Kadun vaimoani ja lapsiani.
Menin naimisiin 4 vuotta sitten. Minulla on hyvä elämä, 2 lasta, ihana vaimo. Silti koko ajan vituttaa ja haluaisin lähteä omille teilleni. En tätä kyllä tule tekemään. Osaatteko kertoa mistä tämä ahdistus johtuu? Ei ole mukavaa.
Kommentit (540)
Nopein ja helpon tapa pilata elämänsä, on lisääntyä ja pariutua.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma että ihmiset kehtaa valittaa kun on perhe ja lapsia. Eivät taida tajuta millasta on yksinäisen elämä kun ei ole saanut perhettä.
Jos mikään ei riitä?
Minä en kadu lapsiani, ne ovat tärkeintä ja ihaninta elämässäni. Nyt ovat jo isoja. Mutta parisuhde ei sovi minulle. Inhottaa se kotitöiden määrä, ruuan laitto ja kaikki semmoinen. Se tylsä möllötys kun mies näppäilee vapaalla aamusta iltaan iPadia tai kännykkää. Olen salaa toivonut, että löytäisi jonkun uuden naisen itselleen. Tai edes sivusuhteen, että olisi mahdollisimman paljon pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koeta oikein kovasti miettiä, millaista elämäsi olisi rivarikaksiossa yksikseen. Lapset käy joka toinen viikonloppu. Kaljaa kuluu arki-iltaisin, ja tinderistäkään ei enää tule matchejä.
Tai sitten koeta kovasti miettiä millaista olisi rivarikaksiossa yksikseen niinä viikkoina kun lapset ovat äidillään. Rauhaa ja vapautta. Auttaa kestämään ne toiset kaks viikkoa kuukaudessa lasten kanssa.
Tindereitä ei tarvitse kun etsii sen rivarikämppänsä alueelta jossa on leikkipuistoja ja päiväkoteja. Niiden lähistöllä asuu myös vastaavassa tilanteessa olevia naisia joiden lapset on kaks viikkoa kuukaudessa isällään :) Mietipä niitä aikoja kun voitte olla uuden viehättävän naisystävän kanssa kahdestaan ja käydä leffassa/lenkillä/viikonloppumatkoilla.
Kyllä semisinkkuelämä aina parisuhteen voittaa.
Jep ja laitetaan uuden naisen tarpeet omien lasten edelle, jotta niistä lapsista saadaan uusia pisteitä mielenterveys- ja päihdetilastoihin! Sitten kun Jomi-Valtteri on peukkukoukussa koska isä ei rakastanut tai antanut resursseja tasapainoiseen elämään mennään itkemään facebookiin a-klinikan kommenttikenttään että kuolisivat vaan kaikki narkit pois. Voi että miten sympaattisia on suomalaiset isät! Lähde vaan reilusti "ostamaan röökiä" niin jälkikasvusi tietää, mistä ei kannata ottaa mallia.
Tällaiset miehet haluaa lapsia vähän niinkuin lapset lemmikkieläimiä. Kun pitäisi sitten hoitaa niitä niin aletaan itkemään että hyi ällöä, kakkaa, vaatimuksia ja velvollisuuksia. Olis vaan niin kivaa painella ilman kumia vailla huolta huomisesta mutta ilkeä biologia ja naiset sen pillun jatkeena pilaa kaiken hauskan. Hyvä, ettei naiset enää anna yleisesti ottaen niin on vähemmän onnetonta ja sielutonta kansaa ärsyttämässä kunnon ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinun äitisi katuu joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset perustavat perheitä koska kaikki tekevät niin ja aina on niin tehty.
Todellisuudessa se ei ole monellekaan oikea ratkaisu - etenkään monelle miehelle.
Kuunnelkaas nyt, tavalliset ja kiltit miehet!
Ette te oikeasti edes halua naista ja perhettä. Jos saisitte, ette sitä kuitenkaan arvostaisi. Käyttäisitte vaan loppuun ja heittäisitte sitten menemään. Sellainen on tämä kiltti ja tavallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki salarakas, niin helpottaa. Melkein kaikilla miehillä on sivusuhde, useimmilla monta.
Melkein kaikilla on miehillä on vähintään yksi sivusuhde, ja jotta voi olla sivusuhde pitää olla myös varsinainen suhde.
Tästä pitänee päätellä että tavalliset miehet ovat todella harvassa. Melkein kaikki ovat muita. Kaapissa olevia homoja.
Vierailija kirjoitti:
Niin sinunkin vanhempasi salaa ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kadu lapsiani, ne ovat tärkeintä ja ihaninta elämässäni. Nyt ovat jo isoja. Mutta parisuhde ei sovi minulle. Inhottaa se kotitöiden määrä, ruuan laitto ja kaikki semmoinen. Se tylsä möllötys kun mies näppäilee vapaalla aamusta iltaan iPadia tai kännykkää. Olen salaa toivonut, että löytäisi jonkun uuden naisen itselleen. Tai edes sivusuhteen, että olisi mahdollisimman paljon pois kotoa.
Miten se kännykkä voikin olla niin äärettömän kiehtova, että sitä pitää koko ajan näprätä? Ja muutenkin sitten vaan möllötetään. Kosketetaan korkeintaan silloin kun halutaan seksiä. Silti olevinaan ovat niin tyytyväisiä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on lapsia, sinulla on myös kotitöitä. Paitsi jos he asuvat isänsä luona.
Btw olet tietääkseni itse valinnut miehesi.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma että ihmiset kehtaa valittaa kun on perhe ja lapsia. Eivät taida tajuta millasta on yksinäisen elämä kun ei ole saanut perhettä.
Eivätkä tajua millaista on elämä sen jälkeen kun on menettänyt perheensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä tajua millaista on elämä sen jälkeen kun on menettänyt perheensä.
Vapaata! Ei tarvi tehä kompromisseja missään asiassa kenenkään kanssa. Ja huolehtia vaan itsestään. Juoda kaljaa vaikka heti maanantaina, eikä kukaan nalkuta. Ai että! Rahatkin voi kaikki käyttää vaan itseensä. Parasta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Onneksi lapset voi aina jättää isälle ja muuttaa itse vaikka Espanjaan.
Mun ex teki just näin.
Hänellä oli kiire perustaa perhe yli 10 vuotta nuoremman kumppanin kanssa. Nyt on ilmeisesti iskenyt viidenkympin kriisi. Ja kattelee oarikymppisten misujen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun äitisi katuu joka päivä.
Tämä on kyllä näissä keskusteluissa aina se typerin kommentti. Teetkö sinä kaiken saman perässä mitä äitisi on tehnyt? Jos äitisi on aina halunnut olla vaikka kukkakauppias ja suuri intohimo on kivien keräily niin sinulla on sitten pakko olla myös näin?
Uusi tilanne.
Odotukset.
Mitkä on odotukset ja mitkä on realiteetit?
Voitko puhua ahdistuksesta jossakin?
Onko riittämätön olo?
Riität omana itsenäsi.
Voitko puolison kanssa puhua peloista ja riittämättömyyden tunteesta ja tavoitteista.
-onhan se ihan ymmärrettävää, kun neljässä vuodessa on tapahtunut noin paljon, että ahdistaa.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun äitisi katuu joka ikinen päivä.
Tämä on kyllä näissä keskusteluissa aina se typerin kommentti. Teetkö sinä kaiken saman perässä mitä äitisi on tehnyt? Jos äitisi on aina halunnut olla vaikka kukkakauppias ja suuri intohimo on kivien keräily niin sinulla on sitten pakko olla myös näin?
Ootko pahalla tuulella?
Vierailija kirjoitti:
Minä en halunnut lapsia enkä niitä tehnyt. Ei se tarkoita että olisin yksinäinen tai elämä kurjaa. Tätähän minä juuri halusin ja haluan joten tottakai mä tästä nautin. Siinä missä joku tuntee elämänsä olevan pilalla ilman lasta minun kaltaiseni tuntisivat elämän olevan pilalla jos olisi lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun äitisi katuu joka ikinen päivä.
Ootko pahalla tuulella?
En ollenkaan! Miksi niin luulet?