Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadun vaimoani ja lapsiani.

Vierailija
05.07.2021 |

Menin naimisiin 4 vuotta sitten. Minulla on hyvä elämä, 2 lasta, ihana vaimo. Silti koko ajan vituttaa ja haluaisin lähteä omille teilleni. En tätä kyllä tule tekemään. Osaatteko kertoa mistä tämä ahdistus johtuu? Ei ole mukavaa.

Kommentit (484)

Vierailija
481/484 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset perustavat perheitä koska kaikki tekevät niin ja aina on niin tehty.

Todellisuudessa se ei ole monellekaan oikea ratkaisu - etenkään monelle miehelle.

Vierailija
482/484 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lasten katuminen taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus. Hyvin usein se on vasta aikuinen lapsi, joka sen ison pettymyksen ja huolenaiheen tuottaa. Minä olin sellainen, välit kotiin tätä nykyä viileät. Kunpa ihmiset miettisivät tuhat kertaa pidemmälle, ennen kuin lisääntyvät. 

Mitä enemmän perhesuunnittelua, enemmän ehkäisyn käyttöä - sitä onnellisempia perheitä ja vähemmän lastensuojelutapauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/484 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki salarakas, niin helpottaa. Melkein kaikilla miehillä on sivusuhde, useimmilla monta.

Tavallinen mies ei kelpaa kenellekään,  lukee täällä joka päivä. Ja sitten kuitenkin melkein kaikilla on miehillä on vähintään yksi sivusuhde, ja jotta voi olla sivusuhde pitää olla myös varsinainen suhde. Tästä pitänee päätellä että tavalliset miehet ovat todella harvassa. Melkein kaikki ovat muita.

Vierailija
484/484 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP! Sulla on nyt vaan huono moodi päällä. Ei sitä loputtomiin kestä. Hommaa jonkun luotettavan lekurin kautta hyvät lääkkeet niin alkaa lyyti kirjoittaa. Ahdistukseen sopiva satsi päivittäin Diapamia tai muuta sedatiivia ja sitten potkua Voxrasta ja päälle vielä jostakin sopivan terävästä stimulantista kuten lisdexamfetamiinista. Älä osta katukaupasta, voi olla paskaa. Et usko kuinka alkaa kaikki maistua. Älä luovuta!