, taas on kuulkaas yks viikko takanapäin. Se meni todellakin nopsempaa, kuin yksikään viikko aiemmin tänä vuonna. Nyt on meillä yrityksen alkamiseen enää kolmisen viikkoa - hui! Kyllä tässä meinaa melkein tulla pupu pöksyyn, mutta en anna moiselle jänikselle valtaa, sillä halu on ollut niin vahva jo niin pitkään :) Välillä on sellanen olo, että tekis mieli unohta koko vauva-ajatukset, mies, koulu, kaikki, ja juosta vaan jonnekin vihoviimeseen metsän kolkkaan Keski-Suomen tiheisiin metsiin ja majottua sinne johonkin kallion luolaan ja alkaa elää luolanaisen yksinäistä elämää :D On tää sellasta välillä vaan tää elämä. Eikö vain?

Äityliina: Voi hurja!! :D Kiva, jo ihan pian pääsee jännäämään sun puolesta! :D Nyt pidän vaan aivan sikahirveesti peukkuja sulle, jotta pamahtais pullat uuniin ja plussa ruutuun ;) Näin ne jotkut näkyy pitävän peukkuja näis keskusteluis -> bdbdbdbd. Heh.

admini78: Mulla alkaa menkat aikalailla samaan aikaan sun kanssa, siinä 16.3. tienoolla ;) Mulla sit kuitenkin toi hedelmällisin päivä on ainakin olevinaan 28.3. Huhtikuun puolessa välissä olis sit tiedossa piinailua ja testailua... Aaaapuuva :D

Rhanna: Joko kuuluu parempaa sinne näin viikonlopun jälkeen??? Sulla kun oli siinä viikon lopulla jokin kurja päivä ollut... :O

Onko kukaan muu muuten miettinyt mitä Moonagirlille kuuluu? :) Mä olen monestikin. Eli Moona, jos luet tätä vahingossakaan koskaan, niin laita joku pieni info infonen, jos kerkiit ja jaksat :)

Mä en nyt tätä enempää kirjaile, kun mulla tosiaan on sellanen jänishousvaihe menossa, vaikka tosiaan lapsen avoni kanssa tahdon. Tällasessa olotilassa ei vaan todellakaan ole mitäänhehkutettavaa.. heh.

Mutta kuullaan taas!

.:Maanantai-Narsku:.

Vierailija
4/23 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan melko hiljaista juuri nyt lähes kaikilla palstoilla. Vai olenko mä vaan täällä liian usein? :)

äityliina: Sulla on tosi jännät paikat pian! Toivottavasti olis tärpänny ja pääsisit kohta sit jo testaamaan! :) peukkuja! bd bd bd

admini78: Joulukuisiin siis sinäkin? :) Kiva juttu! Ei elämästä tosiaan koskaan tiedä, mutta ihanaa päästä odottamaan odotusta, ettei enää ole se miehen pehmittelyvaihe tai oikeen ajankohdan odottaminen edessä:)

Naranja: Sun tunteet on kuin mun omani. Ihanaa kuulla et säkin " epäröit" ! Siis juuri tuollaista pupu pöksyssä -olotilaa mullakin on ollut havaittavissa aina välillä tässä pahimman kuumeilun välissä. Ja etenkin nyt, kun yritys tosiaan ensi viikolla alkaa. Ensi viikolla!! Ja sit samaan aikaa miettii ja toivoo että kumpa tärppäis pian, ja sit kuitenki pelkää ja miettii, että onko musta tähän, pärjäänkö sit.... Ja kaikkea sellaista. Mutta nyt just suurella innolla odotan ensi viikkoa, ja sitä että päästään tuumasta toimeen;) Eli ei nää tuntemukset mitenkään liity lapseen ja siihen haluanko lasta, vaan omaan itseeni... Hankalaa selittää.

Onneksi tää maanantai on pian jo kääntymässä illan puolelle. Inhoan maanantaita, vaikka se onkin ikäänkuin uuden viikon alku.

Moonagirlia minäkin olen miettinyt. Mitä kuuluu ja miten voit, kerro jos tänne eksyt.. :)

tikru.

Vierailija
5/23 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun taas kääntyi uusi viikko, nyt meillä olisi yrityksen alkuun reilu kolme viikkoa!!:D Huh, tuntuu, että mitä lähemmäs sitä mennään, niin sitä tuskaisempaa odottaminen on..hullua..

Kovasti vaan onnea jo nyt yrittäville!<3

Minäkin olen miettinyt paljon mitä moonagirlille kuuluu.. Toivottavasti jaksaa joskus kirjoitella tännekin!:)

Vierailija
6/23 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin aikoinaan tuonne ihan ensimmäiseen vuoden 2009 vauvatoive-ketjuun jotain raapustaa, mutta nyt on taas kirjoittelu jäänyt vähemmälle. Aktiivisesti olen kyllä lukenut muiden kuulumisia =)

Eli meillä tilanne se, että esikoinen on syntynyt 2002 ja olen jo useamman vuoden " salaa" kuumeillut toisesta lapsosesta. Joskus siitä miehen kanssa puheltiin, mutta hän ei ole ollut kovin innostunut asiasta. Mies oli kuitenkin siitä samaa mieltä kanssani, että olisi kovin mukavaa jos voisin olla kotona syksyllä 2009 kun esikoinen aloittaa koulun. Ja tämähän tietysti tarkoittaisi taas sitä, että haikaralle toiveen voisi lähettää joskus kesällä 2008. Sitähän ei ikinä tiedä vastaako haikara vauvatoiveeseen...

Päätin että pidän taukoa täällä palstalla roikkumisessa, koska tämäkin vaan koko aika pahentaa omaa tilannetta varsinkin kun toinen ei vieläkään ollut sanonut mitään mullistavaa asian suhteen. Kunnes eilen se tapahtui, mies itse otti asian puheeksi ja sanoi, että eiköhän me sitten loppukesällä anneta vauvalle lupa tulla jos on tullakseen. Ette voi uskoa kuinka onnellinen mä oon!!!!

Tässä vielä meidän " tiedot" jos huolitte minut teidän matkaan;

Onnellinen78, esikoinen 02, toisen yritys alkaa loppukesällä, molemmat n. 30 v.

Vierailija
7/23 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän matkaanhan mahtuu porukkaa, eli tervetuloa vaan onnelliselle tänne muiden onnellisten joukkoon!:)

Huoh, kylläpä päivät kuluu vauva-asoita ajatellen.. No kohtahan sitä pääsee ainakin yrittämään!

Vierailija
8/23 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen 78, toi sun kirjotus oli kuin juuri mun näppikseltä, meilläkin vuonna 2002 syntynyt lapsi ja toisen yritys alkaa nyt kesällä, ehkä hieman aikaisemminkin..=) Ja juurikin samaisesta " syystä" kun esikoinen aloittaa koulun, ni saapi olla kotona täällä häntä oottamassa koulusta kotiin..=) Jos haluat ni ois kiva vaikka mailailla ajatuksia ja tuntemuksia, sitten varsinkin jos vauvahaaveemme kuullaan..=)

Vierailija
9/23 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne sitä vaan tiensä löytää jo heti näin aamusta =) Hassua miten asiat muuttuvat... Ennen kuin mies varsinaisesti otti puheeks kesän ja toisen lapsen yrittämisen, niin mietin, että eihän kesään itseasiassa ole edes pitkä aika MUTTA nyt kun tiedän että silloin yritys varsinaisesti alkaa niin tuntuu että kesään on tuskastuttavan pitkä aika. Täytyisi varmaan yrittää keksiä jotain muuta mietittävää ettei ajatukset koko ajan pyöri vaan kesässä ja yrityksen aloittamisessa. Varsinkin jos sattuu ettei heti tärppää, niin ei ole sitten fiilikset niin maassa...

Matol, mukava kuulla että meitä on muitakin " samassa veneessä" olevia. Olisi tosiaan mukava vaihtaa kuulumisia sitten vaikka enemmänkin kunhan nyt päästään sinne kesään ja kärpäsiin. Meillä yritys todennäköisesti alkaa vasta loppukesällä, tosin voisihan se olla järkevämpää aloitella jo aikaisemminkin kun ei tiedä miten hyvin niihin toiveisiin vastataan. Ajatus kevään vauvasta tuntuisi vaan kovin mukavalta, tosin tervetulluthan se lapsonen olisi mihin vuodenaikaan vaan. Tuo esikoinen oli vaan himpskatin kiireinen, otti varaslähdön ja syntyi jo joulukuussa vaikka laskettuaika oli vasta helmikuussa.

Aurinkoista päivän jatkoa,

Onnellinen

Vierailija
10/23 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun aina jaksat päivittää meidän listaa, mulle tuli jo pelko että sinä ja tikru ja muut ihanat " aktiivit" jätätte tämän palstan kun teillä on jo tuo joulukuun ketju!! Ihanaa että kirjoitatte vielä tännekin... vaikka tulee kyllä taustailtua siellä toisessakin ketjussa... :)

Minä myös kaipaan kuulumisia moonagirliltä. Huhuu?!

Onpa mahtavaa jännätä teidän muiden yrityksen aloittamista. Nyt se sitten alkaa toden teolla! Mulla on kp 5/25-30, eikä olla nyt tässä kierrossa aloittamassa. On vielä niin paljon muuta tässä että haluan rauhassa keskittyä erikseen sitten siihen yritykseen. Muuten käy liian rankaksi tämä elämä. Mutta ehkä sitten ensi kierrossa!

toivon että en tapaa teitä nyt aloittaneita enää tammikuisissa, vaan että olisitte silloin kaikki jo odottamassa joulun lapsianne!!!!!

++++++++++++++-terveisin A-U

Vierailija
11/23 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pitäny muutaman päivän taukoa palstailussa, on ollu vähä stressiä ja on täytyny tehdä kurjia päätöksiä..

Äityliinalle oikein hurjan paljon tärppionnea! Toivottavasti saat piakkoin tulla hehkuttamaan plussasta meille :))

Ja Onnellinen78, tervetuloa porukkaan mukaan! Mukava että meitä kuumeilijoita riittää :)

Naranja: Mä oon myös (vaikka yritys ei oo vielä edes alkanu) välillä epäröiny, onko tää nyt ihan viisasta alkaa odottaa kolmatta tähän meidän härdelliin. Välillä taas oon ihan satavarma, että haluan vauvan nyt, välillä taas tuntuu, että olis viisaampaa odottaa vielä tovi.. Mutta kyllä se kierukka heivataan mäkeen reilun kuukauden kuluttua! Ja kiva ku huolehdit mun kuulumisista :) on tosiaan ollu vähä raskasta nyt, mutta kyllä tää tästä..

A-U: kiva että suakin " näkee" täällä! :) mehän muistaakseni päästään jännäileen yhtä aikaa? olikohan niin.. *raksuttaa*

Nyt lounasta valmistamaan!

Ja MOONAGIRL, käyhän kertoilemassa kuulumisia, taidat olla meidän kaikkien mielessä :)

Mukavaa keskiviikon jatkoa tytöt!

Rhanna

Vierailija
12/23 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 03/08, Minä 23v ♥ Muru 25v

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 02/08, minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 03/08, minä & mies molemmat (melkein) 22v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28

[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08

[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08

[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82

[color=red]Lumikello-75, ya 05-06/08, minä 32v

[color=green]Pi-Ki, poika -07, ya 06/08, minä vm -82 & mies vm -79

[color=olivedrab]Sonnai, esikoisen ya 04-05/08, minä 23 & mies 24

[color=darkorchid]coocie77, kolmosen ya 05/08, minä ja mies 30v

[color=blue]-Quendi-, poika 02/95, tyttö 07/98, poika 08/04, nelosen ya 06-08/08, minä 30 v. & mies 34 v.

[color=DeepPink]bejpi, tyttö 12/06, kakkosen ya 06/08, minä 21 v ja mies 22 v

[color=Turquoise]Daim, poika 05/07, ya 05/08, minä 25 ja mies 30

[color=purple]admini78, kolme lasta ennestään, ensimmäisen yhteisen ya 03/08

[color=SpringGreen]Onnellinen78, esikoinen 02, toisen yritys alkaa loppukesällä, molemmat n. 30 v.

[color=black]+Plussanneet+

[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, minä 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08

[/quote]

Vierailija
13/23 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt tää kirjottelu vähän vähemmälle, kun on ollu pientä matalalentoo meijän parisuhteessa... Ei nyt pahasti, mutta silleen vähän, kun välillä on. Mutta nyt alkaa taas lähtee kurssi ylöspäin, saatiin eilen puhuttu asioita vähän puhkipoikki. Viikonloppuna mennään kylpylähotelliin yhdeksi yöksi olemaan IHAN kaksin [color=red]♥[/color] Ollaan nimittäin tässä nyt viimesen kuukauden aikana reissattu paljon, vastaanotettu vieraita ja tehty kaikkee (lue: kouluhommia ja ylitöitä), mut varsinaista laatuaikaa kaksin ei juurikaan oo ollu, ja se kyllä heijastuu suhteen laatuun. Mietin vaan sitä, että mitäköhän siitä sitten tulee, kun saadaan lapsia ;) Nooh, se on sen ajan murhe sitten!

Eilen muuten kun kattottiin illalla jotain elokuvaa, ja siinä oli pariskunnalla viiis poikaa, ni avokas totes siihen, että " mä en ikinä haluis viittä lasta! enhän mä muistais ees niitten nimiä!" Heh heh... Se homma sitten tuli ainakin selväksi :D Mä itte haaveilen kolmesta lapsesta kaiken kaikkiaan. Kakskikin toki olisi oikein hyvä (ja YKSIKIN!), mutta luulen, että kolmas tekisi siitä " täydellisen" . Heh, voi kuulostaa aika naiivilta, mutta tässä vaiheessa ajattelen näin ;) Tästä lähteekin sitten muuten galluppi kiertämään:

[color=darkorchid]

G: Kuinka monta lasta haluaisit saada, jotta lapsiluku(si) olisi täynnä? :) [/color]

).( Nyt oli mun vuoro nähdä unta, että olin raskaana ;) Siinä unessa kerkis jo tuleen lapsivesikin (se tuli uneen siitä eilisestä leffasta), ja myöhemmin unessa olin jo vissiin jollain viikolla 36, ja maha oli silti hirmu pieni :D Pyysin avoo ottamaan siitä kuvan, kun siitä ei ollu otettu kertaakaan vielä... Heh! Niin, ja sanoin avolle sinä, että tää maha on kyl tosi pieni, ja se myönteli, ja sitten kelattiin niitä hyviä ja huonoja puolia siinä :D Huonoo oli se, ettei sit oo niin " selvästi" raskaana ja hyvää se, ettei sit tuu niin paljoo raskausarpia ja maha palautuu äkkiä :D Ja oliko se muuten J4nni, joka joskus aiemmin oli kans nähny samasta aiheesta unta, ja oli pitäny silleen kättä siinä vatsan alla? Ni mä tein tossa unessa ihan samaa, vaikka ei siinä ollu kauheesti järkee, kun se vatsa oli niin pikkunen :D Heh. Kun heräsin aamulla, ni oli sellanen olo, et " JOKO JO?!?!?" :D Millään ei jaksais odottaa, meijän yrityksen alkuun on vajaat kolme viikkoo = ikuisuus.

Onnea kaikille niille, jotka jo nyt pupuilevat hullun lailla!! Mä puhallan sellaset plussapuhurit teille, ettei mitään järkee! *puhhhhhhhhhh* Ja kyä lähtee meinaa plussia sateleen! + + + + + + + + + + + + + +

Tämä tyttö lähtee nyt aamupuuron keittoon :) Hauskaa päivää itse kullekin vauvahaaveilijalle <3

.:Narsku:. - vähän pirteämmällä mielellä taas :)

Vierailija
14/23 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottelin jo tonne joulukuisiin, mutta tietty pitää tulla tännekin morjestaa:)

Kiitos Aina-Unelma ihanasta tsempityksestä<3 Sitä kyllä niiiin tarvitaan. Meinaa tulla välillä ihan epätoivoinen olo, kun toivoo että jo ekasta yk:sta tärppäis. Ja toiset on yrittäny jo vuositolkulla (tai no, monta kuukautta ainakin), ja minä hölmö toivon ettäekasta tärppäis! Että tällaisia tunnelmia... Mutta pakko se on toivoa ja yrittää. Taidetaan vaan sit tädin mahd. tullessa tulla maan pinnalle aika ryminällä:/ Mut sit pitää yrittää miettiä Moonagirliä ja hänen tärppiään... On se siis mahdollista:)

Kiva että Narskustakin taas kuulee:) Oot ollu niin hiljaa (ja kun yleensä aikamoinen jutustelija :D ) niin ehdin jo vähän huolestua. Onneksi kaikki hyvin, tai ainakin taas paremmin! <3 Kyllä noita pieniä ylä- ja alamäkiä aina tulee, mutta ne kuuluu elämään. Sitten yhdessäolo maistuu taas paremmalle kun on vähän puhdistettu ilmaa:)

Meikäläisellä nyt kp6/27-30, eli ens viikko on täysin pyhitetty pupuilulle:) Mun hermoilu varmaan vaan karkottaa koko oviksen... No, turha maalailla piruja seinille.

Mukavaa torstaita kaikille! :)

hiukkasen hermostunut

tikru.

Vierailija
15/23 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naranja, meilläkin n. kolme viikkoa, että viimeiset menkat loppuu ja sitten päästään yrittämään, toisaalta VAAN ja toisaalta VIELÄ kolme viikkoa...:D Kunhan vaan kierto on normaali, on se ainakin tähän mennessä ollut. Niin ja minä tosiaan näin sitä unta, että olis raskaana ja pitelin vaan mahasta onnellisena kiinni. Oli se sitten niin ihana tunne<3 Olis vaan äkkiä totta, eikä vaan unta. Mullakin varmasti johtui leffasta mikä katottiin, nimi oli " Paksuna" ! Ooh, mutten kyllä ihmettelisi muutenkaan, että tollasta unta näkee tässä tilassa.

Niin ja tohon galluppiin vastaan, että kun saisi edes yhden niin olisin onnellinen, mutta haaveissa on kaksi tai kolme, miehellä kaksi!:) Mutta sen näkee sitten tulevaisuudessa miten käy. Ja kun nyt edes saisi sen yhden nupun.

Meilläkin tuossa käytiin keskustelua jos kuitenkin alettaisiin jo tässä kuussa yrittämään lasta, mutta MINÄ??! olen se joka sanoi lopulta, että ei. Kun ollaan tännekin asti yritetty, niin pitää odottaa vielä kuukausi ja ihan vaan koulun takia. Vaikka eihän se välttämättä eikä edes luultavasti tärppää heti, mutta pitää " pelata" varman päälle. Ja jos LA olisi joulukuussa, niin luultavastihan koulu jää vähän kesken tai jos lopun voi suorittaa etänä niin hyvä olisi. Niin ja tässä nyt joka päivä on hetkittäisiä tuntemuksia, että nyt varmasti heti lentää ehkäisy metsään, mutta sitten taas joku hemmetin järjen ääni hyökkää ja sanoo, että eieieiei!!:D Ja alkaahan tuo oviskin olla jo ohi, että eipä olisi edes enää mahdollisuuksia..

Kuulin muuten semmosta juttua, että ne raskausajan multitabsit ei olisi kunnolla tutkittuja, että niissä on joku aine, jonka vaikutuksia sikiölle ei ole tutkittu. En tiedä mistä tieto on peräisin ja onko siinä mitään perää, mutta onko kukaan muu kuullut tämmöisestä? Ja kuinka moni niitä meinaa popsia/popsii jo?:) Itse tässä olen harkinnut, että alottaisko. Enpä usko, että niistä mitään haittaa olisi..

Mutta juu, kaipa sitä taas voisi lopettaa tämän selittelyn.. Viikonjatkoja vaan kaikille kuumeilijoille!

Toivottelee J4nni pää sekaisena ajatuksista

Vierailija
16/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa täällä jaksan kirjoittaa, melkein päivittäin olen kyllä käynyt teidän jutut lukemassa. Moni on jo niin lähellä yrittämistä että ihan kateeksi käy! Ja eikös siellä pari ollut jo ihan täydessä touhussakin! Mulla menee vielä kolme kuukautta ennen kuin päästään tosi toimiin=( Ensi viikko on täti-viikko, sitten pitää sietää vielä kolme " sukulaisvierailua" ennen kesäkuuta... ja odottavan aika on tunnetusti pitkä.

Mua alkoi jo itseasiassa vähän arveluttaa tämä koko vauvatouhu taas vaihteeksi , kun viime viikolla maattiin kahden pienemmän kanssa influenssan kourissa, ja meidän koululainen hyppi täällä seinille kun oli hiihtoloma ja kaikki muut vaan sairasti = ei mitään tekemistä. Siinä kävi muutaman kerran mielessä että voi piru, eikö näissäkin nyt jo olisi.... Eikä mun äiti paranna tilannetta yhtään, se kun sattui kuulemaan että mies tahtoo lisää lapsia (mummo olisi kärrännyt meidän vaunut kirppikselle..), on siitä asti joka väliin onnistunut ujuttamaan jotenkin että eikös näissäkin nyt jo ole tarpeeksi, koeta nämä nyt edes kunnialla saada aikuiseksi, olet jo liian vanhakin (siis oikeesti olenko? 31v?) Olen yrittänyt suodattaa sieltä suunnasta tulevan tekstin suhteellisen tehokkaasti. Jostain syystä mun äiti on joka kerta mun alkaessa odottaa ollut vahvasti sitä mieltä että mä olen tekemässä jotenkin kohtalokkaan virheen... kolmannen kohdalla kehtas ehdottaa jopa aborttia! (vahinkovauva, mutta SILTI!) Mä ehkä ymmärtäisin yskän jos me oltais jotain alkoholisoituneita sosiaalitapauksia mut kun ollaan ihan tavallisia terveitä kohtalaisen hyvin toimeentulevia nuoria ihmisiä... Mutta onneksi tämä on vain mun ja miehen asia päättää tuleeko meille vielä yksi " hirviö" vai ei!

Siitä pääseekin sulavasti Naranjan galluppiin: Kyllä minä luulen että tuo neljä olisi meillä sopiva lapsiluku. Ennen ensimmäistäkään suunnittelin että kaksi olisi ok. Sitten kun näitä oli kaksi niin haaveissa oli kolmas (siis jo ennen kuin tuo kolmas vahingossa otti varaslähdön). Kolmas kun oli syntynyt niin ideana oli tehdä neponen heti perään, mutta kuinka ollakkaan, ura vei äidin mennessään ja hetken jo kuvittelin että nämä olisi tässä. Kunnes mies aloitti kuumeilun ja jatkuvan ronkumisen.... Mutta tämä neljäs kyllä saa olla viimeinen, viisi on kyllä jo ehkä liikaa... (never say never...;) Niin että mä luulen että seuraavan kerran synnärillä kirurgin veitsi heilahtaa mun johtimillani...

Ei nyt kyllä täytyy lähteä töihin...! Hauskaa viikonloppua ja heiluvia peittoja....;)

T: Helmi

Vierailija
17/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Meilläkin tuossa käytiin keskustelua jos kuitenkin alettaisiin jo tässä kuussa yrittämään lasta, mutta MINÄ??! olen se joka sanoi lopulta, että ei. Kun ollaan tännekin asti yritetty, niin pitää odottaa vielä kuukausi ja ihan vaan koulun takia. Vaikka eihän se välttämättä eikä edes luultavasti tärppää heti, mutta pitää " pelata" varman päälle" " Ja alkaahan tuo oviskin olla jo ohi, että eipä olisi edes enää mahdollisuuksia.."

Voi että J4nni! Siis ei voi olla totta miten suoraan toi on ku meijän suista :D Juuri nimittäin avokas tuossa vissiin eilen ehdotti, että jos nyt heti vaan heitettäs kumit ja vaahdot huitsin nevadaan ja katottais kuinka käy!Mutta miinä siihen sitten pinen harkinta-ajan jälkeen sanomaan EI, vaikka mullakin ovulaatiokin aivan varmasti jo ohittunut miljoonaan kertaan, koska koulujuttujen takia vauva hädintuskin saisi syntyä tuolloin joulukuun puolessavälissä. Tai siis että kesken jää joitakin asioita, joita sitten paikkailen myöhemmin... Mutta joulukuu sopii mulle, paikkailen mielelläni suorituksia, mikäli vaan pieni nyytti meillekin päin eksyisi ♥ Mutta toi vielä, että sanoin avolle, että pitää tavallaan nyt valitettavasti pelata " varman päälle" :D Oon siis käyttäny samassa tilanteessa vielä aivan samoja sanoja :D Haha! Hurjaa ;)

Helmielina: Voi video teijän äitii! :O Must toi tuntuis niin pahalta! Oikein kävi niin kovasti harmittamaan sun puolesta :( Vaikka se onkin äiti, niin jätä tyhmät kommentit omaan arvoonsa! Se TODELLAKIN menee niin, että lapsiasioista päätätte tasan sinä ja sun miehes, se on teidän elämä, eikä sun äitis. Vitsi et joskus ihmiset voi olla niin tökeröitä!!!! Tuskin se äitiskään mitään pahaa tarkottaa, mutta SILTI. Päh. Ja sitäpaitsi, et todellakaan ole liian vanha, moni saa nykyään [b]]esikoisensa[/b] vasta monta vuotta kolmenkympin ohittamisen jälkeen! Niin että go for it, kun kesä koittaa! :) Se on hyvä ratkaisu ♥

A-U siellä sanoi pelänneensä meidän häipyvän täsyin joulukuisten pinoon :) Ei sentäs! Kyl tässä pinossa ollaan niin kauan jo majailtu, että mua ei ainakaan täältä saa lähtemään kulumallakaan :D Tää tuntuu sillä tavalla " kotoisalta" , kiitos teidän kaikkien ihanien ihmisten :)

Voi tikru.! Miten sä jaksat oottaa viikonlopun yli?? ;) hhiiihiii! Ihanaa! Nyt niin moni tosiaan jo touhuttaa, että on hauskaa käydä täällä vaklailemassa mitä kellekin kuuluu :) Siis muissakin pinkoissa niinkus, taustailemassa! :)

Nyt minä tyttö alan pikkuhiljaa valmistautua lähtöön, päivän tentti odottaa osallistujaansa saapuvaksi ~puolentoista tunnin päästä :) Hauskaa PERJANTAITA (kohta on taas uus viikko, jeeee!)! :)

.:Nar nar:.

ps. Uus Vauva-lehti kolahti juuri postiluukusta, ihanaa sekin! :D

Vierailija
18/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaihteeksi ilmoittelen itsestäni. Päivittäin käyn kyllä lukemassa täällä, mutta kirjoittelemaan ei tahdo ehtiä.

Kyllä viikot menee ihan älyttömän nopeasti. Olen yrittänyt olla ajattelematta, että miten pitkä aika sinne kesään on kun yritys alkaa. On se ihan toiminut, mutta välillä repsahtaa. :-) Pojan kanssa tykkään olla kotona ja tosiaan päivät menee yhdessä hujauksessa. Toisinaan vähän ahdistaa, kun ei kauheasti ystäviä ole siunaantunut. Asutaan tosiaan pääkaupunkiseudulla ja isovanhemmat ja lähes kaikki sukulaiset monen sadan kilometrin päässä. Työkavereita toki on, mutta harvemmin heitä nyt näkee. Ei toki pojan kanssa olla neljän seinän sisälle jääty kuitenkaan. Sosiaalista elämääkin löytyy. :-)

Lapsia toki haluaisin useamman, mutta katsotaan nyt yksi kerrallaan. ;-) Sain nyt edes miehen pikku kakkosta ajattelemaan. Jos vaikka kaikki lapset tähän samaan putkee tekis. Katsotaan miten käy.

Vierailija
19/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo tänään aiemmin kirjotteleen kerran, mutta teksti katosi taas jonnekki huitsin nevadaan, enkä jaksanu kirjottaa uudelleen.. ärsyttävää.

Mutta jospa nyt vastaisin eka Narskun gallupiin: meillä toiveissa on neljä lasta. Ollaan molemmat miehen kans nelilapsisesta perheestä, luulen että sekin osaltaan vaikuttaa, että tuo lukumäärä tuntuu sopivalta. Tosin ennen esikoista minä ajattelin, että kolme olisi hyvä, mutta nyt kun kolmannen puuhailu alkaa olla ajankohtaista, niin haluan vielä muutaman vuoden päästä yhden ipanan. Jotenkin tuntuu haikealta, että joskus on kohdalla se viimeinen raskaus ja synnytys ja vauva-aika, eikä niitä sen jälkeen enää koe. On se nimittäin niin hienoa ja ihmeellistä.

ON: yrityksen aloituksen suhteen en ole nyt niin malttamaton. Pikemminkin nyt kun se alkaa lähestyä niin olen miettinyt mitä kaikkea se tuo tullessaan. Mielessä risteilee monia juttuja. Toisaalta on niin mahtava päästä tositoimiin ja toisaalta.. ratsastuksesta täytyy luopua, kun tulen raskaaksi ja meillä saattaa muutto ajoittua alkuraskauden väsymyksen aikaan, jos tärppää heti laakista. Mutta turha murehtia etukäteen. Voi olla että joudutaan pitkään odotteleen tärppiä.

Täytyy taas mennä, oikein rattoisaa alkavaa viikonloppua kaikille halien kera :))

Rhanna

Vierailija
20/23 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille toiveista. Täällä on tuskallisen pitkiä päiviä tiedossa, kun ei noi tunnu kuluvan. Nyt taitaa olla hedelmällinen aika kokonaan ohi tässä kierrossa ja eiku oottelemaan.

Muutkin kaipailivat Moonagirlia, olisi kyllä kiva kuulla mitä sinne merten taakse kuuluu.

Nranjalle ja muille, toi jänishousuilu on kuuluu asiaan, ollaan isojen päätösten ääressä ja ehkä mooinen ajattelu kypsyttää kuitenkin muutoksia varten. Tuleehan noita ajatuksia vielä odottaessakin vielä, mutta herättää ajattelemaan kaikkia puolia tuossa lapsen saannissa.

Tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille, mukaan mahtuu.

Kiva että täällä on muitekin joille tulee pidempi ikäero lapsille, tuntuu vaan kovasti siltä että suurin osa täällä olevista valmiiksi äideistä kaipailee lyhyemmällä ikäerolla lapsia. Vaikka eihän sillä ole merkitystä kuitenkaan.

Kaikilla jännittävät hetket lähenee, kyllä se aika koko ajan kuluu, ja yrityksen alkaminen häämöttää.

Galluppiin vastauksena: ylärajaa ei taida olla tai siis ei tiedossa, mutta kolmesta haaveilen, tosin eihän sitä lopullista tiedä, onhan tässä vielä vuosia aikaa lapsia saada, jos niitä on tullakseen.

Täällä on kummallisen fiilikset. Mamma hourailee mukaraskausoireiden kanssa, itkettää (kaksi viikkoa ollut herkkiksenä ;) jo), väsyttää, kaamea nälkä, heikottaa... No tää harhainen mieli tekee tepposia tai sitten on tulossa joku tauti. Olen tosin aivan varma siitä etten tule raskaaksi heti ja toisaalta niin toivoisin sitä. Olen koittanut täälä pysyä pois juuri näiden sekavien ajatusten vuoksi ja keskittyä muihin asioihin nyt kun en voi enää vaikuttaa asiaan (kp taitaa olla 17/26-30). Testeistäkin vannotin miehen pitämään mut erossa, niin ovis kuin raskaus. Parempi pitää liika innostus poissa mielestä.

Ihanaa viikonloppua kaikille