Kun mies on parantumaton häntäheikki
Ei olla sitouduttu vaan suhdesäätöä. Inhottavaa, kun mieheen ei voi luottaa ollenkaan. On niin häntäheikki, että p@nee ketä tahansa, missä tahansa ja milloin tahansa. No, tietty valitsee ne kohtuullisen näköiset naiset. Olen itsekin kait valitettavasti vain yksi p@no, vaikka muuta väittää. Harmi, kun itsellä tunteita mieheen ja yrittänyt kestää monta vuotta. On myös naimisissa ja perheellinen. Ei hän ole uskollinen kellekään. Pettää kaikkia ja valehtelee, minkä ehtii. Ei ota mitään vastuuta mistään. Hyvin itsekäs. On komea ja saa naisia helposti mistä vain. Naiset oikein roikkuvat hänessä. Väsyttää tämä kuvio vuodesta toiseen. Mutta, kun tunteet niin jaksanut pitää kiinni. Muilla kokemusta häntäheikki miehestä?
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, kaikki miehethän ovat HÄNTÄHEIKKEJÄ tai HÄNTÄPEKKOJA, ei tuossa mitään uutta ole. Jokaisen aviovaimon, avovaimon tai tyttöystävän miespuolinen partneri p@nee heti jotain naista kun oman naisen silmä välttää. Minä ihmettelisin, jos tänne kirjoitettaisi edes yksi kokemus muka 100 % uskollisesta miehestä, ANTEEKSI, MUTTA MIKÄ SELLAINEN ON?
Mies pettää aina, jos siihen on mahdollisuus. Tämä on naisen syytä oppia elämästä jo nuorena.
Niinhän minä juuri kirjoitin, eikä se koske vain miehiä. Naistenillat ovat varmaan sinullekin tuttuja tai haluatko että kerron muutaman mehukkaan tarinan muutamasta illasta?
No kerro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, kaikki miehethän ovat HÄNTÄHEIKKEJÄ tai HÄNTÄPEKKOJA, ei tuossa mitään uutta ole. Jokaisen aviovaimon, avovaimon tai tyttöystävän miespuolinen partneri p@nee heti jotain naista kun oman naisen silmä välttää. Minä ihmettelisin, jos tänne kirjoitettaisi edes yksi kokemus muka 100 % uskollisesta miehestä, ANTEEKSI, MUTTA MIKÄ SELLAINEN ON?
Mies pettää aina, jos siihen on mahdollisuus. Tämä on naisen syytä oppia elämästä jo nuorena.
Niinhän minä juuri kirjoitin, eikä se koske vain miehiä. Naistenillat ovat varmaan sinullekin tuttuja tai haluatko että kerron muutaman mehukkaan tarinan muutamasta illasta?
Naisissa on täysin uskollisia vaikka kuinka monia. Pettäminen on miesten juttu, vaatii testosteronia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoit@t näin?
Siksi, koska ei menisi läpi oikein kirjoitettuna tuo p-alkuinen sana.
-Ap-
Jaa, pano vai?
Kerran nuorena miehenä tapasi baarissa itseäni noin 10 vuotta vanhemman naiset. Oli todella kaunis ja muodokas. Oli myös aika halukas ja ei kierrellyt asian kanssa. Selvisi siinä naisen nimi ja ammatti ja että on lapsia, jotka hoidossa yön. Miehestä ei puhuttu vaan oletin että oli yh.
Meni vuosi pari ja olin työmatkalla useamman työkaverin kanssa. Siellä oli erä vanhempi kollega, jolla oli jotain minua vastaan. Tajusin vähän ajan päästä yhdistää asuin paikan ja nimen yhteen, sitten tajusin kenen vaimo se vanhempi nainen oli. Ei haitannut enää sen miehen nälviminen vaan hymyilytti sen seurassa. En tietenkään maininnut asiasta, kun lapsia oli. Mietin vaan että mitäköhän siellä puuhataan kotona miehen ollessa ulkomailla.
Olen varmaan vähän pimeä, mutta mustalla huumorilla minua ihan naurattaa ajatus, että edes haaveilisi tuon häntäheikin voivan olla uskollinen yhtään kellekään. Melkein vitsi miten kukaan oikeasti edes voi olla noin uskoton ihan kaikkia kohtaan. Vaimo, lapset ja siinä sivussa varmasti kymmeniä p@noja naisia! Useat vielä vakituisia jo vuosien ajalta plus satunnaiset seassa. Ja koko ajan mies joka suuntaan isku päällä haalii uusia naisia. Niin, mitenkä edes jaksaa? En tajua itsekään. Ja tuntuu, että kaikki jää häneen koukkuun ja roikkuu hänessä, eikä pääse koskaan irti, kuten minäkin. Jotain käsittämätöntä vetovoimaa miehessä.
-Ap
Miksi menee sitoutumaan yhteen jos ei sitoutua halua?
Vierailija kirjoitti:
de kirjoitti:
Yöh, kuulostaa niin kuvottavalta tyypiltä että onnea vaan vaimolleen.
Ehkä sua auttaisi miettiä mikä sussa itsessäsi on vikana kun suostut semmoisen patjaksi? Etkö saa muita vai mistä kiikastaa? Mikä itsekunnioituksesi on vienyt? Odotatko että hän jättäisi perheensä ja ottaisi sinut? Olisi tehnyt sen jo aiemmin jos sellaista harkitsisi.
Kerää nyt itsekunnioituksesi kasaan ja lopeta ainakin uhriutuminen jos tommoisen patjana haluat pysytelläMinulla on tunteita miestä kohtaan, vaikka ällöttää muuten koko kuvio. Mutta vikaa minussakin. Huono itsetunto. Läheisriippuvainen ym. Kelpaisin muillekin, mutta tunteet on tuossa miehessä, joka nyt sattuu olemaan häntäheikki.
-Ap
Tunteilleen on vaikea välillä mitään mahtaa, mutta auttaisiko sua jos ymmärtäisit, että läheisriippuvuutesi ylläpitäminen ja itsetuntosi pönkittäminen maksaa kokoajan jonkun naisen avioliiton ja lasten perheen?
Ei sinun tarvitse kusipää olla vaikka itselläsi ongelmia onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä perheen voi silti haluta. Jotkut naiset vaan tyytyy rooliinsa vaimona. Venäjällä kaikilla menestyville miehillä on tyttöystävä tai pari. Ihan normi juttu.
Mieti miksi olet itse riippuvainen tuollaisista miehestä?
[quot
e=Vierailija]Olen varmaan vähän pimeä, mutta mustalla huumorilla minua ihan naurattaa ajatus, että edes haaveilisi tuon häntäheikin voivan olla uskollinen yhtään kellekään. Melkein vitsi miten kukaan oikeasti edes voi olla noin uskoton ihan kaikkia kohtaan. Vaimo, lapset ja siinä sivussa varmasti kymmeniä p@noja naisia! Useat vielä vakituisia jo vuosien ajalta plus satunnaiset seassa. Ja koko ajan mies joka suuntaan isku päällä haalii uusia naisia. Niin, mitenkä edes jaksaa? En tajua itsekään. Ja tuntuu, että kaikki jää häneen koukkuun ja roikkuu hänessä, eikä pääse koskaan irti, kuten minäkin. Jotain käsittämätöntä vetovoimaa miehessä.
-Ap[/quote]
Sitä käsittämätöntä vetovoimaa kutsutaan narsismiksi ja sinä olet hänen ihan tarkoin valitsema uhri, kaikki läheisriippuvaisuutesi sun muut heikkoutesi on hänelle juuri sitä mitä hän käyttää ja janoaa.
Lueppa aiheesta.
Jos haluat jatkaa, niin käytäthän edes kondomia. Vaikuttaa aika tautiselta mulkulta näkemättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ripustautuminen on varmin keino karkottaa mies luotasi. Ala suhtautua tilanteeseen sellaisena kuin se on: olet miehelle pelkkä reikä. Ei hän aio jättää perhettään, ainakaan sinun vuoksesi, muuten hän olisi sen jo tehnyt. Jos seksi on hyvää niin nauti siitä, äläkä esitä miehelle vaatimuksia.
t, samassa tilanteessa ollut
Kiitos vertaistuesta! Ja oikealta kuulostaa, mitä kirjoitat. Täytyy alkaa opetella tuota asennetta.
-Ap-
Lisään vielä, että jos kuvio on jatkunut jo vuosia, niin suosittelisin, että kuoletat tunteesi ja hankit itsellesi parempaa seuraa. Tuosta roikkumisesta ei nimittäin ole muuta lopputulosta, kuin hukkaan heitetty elämä sinun osaltasi.
t. sama
Näinhän se on. Ilmeisesti niin kova riippuvuus tullut vuosien aikana, että jo ajatus irrottautua tuntuu ihan mahdottomalta. Ei jotenkin ole mitään työkaluja käsitellä tätä asiaa ja roikkuminen jatkuu. Ja se on molemminpuoleista. Jos yritän lopettaa niin mies kyllä jatkaa ja sitten itsekin aina sorrun jatkamaan. Nyt jo mennyt vuosia hukkaan ja tuntuu, ettei edes pääse irti koskaan.
-Ap
Lataa tinder tai mikä tahansa appi, ei tarvitse ottaa tosissaan, vaan nimenomaan alat vaikka väkisin tutustumaan muihin.
Mene baariin, varmasti tutustut toisiin miehiin.
Laastari toimii oikeasti, eikä sinun tarvitse sen syvemmin edes rakastua toiseen.
Sinua kiusataan ja olet pelkkä leikkikalu hänelle, kohta itsetunnostasi ei ole jäljellä totakaan vähää kun alat tajuamaan kuvion juonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä perheen voi silti haluta. Jotkut naiset vaan tyytyy rooliinsa vaimona. Venäjällä kaikilla menestyville miehillä on tyttöystävä tai pari. Ihan normi juttu.
Tuossa tilanteessa vaimo voisi jättääkin lapset miehelle sitten :) mieshän halusi perheen kuten sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärti. Monet vaimot varmasti epäilevät miehiään, useammin pitäisi tuollaiset pettävät miehet paljastaa vaimoilleen.
Kerro miehen vaimolle (ei tarvitse paljastaa että kertoja olet sinä). Se miten mies reagoi kiinnijäämiseen kertoo kaiken. Tule kertomaan tänne sitten.
Mä olen tuollaisen miehen vaimo. Tosin käsittääkseni on nyt lopettanut tuon, on opetellut hakemaan ihailunsa muualta ja selventänyt elämänarvojaan. Aika paljon tähän tarvittiin. Hän on narsisti ja todennäköisesti niin on tuo Ap:n tapaus myös.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis ihan normi mies. Kaikki miehet panisivat niin paljon kuin kerkiäisivät ja kuinka montaa kerkiäisivät. jos siihen suinkin olisi mahdollisuus. Tämä on fakta ja tämän tiedän miehenä satavarmasti.
M36
Aiemmin (29) tää' asia sanottiin toisin sanoin ja silloin tykkäykset meni 50/50. Mikähän tässä oli kun tykättiin enää 20/80
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tuollaisen miehen vaimo. Tosin käsittääkseni on nyt lopettanut tuon, on opetellut hakemaan ihailunsa muualta ja selventänyt elämänarvojaan. Aika paljon tähän tarvittiin. Hän on narsisti ja todennäköisesti niin on tuo Ap:n tapaus myös.
Ymmärrät varmasti ettei hän ole todellakaan lopettanut, vaan sinä et vaan enää saa tietää niistä seikkailuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät varmasti ettei hän ole todellakaan lopettanut, vaan sinä et vaan enää saa tietää niistä seikkailuista.
Tottakai tiedän sen olevan mahdollista, siksi kirjoitinkin että käsittääkseni on lopettanut. Kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa, en minä siihen voi vaikuttaa. Minulla on kuitenkin ihan painavia syitä uskoa siihen, että näin ei tapahdu, en jaksa niitä tässä avata sen enempää. Enkä juurikaan edes mieti koko asiaa.
Just. Teillä homoilla on vähän eri juttu kuin heteroilla