Kun mies on parantumaton häntäheikki
Ei olla sitouduttu vaan suhdesäätöä. Inhottavaa, kun mieheen ei voi luottaa ollenkaan. On niin häntäheikki, että p@nee ketä tahansa, missä tahansa ja milloin tahansa. No, tietty valitsee ne kohtuullisen näköiset naiset. Olen itsekin kait valitettavasti vain yksi p@no, vaikka muuta väittää. Harmi, kun itsellä tunteita mieheen ja yrittänyt kestää monta vuotta. On myös naimisissa ja perheellinen. Ei hän ole uskollinen kellekään. Pettää kaikkia ja valehtelee, minkä ehtii. Ei ota mitään vastuuta mistään. Hyvin itsekäs. On komea ja saa naisia helposti mistä vain. Naiset oikein roikkuvat hänessä. Väsyttää tämä kuvio vuodesta toiseen. Mutta, kun tunteet niin jaksanut pitää kiinni. Muilla kokemusta häntäheikki miehestä?
Kommentit (243)
Mieshän kuulostaa varsin menestyneeltä tapaukselta, jos tosiaan on saanut itselleen kokonaisen haaremin vakituisia. Täytyy nostaa hattua. Joko hän on todella hyvä vedättäjä tai sitten hänen vaimonsa ei vain välitä. Kallistun kuitenkin enemmän jälkimmäisen vaihtoehdon puoleen, kun jatkuvasti ei voi olla reissussa vieraan naisen perässä niin, ettei puoliso ala vähintään epäillä jotakin.
Kannattaa erota. Uusi hyvä elämä tulee.
Se on selvä, että kannattais erota. Joka kerta kun poistan ton häntäheikki setämiehen viestit ja numeron puhelimestani, tunnen suunnatonta helpotusta. Ei ikinä enää. En halua enää ikinä miettiä rakastaako se oikeasti kun käsi sydämellä niin väittää, onko sillä muita säätöjä, joista jää jatkuvasti kiinni mutta jotka aina kiistää. Nyt mä oon vapaa! Mutta hyvähän se on puhumaan. Osaa puhua naisen pyörryksiin ja taas olen sulaa vahaa vaikka just päätin et prkl se loppu just nyt!
Haluan vaan oman elämän takaisin. Vaikeaa kun setämies on samalla työpaikalla ja pakko olla tekemisissä.
Se on kyllä outoa miten itsevarmuus ja röyhkeys toimii ämmiin. Humala on monen Pieni nousu ja voitto. Ilman alkoa hiljaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on selvä, että kannattais erota. Joka kerta kun poistan ton häntäheikki setämiehen viestit ja numeron puhelimestani, tunnen suunnatonta helpotusta. Ei ikinä enää. En halua enää ikinä miettiä rakastaako se oikeasti kun käsi sydämellä niin väittää, onko sillä muita säätöjä, joista jää jatkuvasti kiinni mutta jotka aina kiistää. Nyt mä oon vapaa! Mutta hyvähän se on puhumaan. Osaa puhua naisen pyörryksiin ja taas olen sulaa vahaa vaikka just päätin et prkl se loppu just nyt!
Haluan vaan oman elämän takaisin. Vaikeaa kun setämies on samalla työpaikalla ja pakko olla tekemisissä.
Ei kai meillä ole sama setämies 😅 alkaako etunimi E:llä?
Siis olet suhdeterapeutti? Kannattelet pettämistä?
Jos se pettäjä haluaa muuta, niin terapia on se sou.
Jos sinä haluat muuta, niin terapia on sou.
Olette oikeastaan samanlaisten henkisten ongelmien kanssa kumpikin.
Ei naimisissa olevan lasten isän ole tervettä juosta vieraissa.
Ei naisen ole tervettä olla se yksi niistä irtosuhteista.
Sinä tiedostat asian. Hae apua ja etsi sellainen ihminen, joka haluaa olla sinun kanssasi.
Tuo häslääminen on raskasta.
Niin tai… mitä sinä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon myötätuntoa täältä. Tiedän tuon tunteen niin hyvin. Joskus tuntuu, että tällä minun häntäheikillä on jokin yliluonnollinen kyky tietää ajatukseni ja milloin aion lopettaa koko homman. Niin monia kertoja nähty, kun päätän, että nyt loppuu tai ainakin otan etäisyyttä niin mies on taas niin hurmaava, että kaikki tahdonvoimani katoaa ja olen täysin hänen vietävissä. En ihan itsekään tajua, että miten tämä voi olla mahdollista, mutta toistunut jo vuosia. Aika syvällä siis jo tässä. Kuinkahan paljon noita häntäheikkejä onkaan olemassa, jotka pelaa ja leikkii naisilla. Varmasti paljon. Omalla kohdalla huolestuttavaa, että olen niin riippuvainen jo tästä kuviosta, etten edes usko pystyväni elämään ilman jatkuvaa draamaa ja veivausta, joka antaa kait sairasta tyydytystä, kun häntäheikki pelaa kylmää-kuumaa leikkiään. Jatkuvaa tuskan ja mielihyvän vuorottelua, johon on niin koukuttunut. Odottaa vain aina, että saa lisää sitä hyvää ja kestää huonon sen vuoksi. Minun häntäheikki on siis saanut minut koukutettua täysin. Hänessä on paljon narsistisia piirteitä.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai meillä ole sama setämies 😅 alkaako etunimi E:llä?
Ei ala! Surullista että tälläsii ihmispetoja on ilmeisesti moniakin!
Sä et siitä mitään kunnon aviomiestä saa, usko mua. Nyt lähde, se sattuu hetken mutta aika auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
de kirjoitti:
Yöh, kuulostaa niin kuvottavalta tyypiltä että onnea vaan vaimolleen.
Ehkä sua auttaisi miettiä mikä sussa itsessäsi on vikana kun suostut semmoisen patjaksi? Etkö saa muita vai mistä kiikastaa? Mikä itsekunnioituksesi on vienyt? Odotatko että hän jättäisi perheensä ja ottaisi sinut? Olisi tehnyt sen jo aiemmin jos sellaista harkitsisi.
Kerää nyt itsekunnioituksesi kasaan ja lopeta ainakin uhriutuminen jos tommoisen patjana haluat pysytelläMinulla on tunteita miestä kohtaan, vaikka ällöttää muuten koko kuvio. Mutta vikaa minussakin. Huono itsetunto. Läheisriippuvainen ym. Kelpaisin muillekin, mutta tunteet on tuossa miehessä, joka nyt sattuu olemaan häntäheikki.
-Ap
Tunteilleen on vaikea välillä mitään mahtaa, mutta auttaisiko sua jos ymmärtäisit, että läheisriippuvuutesi ylläpitäminen ja itsetuntosi pönkittäminen maksaa kokoajan jonkun naisen avioliiton ja lasten perheen?
Ei sinun tarvitse kusipää olla vaikka itselläsi ongelmia onkin.
No eipä taida se aviopuolisokaan olla yhtään sen parempi. Ei kukaan normaali roiku suhteessa tai avioliitossa edes lasten vuoksi tuollaisen häntäheikin kanssa. Ilmeisesti mies, joka suorastaan etsii läheisriippuvaisia naisia. Monihan sellaisia pitääkin naisellisina, empaattisina ja äidillisinä mitä varmasti ovatkin ja vielä enemmässä määrin kuin itsenäiset naiset, joilla kuitenkin myös selkärankaa olla suostumatta kynnysmattoiksi.
Osta upeat hepeneet, joku hyvä alusasu vaikka pitsiä. Sitten meikkaat upeasti. Lähetät miehen vaimolle vaikka kirjekuoressa s ek sikuvat. Kerro haluistasi päästä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla aivan samanlainen tilanne! Mies jää jatkuvasti muista säädöistä, mutta kieltää kaiken. Aina. Yritän rimpuilla irti, koska satutan itseäni aina vain lisää. Mies ei halua päästää irti ja satuilee taas itsensä takaisin mun sydämeen. Hänen elämänsä on oltava kurjaa. Viiskymppinen setämies, jonka markkina-arvo hiipuu ja ulkonäkö häviää. Itse olen paljon nuorempi eikä mitään syytä pitää tohon ihmispetoon yhteyttä, mut joku käsittämätön voima vetää hänen puoleensa. Kohtelen häntä tosi kylmästi, enkä roiku, olen varattu itsekin. Mut hän jaksaa roikkua, ihan väkisin. Ällöttävä ajatus, kohta käynyt varmaan koko firman naiset läpi.
Mun ex-aviomies ja lasteni isä oli samanlainen. Ero tuli kun ei lopettanut niitä muita säätöjä, satunnaisia pettämisiä ja aina uusien etsimisiä. Lapset asuvat nykyisen vuorotellen jommalla kummalla ja tapaavat toista. Syksyllä vaihdetaan taas ainakin vuodeksi niin päin että lapset mulla ja tapaavat isäänsä. Asutaan sen verran lähekkäin että voivat käydä samaa koulua asuvatpa sitten kummalla hyvänsä.
Sinun pitää ottaa asiaan uusi tulokulma. Älä turhaan mieti miehen ominaisuuksia ja narsismia. Mieti itseäsi, omia tunteitasi, arvomaailmaasi ja unelmiasi. Mieti, miksi juuri sinä toimit näin. Elätkö itse elämääsi, teetkö itse päätöksesi? Mistä riippuvuutesi kumpuaa? Onko joku muu elämässäsi kohdellut sinua noin joskus aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon myötätuntoa täältä. Tiedän tuon tunteen niin hyvin. Joskus tuntuu, että tällä minun häntäheikillä on jokin yliluonnollinen kyky tietää ajatukseni ja milloin aion lopettaa koko homman. Niin monia kertoja nähty, kun päätän, että nyt loppuu tai ainakin otan etäisyyttä niin mies on taas niin hurmaava, että kaikki tahdonvoimani katoaa ja olen täysin hänen vietävissä. En ihan itsekään tajua, että miten tämä voi olla mahdollista, mutta toistunut jo vuosia. Aika syvällä siis jo tässä. Kuinkahan paljon noita häntäheikkejä onkaan olemassa, jotka pelaa ja leikkii naisilla. Varmasti paljon. Omalla kohdalla huolestuttavaa, että olen niin riippuvainen jo tästä kuviosta, etten edes usko pystyväni elämään ilman jatkuvaa draamaa ja veivausta, joka antaa kait sairasta tyydytystä, kun häntäheikki pelaa kylmää-kuumaa leikkiään. Jatkuvaa tuskan ja mielihyvän vuorottelua, johon on niin koukuttunut. Odottaa vain aina, että saa lisää sitä hyvää ja kestää huonon sen vuoksi. Minun häntäheikki on siis saanut minut koukutettua täysin. Hänessä on paljon narsistisia piirteitä.
-Ap
Tää on kuin mun kynästä!! Miten voi olla näin samat ajatukset :)
Tein tossa lomalla päätöksen, tämä loppuu nyt. Viimeinen niitti oli kun kuulin että käy läpi mun kollegoja. Mun pitäis istuu näiden naisten kanssa palavereissa tietäen et tää lipevä setä on harrastanut seksiä meidän kaikkien kanssa. Ja kuinka moni muu naisista on tunteilla siinä mukana? Onko meidän kaikkien puhelimissa samat imelät viestit rakastamisesta? Voin pahoin. Tää on loputtava. Numero ja viestit poistoon. Taas. Nyt setämies viestittelee niin ikävissään ja osaa valita sanansa. En olekaan enää niin varma. Mistään.
Tätä leikkiä on jatkunut kymmenen vuotta. En taida osata olla minäkään ilman tätä draamaa. Sain hetken oltua erossa ja ulkopuolinen tästä kaikesta ja huomasin kuvion sairauden. Katsoin muita ihmisiä uusin silmin. Elääkö nämä kaikki muut, normaalit ihmiset ilman tämän kaltaista draamaa? Ihan vaan viettävät aikaa keskenään ilman että pitää miettiä mitä setämies hommailee ja kenen kanssa, onkohan laittanut viestiä? Miettiiköhän se mua, onko sillä oikeasti ikävä kuten väittää? Mutta, onkohan tuollainen elämä liian tylsää? Pystynkö siihen kun olen näin kauan ollut tässä draamassa?
Ainoa mikä on varmaa, on se että jos lopetan tämän, ainoa häviäjä on setämies. En mä tollasessa mitään menetä. Mutta sattuu se silti.
Ai niin ja tässä tapauksessa ei ole kyse miehen hurmaavasta itsevarmuudesta. Setämies ei ole itsevarma, päinvastoin! Pelaa hyvällä ulkonäöllä ja muka kultaisella luonteella. Molemmat tosin alkaa olemaan vain haaleita muistoja.
Tuossa yllä olikin ihan hyvä kommentti, asia ei ratkea miettimällä miestä ja sen käytöstä, motiiveja, tai sit kuinka kauhea se on. Avain on teissä itsessänne ap ja 102. Miksi annatte kohdella itseänne noin? Mitä elämältänne oikein tahdotte? Tiedättekö itsekään? Niin kauan kun kauhistelette miehen käytöstä, teette juuri niin kuin narsisti haluaa - kohdistatte kaiken ajatuksenne, energianne ja tunteenne häneen. Kun oikeasti siihen suuntaan ei saisi mennä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis ihan normi mies. Kaikki miehet panisivat niin paljon kuin kerkiäisivät ja kuinka montaa kerkiäisivät. jos siihen suinkin olisi mahdollisuus. Tämä on fakta ja tämän tiedän miehenä satavarmasti.
M36
Niinkö, no miksi sinä et tee niin? Kun et saa iskettyä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
de kirjoitti:
Yöh, kuulostaa niin kuvottavalta tyypiltä että onnea vaan vaimolleen.
Ehkä sua auttaisi miettiä mikä sussa itsessäsi on vikana kun suostut semmoisen patjaksi? Etkö saa muita vai mistä kiikastaa? Mikä itsekunnioituksesi on vienyt? Odotatko että hän jättäisi perheensä ja ottaisi sinut? Olisi tehnyt sen jo aiemmin jos sellaista harkitsisi.
Kerää nyt itsekunnioituksesi kasaan ja lopeta ainakin uhriutuminen jos tommoisen patjana haluat pysytelläMinulla on tunteita miestä kohtaan, vaikka ällöttää muuten koko kuvio. Mutta vikaa minussakin. Huono itsetunto. Läheisriippuvainen ym. Kelpaisin muillekin, mutta tunteet on tuossa miehessä, joka nyt sattuu olemaan häntäheikki.
-Ap
Tunteilleen on vaikea välillä mitään mahtaa, mutta auttaisiko sua jos ymmärtäisit, että läheisriippuvuutesi ylläpitäminen ja itsetuntosi pönkittäminen maksaa kokoajan jonkun naisen avioliiton ja lasten perheen?
Ei sinun tarvitse kusipää olla vaikka itselläsi ongelmia onkin.No eipä taida se aviopuolisokaan olla yhtään sen parempi. Ei kukaan normaali roiku suhteessa tai avioliitossa edes lasten vuoksi tuollaisen häntäheikin kanssa. Ilmeisesti mies, joka suorastaan etsii läheisriippuvaisia naisia. Monihan sellaisia pitääkin naisellisina, empaattisina ja äidillisinä mitä varmasti ovatkin ja vielä enemmässä määrin kuin itsenäiset naiset, joilla kuitenkin myös selkärankaa olla suostumatta kynnysmattoiksi.
Olen kyllä vähän eri mieltä. Aviopuolisolla voi olla hyvin painavia käytännön syitä pysyä liitossa, ei se välttämättä ole mitään rakkauden tai edes läheisriippuvuuden vuoksi roikkumista vaan yksinkertainen kylmä fakta että elämä muuttuisi eron jälkeen taloudellisesti mahdottomaksi. Tai sitten psyykkinen tai fyysinen jaksaminen on valmiiksi koetuksella ja näkee ettei pärjää yh:na. Jokaisella on omat syynsä. Minusta on aina jotenkin naiivi ajatus, että pitäisi olla valmis eroamaan hinnalla millä hyvänsä jos ei suhde vastaakaan jotain ideaalia. Toki jos itsellä on suhteessa paha olla niin sitten on erottava, mutta että pitäisi erota ulkopuolisten takia, ihan vaan siksi että niin nyt vaan pitää tehdä kun ukko pettää tai muuten on huono ja viallinen ja säälittävä ja läheisriippuvainen lapanen.
Joskus sitä vaan laskee yhteen eron ja yhdessäolon plussat ja miinukset ja toteaa, että suhde on kuitenkin enemmän plussan puolella kuin se ero. Ei sen kummempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa yllä olikin ihan hyvä kommentti, asia ei ratkea miettimällä miestä ja sen käytöstä, motiiveja, tai sit kuinka kauhea se on. Avain on teissä itsessänne ap ja 102. Miksi annatte kohdella itseänne noin? Mitä elämältänne oikein tahdotte? Tiedättekö itsekään? Niin kauan kun kauhistelette miehen käytöstä, teette juuri niin kuin narsisti haluaa - kohdistatte kaiken ajatuksenne, energianne ja tunteenne häneen. Kun oikeasti siihen suuntaan ei saisi mennä yhtään mitään.
Tämä ei ole ihan helppo asia analysoitavaksi. Setämies kohtelee aina kuin kukkaa kämmenellä, se on koukuttavaa. Vain minä olen viileä, koska tiedän hänen taustastaan iljettäviä asioita, jotka saa minut perääntymään. Mutta mies on aina aivan ihana ja vannoo että olen ainoa jonka haluaa, mutkana matkassa vain vaimo ja lapset. Olen miettinyt tuota narsismia. Kuulin, että narsistilta kannattaa kysyä suoraan oletko narsisti, koska narsisti ei älyä hävetä sitä ja vastaa myöntävästi. Setämies ei vastannut tähän myöntävästi. Enkä itsekään löydä hänestä narsistisia piirteitä. Ei tuo varmasti terveen papereitakaan saisi, mut ehkä joku seksiaddiktio tai läheisriippuvuus enemmin. Ilmeisesti kotona jo niin viileää että janoaa naisten rakkaudentunnustuksia.
Ainoa asia mitä haluaisin, olisi saada oma elämä takaisin. Ettei tarvitsisi vastaanottaa imeliä viestejä ja miettiä niihin vastauksia. Setämies huonolla itsetunnolla on kova loukkaantumaan ja saattaa laittaa työpaikalla isonkin draaman pystyyn kun lopetan tämän. Sitäkään en halua. Olen ihan loukussa. Etsin uutta työpaikkaa ihan jatkuvasti, mut ei vaan tärppää. Hekumoin ajatuksella, että saan ilmoittaa ottavani lopputilin. Siinäpähän ”ikävöis”. Mulle se olis poissa silmistä poissa mielestä! Toivon että vaimonsa saa joskus tietää tämän sairaan kuvion.
Hu o ri pukki ja toinen ( tässä tapauksessa ehkä jopa kuudes ) nainen.
Varsinainen herranterttu ja motarin motellin patja tuo mies.
Sovitte toisillenne.