Olen aina saanut sen miehen, jonka halusin. Nainen, haluatko kysyä jotain?
En välttämättä osaa vastata kaikkiin kysymyksiin, mutta joihinkin ehkä.
Kommentit (134)
Tuommoisesta ei hyvä seuraa. Olet voinut aina valita väärin.
Siis,mitkä kriteerit?
Kuinka monelle muulle mies antaa sinun selkäsi takana - hänhän on vain palkinto, ei puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Tähän toivottavasti osaat vastata, oletko mies vai nainen?
Nainen, keski-ikäinen jo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisesta ei hyvä seuraa. Olet voinut aina valita väärin.
Siis,mitkä kriteerit?
Miten niin ei seuraa hyvää? Minulle on seurannut. Ei minulla ole ollut mitään tietoisia kriteerejä, en siis ole käyttänyt deittipalveluita, mieheni ja poikaystäväni ovat olleet erittäin komeita, pitkiä, mukavia - siis sellaisia, joita on muidenkin naisten silmissä pidetty haluttavina.
Kuinka monta näitä miehiä on? Miksi suhteet ovat päättyneet?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle muulle mies antaa sinun selkäsi takana - hänhän on vain palkinto, ei puoliso?
Ei mies ole mikään palkinto, eikä minua ei ole petetty tai en ainakaan ole saanut sellaista tietooni. Jostain syystä miehet ovat halunneet sitoutua ja ovat selvästi osoittaneet sen myös. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko he halunneet pitää sinut?
Kyllä. Minua ei ole koskaan jätetty, vaan olen itse jättänyt. Ap
Samoin, reisivakoa eivät pysty vastustaa
Miksi on ollut tarve vaihtaa, kerran heitä on useampi? Mä sain sen kenet halusinkin, eikä ole tarvinnut vaihtaa.
Miten olet päättänyt, minkä miehen "haluat" ja kuinka usein halusi kohde on vaihtunut? Miten määrittelet "saamisen" - seksiä, rakkaudentunnustus, yhteenmuutto, avioliitto vai jotain muuta? Mitä olet tehnyt miehille, joita et enää halua?
Vierailija kirjoitti:
Sitoutuneita parisuhteita kolme (kahden kanssa asuin yhdessä), joista kolmannen kanssa olen naimisissa. Päättymissyy oli, että en kokenut meillä olevan riittävästi yhteistä pitemmän päälle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi on ollut tarve vaihtaa, kerran heitä on useampi? Mä sain sen kenet halusinkin, eikä ole tarvinnut vaihtaa.
Olet siis ensimmäisen poikaystäväsi kanssa naimisissa? Se on kuitenkin aika harvinaista, kaksi ensimmäistä siis nuoruuden poikaystäviä, joiden kanssa en nähnyt yhteistä tulevaisuutta, vaikka olivatkin ihan mukavia. Ap
Aina? Ei siis ole miehet pitkään jaksaneet sinua katsella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitoutuneita parisuhteita kolme (kahden kanssa asuin yhdessä), joista kolmannen kanssa olen naimisissa. Päättymissyy oli, että en kokenut meillä olevan riittävästi yhteistä pitemmän päälle. Ap
eli valitsit väärin kuten alussa ajattelin
Vierailija kirjoitti:
Miten olet päättänyt, minkä miehen "haluat" ja kuinka usein halusi kohde on vaihtunut? Miten määrittelet "saamisen" - seksiä, rakkaudentunnustus, yhteenmuutto, avioliitto vai jotain muuta? Mitä olet tehnyt miehille, joita et enää halua?
En ole päättänyt mitään, vaan olen rakastunut, mutta minua kiinnostavia miehiä on äärimmäisen vähän. Saaminen on sitoutunut seurustelu, siis poikaystävä ja yhdessä asuminen, avioliitto. Olen jättänyt deittailukumppanit ja ne poikaystävät, joiden kanssa on tullut ilmi sellaista, että ei olekaan tarpeeksi yhteistä pitkässä juoksussa. Viimeinen kerta oli paha, koska hän oli ensirakkaus. Mutta jos en olisi toiminut niin, en olisi löytänyt miestäni, sitä parasta, komeinta, lasteni isää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli valitsit väärin kuten alussa ajattelin
Ensin deittaillaan ja tutustutaan, se johtaa suhteeseen, jos on kivaa. Sitten seurustellaan ja muutetaan yhteen, jos edelleen on kivaa ja tuntuu, että on riittävästi yhteistä. Yhteenmuutto tuo taas uusia puolia ihmisestä esille eli itse ajattelen, että ketään ei voi ensikatsomalta tai lyhyen seurustelun jälkeen tuntea kovin hyvin, vaan voi huomata - ei niinkään virheitä - vaan sen, että ei olekaan riittävästi yhteistä.
Kysymykset ovat ihan erilaisia mitä oletin. Ap
Tähän toivottavasti osaat vastata, oletko mies vai nainen?