Mitä tekisitte jos saisitte 10 000€ ylimääräistä rahaa?
Kommentit (58)
Laittaisin samalle tilille, missä on muutkin säästöt, odottamaan että.pääsee taas matkustamaan.
Ostaisin pihakeinun ja maksaisin autolainan pois.
Teettäisin asuntoon isomman remontin kuin on suunnitteilla.
Voisin harkita keittiöremonttia, mutta kymppitonni tuskin riittäisi.
Minä sain tuossa talvella. Maksoin kaikki velat pois, ja olen käynyt ravintolassa syömässä.
Siinä se suunnilleen. Velkoihin meni puolet.
Kohauttaisin olkapäitäni ja laittaisin tilille, niin kuin entisetkin "ylimääräiset" rahat.
Pistäisin nuo pennoset sijoituksien jatkoksi. Ei heilauttaisi elämääni vähääkään.
En mitään. Mulla on koko ajan noin paljon "ylimääräistä" rahaa.
Maksaisin lainat pois, siihen menisi puolet. Loput säästöön
Lahjottaisin koko summan lasten syöpäsairaalalle
Kylpyhuoneremontti vs. tissit. Kas siinäpä pulma.
Maailmanympäriristeilylle lähtisin sitten kun se on mahdollista.
Luottokorttivelat pois noin 5000€ ja lopulla sais ehkä jonkun koslan.
Maksaisin osuuteni taloyhtiön ikkunaremontista. Melkein riittää siihen.
Sain liki kolminkertaisena tuon viikko sitten, pieni perintö kyseessä. En ole tehnyt mitään sen suhteen, vielä.
Minulla ei ole velkaa, koti on minulle sopiva, n. 80 m2, eläkkeellä olen. Ehkä ostan auton, pieneen ajoon, lapsenlasten kerhokuljetuksiin ja uimassakäyntiin. Pitemmät ajomatkat ei enää kiinnosta, menen mieluummin junalla ja käytän taksia.
Kamala sanoa, mutta ei liikauttaisi elämääni mitenkään.
Jos saisin 100 000 euroa, niin voisin harkita töistä irtisanoutumista loppuelämäksi. Nyt tuo 10 000 euroa menisi varmaan vaan muiden rahojen jatkeeksi säästöihin ja sijoituksiin.
Laittaisin uuden parketin kotiini.
Joko sijoittaisin tai sitten maksaisin lainalyhennyksiä etukäteen muutamiksi kuukausiksi. Kunpihan näistä olisi järkevämpi?