Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies terassilla naispuolisen opiskelukaverinsa kanssa

Vierailija
09.07.2014 |

Mies oli viikonloppuna töissä vieraalla paikkakunnalla. Sain tietää että oli ollut terassilla illalla opiskelukaverinsa kanssa (opiskelee työn ohessa ). Minulle mies väitti nukahtaneensa eikä siksi vastannut illalla viesteihini.

Mies ei vielä tiedä että tiedän. Sen tiedän että mies ei voinut juoda ja oli autolla (päivystysyö töissä).

Onkos tässä nyt muita vaihtoehtoja kuin pettäminen? Ovat tunteneet vasta puoli vuotta. Ja itse en ole koskaan kyseistä naikkosta nähnyt.

Tuntuu kyllä todella pahalta että selkäni takana tällaista tapahtuu.

Enkä oikein tiedä miten aamulla asian miehelle sanon vai sanonko.. Sain tietää asiasta vasta tunti sitten ( tuttu oli nähnyt).

Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta ja kaksi lasta.

Argh..

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai vaihdetaan tuo terassi vielä vaikka uimahallissa käymiseen :D

41

Vierailija
42/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 07:25"]Tuli oikein hyvin vastatuksi, miksi en miehenä kerro vaimolle yksityiskohtia. Kaikkea sanomaani käytetään minua vastaan myös vuosien päästä. Ainoa selitykseni on, "olin kaverin kanssa kaljalla". Muu jää sanomatta. Kokemus on opettanut.

t. pettäjäsika (ehkä juuri sinun miehesi)

[/quote]

Luuletko muka ettei vaimosi petä? xD Tosiaanko kuvittelet että sille riittää sun lötkömunas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 07:58"]Lol kilariämmät taas vauhdissa

[/quote]Minä olen kilariämmä. Osaisitko asettaa itsesi minun ja AP:n asemaan?

Itselläni ainakin on mies, joka saattaa ajautua väärissä olosuhteissa terassia pidemmällekin. Tai oikeastaan saattoi, vuodet ovat onneksi jo tasanneet sekä miestä ja parisuhdetta. Luotto ei ole vieläkään 100%, mutta onneksi jo lähellä.

Vähättely, valehtelu ja minun uimareista syyttely ovatinulle tuttuja. Pieni vahtiminen ja kilahtelu ovat olleet ainoat tavat pitää meidän perhe kassassa. Loppujen lopuksi sitä ei ole katunut kukaan, vaikka joskus 10 vuotta sitten roikuttiinkin eron partaalla.

Vierailija
44/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 08:28"]Mä en kertoisi viattomastakaan terassilla istumisesta, jos tietäisin että saisin siitä nenän nyrpistelyä osakseni. En halua ottaa perheriidan riskiä enkä toisaalta rajoittaa pois elämästäni sellaista tekemistä, jossa ei ole mitään väärää. 

[/quote]

Minun poikaystäväni aikoinaan oli tuollainen. Salasi ja valehteli, koska ei halunnut rajoittaa omaa elämäänsä. Selitys oli aina (kun jälkeenpäin sain tietää), että olisin suuttunut. Tottakai suutuin salailusta. Lopulta muutuin vainoharhaiseksi, kun en tiennyt mitkä asiat olivat viattomia ja mitkä ei. Aloin itse tutkimaan ja kyyläämään ja pettämistähän sieltä paljastui.

Nyt minulla on onneksi puoliso, joka ymmärtää kertoa asiat suoraan. Ei ole aihetta suuttua ja luottamus on aitoa.

Vierailija
45/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 08:27"]

Mulla oli myös aika lailla täysin sama tilanne, mutta uskon kun mies on sanonut ettei kertonut koska tiesi että olisin ollut pahalla mielellä.. Miehet on välillä tyhmiä eikä oikein osaa ajatella asioita pidemmälle

[/quote]

tämä miesten tyhmyys on ihan suoraa seurausta epäileväisten ja mustasukkaisten naisten käytöksestä. Jos meteli nousee sekä rehellisyydestä että valehtelusta kiinni jäämisestä, kannattaa yrittää valehdella. Siinä on se mahdollisuus, että se menee läpi ja vältytään meteliltä. Jotkut naiset kun eivät sitä rehellistäkään seliystä hyväksi vaan epäilevät kuitenkin petturiksi.

Vierailija
46/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 08:27"]Mulla oli myös aika lailla täysin sama tilanne, mutta uskon kun mies on sanonut ettei kertonut koska tiesi että olisin ollut pahalla mielellä.. Miehet on välillä tyhmiä eikä oikein osaa ajatella asioita pidemmälle

[/quote]

miksi tätä alapeukutetaan? :D pitäisikö mun olla uskomatta miestäni teidän mielestä? Turha mustasukkaisuus vaan ajaa pareja erilleen

Vierailija
47/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 08:28"]Mä en kertoisi viattomastakaan terassilla istumisesta, jos tietäisin että saisin siitä nenän nyrpistelyä osakseni. En halua ottaa perheriidan riskiä enkä toisaalta rajoittaa pois elämästäni sellaista tekemistä, jossa ei ole mitään väärää. 

[/quote]

Minun poikaystäväni aikoinaan oli tuollainen. Salasi ja valehteli, koska ei halunnut rajoittaa omaa elämäänsä. Selitys oli aina (kun jälkeenpäin sain tietää), että olisin suuttunut. Tottakai suutuin salailusta. Lopulta muutuin vainoharhaiseksi, kun en tiennyt mitkä asiat olivat viattomia ja mitkä ei. Aloin itse tutkimaan ja kyyläämään ja pettämistähän sieltä paljastui.

Nyt minulla on onneksi puoliso, joka ymmärtää kertoa asiat suoraan. Ei ole aihetta suuttua ja luottamus on aitoa.

[/quote]

Hassua, tuota lukiessa tuli sellainen olo, ikään kuin vika olisi ollut pelkästään siinä exässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi