Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-poika haluaa tavata, mutta olen lihava ja ruma.

Vierailija
08.07.2014 |

olen jutellut tinderissä erään pojan kanssa noin parin kuukauden ajan lähes päivittäin. poika asuu noin 100km päässä ja on jo useamman kerran ehdottanut, että tulisi käymään. en ole suostunut, koska en ole kaunis, vaan ruma ja lihava! kuka tahansa saa itsestään ok-näköisen kuvan instagramin filttereillä, niin myös minä. olen kieltänyt poikaa tulemasta ja nyt se jo uhkaa pamahtavansa joku päivä mun työpaikalle!! mitä teen! mua hermostuttaa joka päivä mennä töihin, koska pelkään että poika tulee ja järkyttyy! :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on aina kysyä kavereilta, että näyttääkö siltä, miltä niissä kuvissa, mitä noihin treffipalveluihin laittaa. Olen valinnut omasta mielestäni näteimmät kuvat, ja kysynyt sitten kavereilta, että missä olen itseni näköinen aidosti, enkä paljon paremman näköinen. Tinderissä silti tullut hirveästi tykkäyksiä ja jokainen mies on sanonut, että oletpa vielä paljon kauniimpi kuin kuvissa. Kiva siis tietää, että voi hyvillä mielillä mennä paikalle, kun ei ole laittanut "otin sata kuvaa ja tää yks onnistu enkä ees näytä tältä oikeesti"-kuvaa magneetiksi.

harmi, ettei kukaan miehistä ole vastannut kuviaan livenä...

Vierailija
22/26 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 22:58"]

olen jutellut tinderissä erään pojan kanssa noin parin kuukauden ajan lähes päivittäin. poika asuu noin 100km päässä ja on jo useamman kerran ehdottanut, että tulisi käymään. en ole suostunut, koska en ole kaunis, vaan ruma ja lihava! kuka tahansa saa itsestään ok-näköisen kuvan instagramin filttereillä, niin myös minä. olen kieltänyt poikaa tulemasta ja nyt se jo uhkaa pamahtavansa joku päivä mun työpaikalle!! mitä teen! mua hermostuttaa joka päivä mennä töihin, koska pelkään että poika tulee ja järkyttyy! :(

[/quote]

todella fiksua laittaa valehteleva kuva. mitä ajattelit hyötyä siitä?????   

mitä jonkun ihastuminen väärään kuvaan auttaa kun et sitten uskalla kuitenkaan edes tavata henkilöä. täyttä ajanhukkaa jopa itsesi kannalta.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 00:16"]

[/quote]

mitä jonkun ihastuminen väärään kuvaan auttaa kun et sitten uskalla kuitenkaan edes tavata henkilöä. täyttä ajanhukkaa jopa itsesi kannalta.  

[/quote]

koska en todellakaan aikonut edes jutella siellä kenenkään kanssa, koko tinder on mielestäni nolo ja typerä, mutta sattumalta sitten alkoikin juttu luistaa. :D 

Vierailija
24/26 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan sille 'pojalle' kiva herätys todellisuuteen! Shokkitaktiikka antaa aina iloa shokeeraajalle. Itse saan pervoa mielihyvää aina kun raskausarpeni paljastuvat koko kauheudessaan jollekin pinnalliselle urpålle. Toisaalta en kyllä yleensä ole kehunut ulkoista kauneuttani, joten eihän rujon luonnollisuuden pitäisi tuossa tilanteessa hirveänä pettymyksenä tulla. Mutta tulee silti :)

Fiksummat miehet saavat silti pasmansa kasaan, ja muista ei ole väliäkään.

Vierailija
25/26 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suna kertoisin ihan rehellisesti, että et halua tavata koska tinder-kuvasi on liian imarteleva.

Vierailija
26/26 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 00:16"]

[/quote]

[/quote]

koska en todellakaan aikonut edes jutella siellä kenenkään kanssa, koko tinder on mielestäni nolo ja typerä, mutta sattumalta sitten alkoikin juttu luistaa. :D 

[/quote]

Miksi ihmeessä laitoit kuvan/loit profiilin, jos se on nolo ja typerä? Ja yritit kuitenkin sitten näyttää mahdollisimman hyvältä?

Ristiriitaista, löydämmekö sinut seuraavaksi parhaassa pyhäkoltussasi käsi paperisilppurissa?