Kun mies on parantumaton häntäheikki
Ei olla sitouduttu vaan suhdesäätöä. Inhottavaa, kun mieheen ei voi luottaa ollenkaan. On niin häntäheikki, että p@nee ketä tahansa, missä tahansa ja milloin tahansa. No, tietty valitsee ne kohtuullisen näköiset naiset. Olen itsekin kait valitettavasti vain yksi p@no, vaikka muuta väittää. Harmi, kun itsellä tunteita mieheen ja yrittänyt kestää monta vuotta. On myös naimisissa ja perheellinen. Ei hän ole uskollinen kellekään. Pettää kaikkia ja valehtelee, minkä ehtii. Ei ota mitään vastuuta mistään. Hyvin itsekäs. On komea ja saa naisia helposti mistä vain. Naiset oikein roikkuvat hänessä. Väsyttää tämä kuvio vuodesta toiseen. Mutta, kun tunteet niin jaksanut pitää kiinni. Muilla kokemusta häntäheikki miehestä?
Kommentit (243)
Hauska stoori joka todistaa, että naiset tappelee niistä samoista miehistä ja näin miehet sitten käyttää sitä hyväksi. Ei tästä oikein muuta opi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näillä häntiksillä voi olla perhe, kun täällä saa sen kuvan ettei niiden päähän mahdu kuin seksi ja naiset? Millainen perheen iskä tollanen on, chattailee naisille seksiä saadakseen ja samalla viettää perheen kanssa aikaa? Yök!
Ihan normaali perheen iskä joka on parisuuhteessa, missä pillu on joku ihme palkinto. Millainen nainen pitää pilluaan palkintona miehelle? Tottakai harrastan seksiä sitten sellaisen ihmisen kanssa joka arvostaa sitä seksiä. Harmi että nainen näytteli hyvin siihen asti kun sai haluamansa määrän lapsia. Tämä on ihan luonnollinen jatkumo tuosta. Olin uskollinen ensimmäiset 8 vuotta, vähän yli sen kuin kotona seksi oli kivaa yhteistä tekemistä ja vielä silloinkin kun se oli minun kivaa tekemistä ja naisen lahnailua. Mun sivusuhteet ei ole keneltäkään pois ja jos olisi, ei olisi sivusuhteita.
Eikö tuo ole jollain lailla kostamista? Itse huonon parisuhteen ja toisen pettämisen jälkeen luulin, että kaikki naiset on emakoita. Elin itse hetken toisista välittämättä. Nykyinen antoi anteeksi sikailuni. Ymmärrän, että ero olisi ollut paras asia silloin joskus. Nykyistä en vaihtaisi, koska antoi anteeksi toilailuni j on ihana ihminen. Vaikka ei olisi ollut pakko. Parikymmentä vuotta olen nyt katsonut itseäni peiliin ja miettinyt, kuinka olin tyhmä. Onneksi tämä nykyinen suhde on jatkunut noin kauan.
Ihan normaali perheen iskä joka on parisuuhteessa, missä pillu on joku ihme palkinto. Millainen nainen pitää pilluaan palkintona miehelle? Tottakai harrastan seksiä sitten sellaisen ihmisen kanssa joka arvostaa sitä seksiä. Harmi että nainen näytteli hyvin siihen asti kun sai haluamansa määrän lapsia. Tämä on ihan luonnollinen jatkumo tuosta. Olin uskollinen ensimmäiset 8 vuotta, vähän yli sen kuin kotona seksi oli kivaa yhteistä tekemistä ja vielä silloinkin kun se oli minun kivaa tekemistä ja naisen lahnailua. Mun sivusuhteet ei ole keneltäkään pois ja jos olisi, ei olisi sivusuhteita.