Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies terassilla naispuolisen opiskelukaverinsa kanssa

Vierailija
09.07.2014 |

Mies oli viikonloppuna töissä vieraalla paikkakunnalla. Sain tietää että oli ollut terassilla illalla opiskelukaverinsa kanssa (opiskelee työn ohessa ). Minulle mies väitti nukahtaneensa eikä siksi vastannut illalla viesteihini.

Mies ei vielä tiedä että tiedän. Sen tiedän että mies ei voinut juoda ja oli autolla (päivystysyö töissä).

Onkos tässä nyt muita vaihtoehtoja kuin pettäminen? Ovat tunteneet vasta puoli vuotta. Ja itse en ole koskaan kyseistä naikkosta nähnyt.

Tuntuu kyllä todella pahalta että selkäni takana tällaista tapahtuu.

Enkä oikein tiedä miten aamulla asian miehelle sanon vai sanonko.. Sain tietää asiasta vasta tunti sitten ( tuttu oli nähnyt).

Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta ja kaksi lasta.

Argh..

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kysyisin. Ja sit en uskois mitään mitä se sika yrittäis mulle valehdella.

Vierailija
2/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joivatko he Karhu olutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteli vieläpä... Tiedoksi vaan niille jotka jankuttavat että aikuinen mies on vapaa tekemään mitä haluaa. Vieläpä noin pitkä parisuhdekin takana. Onpa sääli. Tivaa kaikki tiedot tästä ämmästä, vaadi että sinäkin saat tavata tämän naisen jos miehesikin vielä aikoo ja sano että viesteihin vastataan tai muuten ei lähdetä kotoa mihinkään.

Vierailija
4/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tien jo vastauksen valmiiksi. Se on suurinpiirtein näin ' mitäs väärää on käydä opiskelukaverin kaa istumassa?". Olin autollakin..' . En viittiny sanoo mitään kun olisit kuitenkin saanu raivarit '.

Siksi mietin, oonko vaan hiljaa ja tarkkailen tilannetta. Toisaalta oon niin vihanen että tuskin pystyn pitämään asiaa sisällä. Harmittaa vaan vietävästi kun on lauantaina lähtö perhereissulle etelän lämpöön..

Ap

Vierailija
5/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisit reagoinut, jos mies olisi itse kertonut asiasta?

Vierailija
6/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin luultavasti ollut pettynyt ja sanonut että ei tunnu mukavalta. Ehkä hieman nyrpistellyt nokkaa. Mutta sitten kuitenkin pian unohtanut asian.

Koska mies olisi kertonut sen minulle, olisin ajatellut ettei asiassa ole ollut sen kummempaa..

Ap

Vierailija
7/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vaimoltani. Kova kovaa vastaan on joskus pakko laittaa tuollaisen ihmisen kanssa, joka ei vapaaehtoisesti näe mitään väärää käytöksessään tai myönnä asioita.

Vierailija
8/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyisin, että oiskos miehellä jotakin kerrottavaa kyseiseen viikonloppuun liittyen. Ja lisäisin vielä, että nyt ois parasta puhua totta kunnon selityksen kera. Tämä pettyneellä, ei syyttävällä äänellä.

Vierailija
9/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 01:28"]

Miten olisit reagoinut, jos mies olisi itse kertonut asiasta?

[/quote] No eihan se kertonut, sika, ,kun valehteli nukahtaneensa. Valehtelussa on turha koskaan ottaa valehtelijan puolta....yksi vale johtaa aina toiseen, ja kolmanteen....Vaikka kuinka pieni valkoinen vale, valehtelu on AINA vaarin!!

Vierailija
10/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 01:25"]

Tien jo vastauksen valmiiksi. Se on suurinpiirtein näin ' mitäs väärää on käydä opiskelukaverin kaa istumassa?". Olin autollakin..' . En viittiny sanoo mitään kun olisit kuitenkin saanu raivarit '.

Siksi mietin, oonko vaan hiljaa ja tarkkailen tilannetta. Toisaalta oon niin vihanen että tuskin pystyn pitämään asiaa sisällä. Harmittaa vaan vietävästi kun on lauantaina lähtö perhereissulle etelän lämpöön..

Ap

[/quote]

Tämä kertoo miehesi luonteesta kaiken oleellisen. Vain todellinen näätä pistää omat valehtelunsa toisen piikkiin tuolla tavalla.

Vierailija
11/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä on outoa miksei sanonut.

Toisaalta, miehillä on yllättävän usein joku ihmeellinen luulo "olisit kuitenkin suuttunut". Munkin mies jankkasi tuota pitkään ja aina mä kysyin "koska mä olen suuttunut tuollaisesta?" ja loppujen lopuksi se tajusi, että en mä suutu siitä, mitä hän tekee vaan siitä, että valehtelee/jättää kertomatta jotain olennaista. Hän kykeni jotenkin aina kääntämään asian niin päin, että olen muka suuttunut siitä silloisesta teosta :D

Joten aina voi vielä toivoa, että sun mies on yhtä puupää ja terassillakäynti oli täysin viaton. Kyllä sä tolla historialla miehesi tunnet, en usko, että osaa valehdella sulle enää. Jos vain haluat ja uskallat nähdä sen.

Eli totea ihan suoraan, kenties jopa pilkettä silmäkulmassa "Näin Maijaa eilen ja se oli sattunut näkemään sen sun viime lauantaisen Nukkumatin, aika nätti" ja katso miten mies reagoi. Tuossa ei ainakaan ole mitään syyttävää, joten reaktio on aidompi kuin se, jos syyttäisit suoraan jolloin saattaa suuttua vain syytöksestä.

Vierailija
12/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Minna, jolla oli legendaarisen isot bosat, joista vieläkin kalaretkillä miehet puhuu?

Vierailija
13/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli oikein hyvin vastatuksi, miksi en miehenä kerro vaimolle yksityiskohtia. Kaikkea sanomaani käytetään minua vastaan myös vuosien päästä. Ainoa selitykseni on, "olin kaverin kanssa kaljalla". Muu jää sanomatta. Kokemus on opettanut.

t. pettäjäsika (ehkä juuri sinun miehesi)

Vierailija
14/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

[/quote]

Jos mies 20 vuoden yhdessäolon perusteella pystyy arvaamaan, että vaimo saisi raivarin kuullessan, että mies oli opiskelukaverin kanssa terassilla, niin eiköhän se kerro tapahtumasta kaiken olennaisen. Mies on ollut kaljalla kaverinsa kanssa ja sillä sipuli ja vaimo on luottamiskyvytön raivotar.

Vierailija
15/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

[/quote]

Jos mies 20 vuoden yhdessäolon perusteella pystyy arvaamaan, että vaimo saisi raivarin kuullessan, että mies oli opiskelukaverin kanssa terassilla, niin eiköhän se kerro tapahtumasta kaiken olennaisen. Mies on ollut kaljalla kaverinsa kanssa ja sillä sipuli ja vaimo on luottamiskyvytön raivotar.

Vierailija
16/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nro12 vinkki oli hyvä! Puheeksi ota joka tapauksessa, ja sano etteet suutu siitä että oli jonkun kanssa terassilla (voihan olla ettei mitään oltu sovittu, näkivät sattumalta), mutta suutut jos valehdellaan.

Vierailija
17/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 46-vuotias naimisissa oleva nainen voin käydä terassilla miespuolisten ystävieni kanssa, jopa kaksin, enkä näe siinä mitään pahaa.

Vaikka ap:n puolison terassikäynti olisi ihan viatonkin, niin selväst hän pshuksuu käyntiä, vaikka mies olisi siitä kertonut. Ja siksi, miehenä en itse olisi kertonut.

Voi olla, että tässä on muitakin, kuin viaton terassikäynti. Mutta ap asenteen vuoksi mies ri viattomastakaan käynnistä kertoisi.

Vierailija
18/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kehua nätiksi

Vierailija
19/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffeissä ei olisi ollut mitään hämärää niin ei olisi ollut tarve niitä salata!

Vierailija
20/47 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol kilariämmät taas vauhdissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi