Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheet, viettävätkö isät aikaa lastensa kanssa?

Vierailija
17.07.2014 |

Tai vietättekö perheenä paljon aikaa yhdessä, kun on vapaata?

Meillä ei ole paljon vietetty ja mitä enemmän aikaa kulunut, sitä vähemmän miestä kiinnostaa olla lastensa ja minun kanssa. Mies yhdistää kaiken saamansa seksin määrään eli jos en anna tarpeeksi usein, mies ei suostu olemaan edes lastensa kanssa, vaikka saman katon alla asumme. Mies kiristää kaikessa seksillä. Jos saan hengähdyshetken, mies vaikka saunottaa lapset ja laittaa iltapalat ja nukkumaan, täytyy minun palkita mies seksillä. Jos en palkitse, mies kostaa minulle kyykyttämällä lasten kautta eli en saa liikkua talosta muualle kuin töihin ilman lapsia. Jos on sovittu, että menen vaikka yksin kauppaan ja edellisenä iltana en haluakaan seksiä, niin sitten kun mies jää lasten kanssa, niin kostaa lapsille poissaoloni. Kyykyttää lapsia minkä ehtii, ei olekaan heidän kanssaan, vaan katsoo vaikka televisiota koko poissaoloni ajan ja lasten täytyy olla huoneissaan. Ja lapset soittelee itkien perääni ja kun miehelle sanon, että ei voi noin toimia. Mies sanoo vain, että no otatpa ens kerralla lapset mukaan, etkä ole koko päivää poissa.

En jaksa enää tätä perhe-elämää ja tuntuu, että tästä ei ole mitään ulospääsyä. Ulkopuolisten silmissä mies on mitä täydellisin perheenisä ja puoliso ja niin mukava ja avulias. Ja kotona on kaikkea muuta...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perseestä, minkä ikäisiä lapset on?

Minä ainakin joudun olemaan pojan kanssa kun muija töissä iltaisin ja kun kasvaa isommaksi varmasti touhutaan vielä enemmänkin, 2v on vielä liian pieni lähtemään harrasteisiin mukaan.

Muija tosin kiukuttelee ja pihtaa ym. Jos meno ei muutu pitää etsiä jostain uusi muija ja heittää vanha pihalle.

Vierailija
2/2 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun tuleva eksä, lasteni isä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä