Mies terassilla naispuolisen opiskelukaverinsa kanssa
Mies oli viikonloppuna töissä vieraalla paikkakunnalla. Sain tietää että oli ollut terassilla illalla opiskelukaverinsa kanssa (opiskelee työn ohessa ). Minulle mies väitti nukahtaneensa eikä siksi vastannut illalla viesteihini.
Mies ei vielä tiedä että tiedän. Sen tiedän että mies ei voinut juoda ja oli autolla (päivystysyö töissä).
Onkos tässä nyt muita vaihtoehtoja kuin pettäminen? Ovat tunteneet vasta puoli vuotta. Ja itse en ole koskaan kyseistä naikkosta nähnyt.
Tuntuu kyllä todella pahalta että selkäni takana tällaista tapahtuu.
Enkä oikein tiedä miten aamulla asian miehelle sanon vai sanonko.. Sain tietää asiasta vasta tunti sitten ( tuttu oli nähnyt).
Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta ja kaksi lasta.
Argh..
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 07:56"]
Jos treffeissä ei olisi ollut mitään hämärää niin ei olisi ollut tarve niitä salata!
[/quote]
Mikä todistaa, että mies on valehdellut tai pettänyt? Jos hän oli jo terassipiipahtamisen jälkeen nukkumassa vaimon laittaessa tekstarit, niin sehän oli ihan totta.
Mulla oli myös aika lailla täysin sama tilanne, mutta uskon kun mies on sanonut ettei kertonut koska tiesi että olisin ollut pahalla mielellä.. Miehet on välillä tyhmiä eikä oikein osaa ajatella asioita pidemmälle
Mä en kertoisi viattomastakaan terassilla istumisesta, jos tietäisin että saisin siitä nenän nyrpistelyä osakseni. En halua ottaa perheriidan riskiä enkä toisaalta rajoittaa pois elämästäni sellaista tekemistä, jossa ei ole mitään väärää.
Sanot sille kylmästi, että joko tunnustat, että olet pettänyt tai jätän sut.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 08:28"]
Mä en kertoisi viattomastakaan terassilla istumisesta, jos tietäisin että saisin siitä nenän nyrpistelyä osakseni. En halua ottaa perheriidan riskiä enkä toisaalta rajoittaa pois elämästäni sellaista tekemistä, jossa ei ole mitään väärää.
[/quote]
Tää on varmaan miehen vastaus xD
Kun kyse ei ole siitä etteikö saisi käydä esim. terassilla kaverin kanssa. Kyse on siitä, että siitä ei saisi valehdella :D
Ei kuulosta mitenkään ihmeelliseltä "Kävin tuossa koulukaverin seurana terassilla" kuin se, että sitten kuulee toista kautta toisen olleen terassilla, kun tämä on väittänyt olleensa nukkumassa.
Saati sitten se, miten tyhmäksi sitä itsensä tuntee, kun joku kertoo ohimennen "Etkös sä sanonut, että Matti oli nukkumassa lauantaina jo kymmeneltä? Ajattelin vaan, kun näin sen klo 23 jonkun blondin kanssa terassilla".
Kyllä mua totta puhuen ihan vähän myös kiinnostaa se, miltä parisuhde näyttää ulospäin ja tuo ei anna kovinkaan hyvää kuvaa tilanteesta. Saati, jos mennään siihen juoruiluun, jota ihmiset nyt vaan harrastaa "Tiedätkö onko Matilla ja Maijalla kaikki hyvin? Kun Maijan kanssa tuossa juttelin ja hän kertoi, että Matti oli lauantaina niin väsynyt, että oli jo nukkumassa klo 22, mutta kun minä näin Matin terassilla jonkun hyvännäköisen nuoren naisen kanssa silloin klo 23. Pettääköhän Matti Maijaa?".
Kävikö ap oikein sekuntikellon kanssa läpi, milloin mies oli nähty terassilla ja milloin hän oli tekstaillut ja milloin mies oli väittänyt menneensä nukkumaan? Samanlaista on elämä kai ollut kaikki sen parikymmentä vuotta ennen tätäkin? Tämmöiseksi se menee, kun alusta pitäen ei kunnioiteta toista eikä luoteta. Seurauksena on salailua (kun tietää, että toinen suuttuu) tai pettämistä (kun ärsyttää se, kun toinen kyttää ja suuttuu turhasta).
Ja niitä, jotka eivät kyttää ja uskovat, kun toinen sanoo käyneensä kaljalla kaverin kanssa ja siinä se, naljaillaan tietysti petetyiksi sinisilmäisiksi, eikö niin? Jessus teidän kanssanne.
Kysele illasta mutta älä suoraan ja kato mitä vastaa. kyllä sä osaat miestäs lukea jos se valehtelee tai kiemurtelee paniikissa.
Tee sitten johtopäätökset.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 01:03"]Mies oli viikonloppuna töissä vieraalla paikkakunnalla. Sain tietää että oli ollut terassilla illalla opiskelukaverinsa kanssa (opiskelee työn ohessa ). Minulle mies väitti nukahtaneensa eikä siksi vastannut illalla viesteihini.
Mies ei vielä tiedä että tiedän. Sen tiedän että mies ei voinut juoda ja oli autolla (päivystysyö töissä).
Onkos tässä nyt muita vaihtoehtoja kuin pettäminen? Ovat tunteneet vasta puoli vuotta. Ja itse en ole koskaan kyseistä naikkosta nähnyt.
Enkä oikein tiedä miten aamulla asian miehelle sanon vai sanonko.. Sain tietää asiasta vasta tunti sitten ( tuttu oli nähnyt).
Argh..
[/quote]
Ota kahden kesken rauhallisesti puheeksi. Jotain hämärää on menossa.
Ja miksei mies voinut vastata viesteihisi ollessaan terassilla? Jos siis oli kerran sanonut olleensa nukkumassa eikä siksi vastannut viesteihin. Tuntuu oudolta ettei mies ole voinut sanoa kaverilleen, että "anteeksi, näyttelyn tässä vaimolle viestiä" tms. Miksi on jättänyt vastaamatta?
Taisi meinaa olla jo tarina valmiiksi keksittynä.. ja tämä tekee teosta vielä harkitumman.
Tai miksei voinut vastata myöhemmin ja sanoa vaimolle että "sori kun kesti vastata, olin kaverin kanssa terassilla"
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 09:47"]Ja miksei mies voinut vastata viesteihisi ollessaan terassilla? Jos siis oli kerran sanonut olleensa nukkumassa eikä siksi vastannut viesteihin. Tuntuu oudolta ettei mies ole voinut sanoa kaverilleen, että "anteeksi, näyttelyn tässä vaimolle viestiä" tms. Miksi on jättänyt vastaamatta?
Taisi meinaa olla jo tarina valmiiksi keksittynä.. ja tämä tekee teosta vielä harkitumman.
[/quote]
No jos vaikka ajatteli että nainen soittaa ja alkaa tivaamaan että kenen ja miksi ym ja olis ollut noloa kaverin vieressä alkaa riitelemään. Niinkuin aiemmin sanoin, miehet on välillä vähän eri planeetalta :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 09:47"]Ja miksei mies voinut vastata viesteihisi ollessaan terassilla? Jos siis oli kerran sanonut olleensa nukkumassa eikä siksi vastannut viesteihin. Tuntuu oudolta ettei mies ole voinut sanoa kaverilleen, että "anteeksi, näyttelyn tässä vaimolle viestiä" tms. Miksi on jättänyt vastaamatta?
[/quote]
No jos vaikka ajatteli että nainen soittaa ja alkaa tivaamaan että kenen ja miksi ym ja olis ollut noloa kaverin vieressä alkaa riitelemään. Niinkuin aiemmin sanoin, miehet on välillä vähän eri planeetalta :D
Pidetäänpä mielessä, että vaikka tuossa todennäköisesti ei mitään ole edes tapahtunut, niin mies tietää, että vaimo raivostuu jos terdekäynnistä tulee puhe ja sulkee siksi suunsa.
Ymmärrän ap:n miestä, mutta ap:ta en ymmärrä. On aivan normaalia käydä tuttavien kanssa terassilla. On epänormaalia, jos puoliso kontrolloi ap:n tavoin. En tosiaan käsitä, mitä pahaa on istua juttelemassa terassilla miesten tai naisten kanssa. Ap:n tarve kontrolloida johtaa siihen, ettei hänen miehensä kerro hänelle kaikkea.
Paras ystäväni on mies. Olen tuntenut hänet viisitoista vuotta eikä välillämme ole koskaan ollut mitään säpinää. Kun tutustuin nykyiseen aviomieheeni, kerroin heti kättelyssä, että X on paras ystäväni enkä aio missään vaiheessa luopua hänestä. Myös X:n puoliso hyväksyy ystävyytemme.
Ystävyys ei ole uhka parisuhteelle. Joskus se voi jopa tukea parisuhdetta ja auttaa vaikeiden aikojen yli.
Ap:n kannattaisi nyt miettiä syitä omalle käytökselleen eikä hyökätä.
Mistä se tuttava tiesi siellä toisessa kaupungissa et on opiskelukaveri? Jos et sinäkään oo sitä koskaan nähnyt?
Voi fjoosa mitä kommentointia !!!!! Miksi ihminen ei voisi viettää aikaa muitten kuin avo- / aviopuolison kanssa tai samaa sukupuolta olevan ? Ihmeellinen tarve tyypeillä omistaa toinen ja hallita toisen tekemistä. Kas kun ketään ei voi omistaa saati tekemisiä 24 h vahtia. Faktahan on, että jos haluaa kikkailla tai pettää, siihen keinot aina löytyvät. Tämä raivo ja pettämisepäilyt pikemminkin (ja valitettavasti) kertovat Ap:n heikosta itsetunnosta. Jos on 20 vuotta ollut giftiksessä ja kaikki on suhteessa ok, miksi edes epäillä ?! Mikäli happi parisuhteesta loppuu, tukehtuu koko suhde !
Aion tänä iltana mennä terassille naimisissa olevan miespuolisen ystäväni kanssa, ihan kahdestaan. Olen sinkku. Meillä ei ole suhdetta. Se, mitä hän kertoo vaimolleen, ei kuulu minulle, mutta toivoisin, että vaimo tietäisi.
Näille, jotka täällä taas vaahtoaa siitä, miten on OIKEUS käydä terassilla kavereiden kanssa ja ovat niiiiiiiiiiiiiiin vankilassa ja on kyttäystä ja elämä on kurjaa.
MÄ ainakin kokisin outona jopa sen, jos mies olisi baarissa ihan miespuolisen kaverinsa kanssa, ihan vaikka sellaisen, jonka mäkin tunnen ja vaikka olisin 100% varma, että mitään pettämistä tai muutakaan vilunkia ei tapahdu eikä mies kertoisi asiaa mulle vaan valehtelisi aiheesta. Miksi IHMEESSÄ mies valehtelisi jostain tuollaisesta? Eihän siinä ole mitään järkeä :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 01:03"]
Mies oli viikonloppuna töissä vieraalla paikkakunnalla. Sain tietää että oli ollut terassilla illalla opiskelukaverinsa kanssa (opiskelee työn ohessa ). Minulle mies väitti nukahtaneensa eikä siksi vastannut illalla viesteihini.
Argh..
[/quote]
Ei kai tuossa mitään muuten olisi, mutta se valehtelu. Sillekin voi olla tosin selitys siinä, ettei turhaan halunnut herättää levottomuutta sinussa viattoman opiskelututtavan tapaamisesta. No, olet varmaan pitkän yhdessäolon jälkeen oppinut tuntemaan miehesi ja osaat lukea mistä milloinkin on kysymys, onko viatonta vai kenties suhde kehittymässä yms.