Menisitkö sänkyyn 80-syntyneen kanssa? Ikäsi?
Kommentit (71)
Olen mennyt useamman kanssa, olen mennyt myös 50-luvulla syntyneen ja 60-luvulla :). Itse vm. 74
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 10:34"]
Olen mennyt useamman kanssa, olen mennyt myös 50-luvulla syntyneen ja 60-luvulla :). Itse vm. 74
[/quote]
Huh, oliko isoja eroja sänkytavoissa?
Ehkä, olen 21 v. Olen ollut sängyssä -82:n kanssa.
Joo, mielellään ja usein. Olen -80 syntynyt ja samoin miesystäväni.
Miksen menisi, itse olen -79. Mun vanhin on ollut vuosimallia -73 ja nuorin -83.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 11:34"]Menisin jos nainen ei ole synnyttänyt, ollut raskaana, saanut sukupuolitautia tai ollut mamujen tai hämärämiesten kanssa.
-Mies 29v-
[/quote]
En antaisi sulle :)
t. 3 lapsen yh, jolla ei ikinä ole ollut sukupuolitautia, joka ei ole ollut mamujen tai hämärämiesten kanssa, eikä aio jatkossakaan olla... joten sori, et kelpaa!
Voisin mennä, ei ole kauhean vanha. olen -81.
voisin mennä, oma mieheni -79, ite 88
Ei se iästä jäisi kiinni. T. Neiti -93
Iän puolesta voisin mennä. Itse olen syntynyt -82.
olen mennyt ja menen taas tänään kuten muinakin päivinä. itse olen vm82
Ihan hyvin voisi mennä kahdeksan vuotta vanhemman naisen kanssa. Miksei vaikka kahdeksantoistakin.
No toi on jo vähän siinä ja siinä että olisiko liian vanha. Ehkä menisin, siis jos nyt sinkku edes olisin t. Vm-93
Oma haarukka on 1987-1964, mutta ei mitaan periaatteellista syyta olla laajentamatta haarukkaa.
Vanhin oli syntynyt joskus 40-luvulla ja nuorin -95 eli semmoiset 55 vuotta ikäeroa :D Teknisesti ei eroa itse aktissa, visuaalisesti tosin ero olikin aika huima. Luomia paljon luomia oli vanhemmalla hoidolla.
M31
Just parhaillaan olen,nukutaan vierekkäin joka yö. Äsken vieläpä harrastettiin aviollisia iloja.;) olen muutaman vuoden nuorempi.
Juu, itsekin vm. 80.