Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies on parantumaton häntäheikki

Vierailija
04.07.2021 |

Ei olla sitouduttu vaan suhdesäätöä. Inhottavaa, kun mieheen ei voi luottaa ollenkaan. On niin häntäheikki, että p@nee ketä tahansa, missä tahansa ja milloin tahansa. No, tietty valitsee ne kohtuullisen näköiset naiset. Olen itsekin kait valitettavasti vain yksi p@no, vaikka muuta väittää. Harmi, kun itsellä tunteita mieheen ja yrittänyt kestää monta vuotta. On myös naimisissa ja perheellinen. Ei hän ole uskollinen kellekään. Pettää kaikkia ja valehtelee, minkä ehtii. Ei ota mitään vastuuta mistään. Hyvin itsekäs. On komea ja saa naisia helposti mistä vain. Naiset oikein roikkuvat hänessä. Väsyttää tämä kuvio vuodesta toiseen. Mutta, kun tunteet niin jaksanut pitää kiinni. Muilla kokemusta häntäheikki miehestä?

Kommentit (243)

Vierailija
61/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuollaisen miehen vaimo. Tosin käsittääkseni on nyt lopettanut tuon, on opetellut hakemaan ihailunsa muualta ja selventänyt elämänarvojaan. Aika paljon tähän tarvittiin. Hän on narsisti ja todennäköisesti niin on tuo Ap:n tapaus myös.

Ymmärrät varmasti ettei hän ole todellakaan lopettanut, vaan sinä et vaan enää saa tietää niistä seikkailuista.

Kuten täällä jo aiemmin todettiin, kyseessä on voimakas (seksi)riippuvuus. Mies lopettaa ainoastaan siinä tapauksessa, että toinen nainen katkaisee välit kokonaan, lopettaa yhteydenpidon ja käskee jättämään rauhaan. Mitään muuta keinoa ei ole. Älä lyö päätäsi seinään hänen takiaan saati heitä elämääsi hukkaan. Mitä nopeammin irrottaudut pelimiehestä, sen parempi!

Vierailija
62/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen juttu kuin peliriippuvuus tai alkoholismi. Ei voi auttaa, jos oma muutoshalu puuttuu.

Ja miksi muutoshalua edes tulisi kun kerran homma pelittää mainiosti eikä siihen siksi ole tarvettakaan saada muutosta? Korkeintaan tuohon elämäntapaan voi jossain vaiheessa tympääntyä ja silloin se muutoshalu tuleekin ihan itsestään kun entinen elämä ei enää nappaa.

Mies elää siis kuten tykkää joten tässä kohtaa se ainoa jonka pitää muuttua on ap. Joko unohtaa koko ukko tai sitten hyväksyä että mies elää kuten elää. Mikään pakkohan ap:n ei tuossa ole mukana roikkua jos kerran meno ei miellytä.

Itse on aina se ainoa, jota voi muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et halua miestä joka panee kaikkea mikä liikkuu niin silloin sun pitää etsiä sellainen mies joka ei juokse mulkkunsa perässä.

Mitä httoa sä jumitat tuollaisessa säätämisessä jos et kerran siitä edes tykkää etkä tuollaista häntäheikkiä halua?

Mies ei tule muuttumaan eikä ainakaan ikinä sun takia, koska jos olisit miehestä muutoksen arvoinen niin mies olisi jo muuttunut.

Vierailija
64/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuollaisen miehen vaimo. Tosin käsittääkseni on nyt lopettanut tuon, on opetellut hakemaan ihailunsa muualta ja selventänyt elämänarvojaan. Aika paljon tähän tarvittiin. Hän on narsisti ja todennäköisesti niin on tuo Ap:n tapaus myös.

Ymmärrät varmasti ettei hän ole todellakaan lopettanut, vaan sinä et vaan enää saa tietää niistä seikkailuista.

Tottakai tiedän sen olevan mahdollista, siksi kirjoitinkin että käsittääkseni on lopettanut. Kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa, en minä siihen voi vaikuttaa. Minulla on kuitenkin ihan painavia syitä uskoa siihen, että näin ei tapahdu, en jaksa niitä tässä avata sen enempää. Enkä juurikaan edes mieti koko asiaa.

Tarkoitus ei ollut olla ilkeä. Itse olen saman kokenut ja yleensä juuri silloin, kun tuo hetki jolloin olen ollut melkein varma asiasta, on ollut se hetki joka ennakoi tulevaa yllätystä. Joka kerta se oli yllätys, vaikka itselläkin oli tuo "en edes mieti enkä voi vaikuttaa" tyylinen asenne. Oikeastaan se asenne oli vain kyllästymistä sen edessä, ettei jaksa enää yllättyä eikä välittää.

Pidä huolta itsestäsi!

Vierailija
65/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäheikkien kannattaisi katsoa leffa Carnal Knowledge. Erittäin osuva tarina häntäheikistä. Mutta ei häntäheikit ehdi keskittymään leffoihin koska ne on koko ajan rauhattomia, ajatus pyörii turhauttavasti ainoastaan seksissä samoin kuin alkoholisteilla viinassa. Häntäheikin elämä on surullista vaikka yrittävät uskotella toisin.

Vierailija
66/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla hyvä p-a-n-e maan...

Vierailija
67/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menee sitoutumaan yhteen jos ei sitoutua halua?

Tarvitsee kulissit esim. työn takia. Tarvitsee kodinhoitajan ym.

Vierailija
68/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tiedän sen olevan mahdollista, siksi kirjoitinkin että käsittääkseni on lopettanut. Kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa, en minä siihen voi vaikuttaa. Minulla on kuitenkin ihan painavia syitä uskoa siihen, että näin ei tapahdu, en jaksa niitä tässä avata sen enempää. Enkä juurikaan edes mieti koko asiaa.

Tarkoitus ei ollut olla ilkeä. Itse olen saman kokenut ja yleensä juuri silloin, kun tuo hetki jolloin olen ollut melkein varma asiasta, on ollut se hetki joka ennakoi tulevaa yllätystä. Joka kerta se oli yllätys, vaikka itselläkin oli tuo "en edes mieti enkä voi vaikuttaa" tyylinen asenne. Oikeastaan se asenne oli vain kyllästymistä sen edessä, ettei jaksa enää yllättyä eikä välittää.

Pidä huolta itsestäsi!

Kiitos, en minä pitänyt kommenttiasi ilkeänä. En oikeastaan jaksa vaivata päätäni sillä, mitä muut ajattelevat minusta ylipäätään. Mutta ihan samalla tavalla kuin Ap:n on vaikea ymmärtää ”miehensä” vaimoa, on minun vaikea ymmärtää näitä toisia naisia. Mieheni tuntuu vetävän naisia puoleensa kuin kärpäsiä, jopa tilanteissa missä minä olen mukana. Mitä nämä naiset oikein kuvittelevat saavansa naimisissa olevasta perheenisästä? Onko se jotain halua ”voittaa”, vallankäyttöä vai mitä ihmettä? Kuka oikeasti haluaa valehtelevan, petollisen miehen, ja vieläpä sellaisen joka jättää oman perheensä?

Vierailija
69/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoit@t näin?

Siksi, koska ei menisi läpi oikein kirjoitettuna tuo p-alkuinen sana.

-Ap-

Pano

Vierailija
70/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäheikki tulee aina takaisin, kun vaan ei toisi tautaja tullessaan!

Vierailija
71/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sitä saa mitä tilaa. Miksi aloit vehtaamaan varatun kanssa?

Vierailija
72/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille: se on moro, hyvää loppu elämää.

Sinulle itsellesi.

Vierailija
73/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule kerropa hänelle että jos käyttäytyy kuin sinkku, sitten on parempi olla ihan oikeasti sinkku. Heipat ja hyvät jatkot. Onnea elämään.

Vierailija
74/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla hyvä p-a-n-e maan...

Kyllä näin on.

-Ap

Vierailija
75/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muka löydä vapaata miestä itsellesi kun täytyy vehdata toisen omaa?

Vierailija
76/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö muka löydä vapaata miestä itsellesi kun täytyy vehdata toisen omaa?

No, itseasiassa olen itsekin varattu.

-Ap

Vierailija
77/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sitä saa mitä tilaa. Miksi aloit vehtaamaan varatun kanssa?

Koska rakastuin niin lujaa.

-Ap

Vierailija
78/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunkaltaisille naisille on oikein nimikin. Toivottavasti saat jonkun taudin ja viet vielä miehellesikin.

Vierailija
79/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häntäheikki tulee aina takaisin, kun vaan ei toisi tautaja tullessaan!

Niitä tauteja pelkään itsekin, kun on niin monia naisia tällä miehellä. Vielä ei ole ollut.

-Ap

Vierailija
80/243 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoit@t näin?

Siksi, koska ei menisi läpi oikein kirjoitettuna tuo p-alkuinen sana.

-Ap-

pano

??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi