Kun mies on parantumaton häntäheikki
Ei olla sitouduttu vaan suhdesäätöä. Inhottavaa, kun mieheen ei voi luottaa ollenkaan. On niin häntäheikki, että p@nee ketä tahansa, missä tahansa ja milloin tahansa. No, tietty valitsee ne kohtuullisen näköiset naiset. Olen itsekin kait valitettavasti vain yksi p@no, vaikka muuta väittää. Harmi, kun itsellä tunteita mieheen ja yrittänyt kestää monta vuotta. On myös naimisissa ja perheellinen. Ei hän ole uskollinen kellekään. Pettää kaikkia ja valehtelee, minkä ehtii. Ei ota mitään vastuuta mistään. Hyvin itsekäs. On komea ja saa naisia helposti mistä vain. Naiset oikein roikkuvat hänessä. Väsyttää tämä kuvio vuodesta toiseen. Mutta, kun tunteet niin jaksanut pitää kiinni. Muilla kokemusta häntäheikki miehestä?
Kommentit (243)
Kuinka montaa pyörittää ap:n lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Hankkiudu tahallaan raskaaksi.
Sanot Heikille että syöt pillereitä vaikka et syö.
Miksi AP pilaisi oman elämänsä?
Tero Turusta? Juu, panee ja ketä vaan! Muista käydä testeissä! 😉
Mitä, kaikki miehethän ovat HÄNTÄHEIKKEJÄ tai HÄNTÄPEKKOJA, ei tuossa mitään uutta ole. Jokaisen aviovaimon, avovaimon tai tyttöystävän miespuolinen partneri p@nee heti jotain naista kun oman naisen silmä välttää. Minä ihmettelisin, jos tänne kirjoitettaisi edes yksi kokemus muka 100 % uskollisesta miehestä, ANTEEKSI, MUTTA MIKÄ SELLAINEN ON?
de kirjoitti:
Yöh, kuulostaa niin kuvottavalta tyypiltä että onnea vaan vaimolleen.
Ehkä sua auttaisi miettiä mikä sussa itsessäsi on vikana kun suostut semmoisen patjaksi? Etkö saa muita vai mistä kiikastaa? Mikä itsekunnioituksesi on vienyt? Odotatko että hän jättäisi perheensä ja ottaisi sinut? Olisi tehnyt sen jo aiemmin jos sellaista harkitsisi.
Kerää nyt itsekunnioituksesi kasaan ja lopeta ainakin uhriutuminen jos tommoisen patjana haluat pysytellä
Minulla on tunteita miestä kohtaan, vaikka ällöttää muuten koko kuvio. Mutta vikaa minussakin. Huono itsetunto. Läheisriippuvainen ym. Kelpaisin muillekin, mutta tunteet on tuossa miehessä, joka nyt sattuu olemaan häntäheikki.
-Ap
Olisipa kiva varmaan vaimonkin saada tietää tuosta karusellista..
Vierailija kirjoitti:
Tero Turusta? Juu, panee ja ketä vaan! Muista käydä testeissä! 😉
Ei ole Tero, eikä Turusta.
-Ap
Elämä on kirjoitti:
Naisilla on kova usko kykyihinsä kesyttää pelimanni.
Soitatko harmonikkaa?
Voi sen elämän noinkin käyttää. Armin kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
En ole varma, mutta minusta tuntuu, että tietää. Ilmeisesti mies ollut aina samanlainen. Sitä en tiedä, että miksi sietää tällaista.
-Ap
Jos haluat lapsia, niin on aika lopettaa yhteydenpito tuohon mieheen. Jos et halua, niin jatka vain rypemistä vaikka pari vuosikymmentä, kun mihinkään ei ole kiire.
Minun aviomies saa paneskella ihan ketä haluaa, vaikka kimpassa kaikkia sekaisin, kunhan muistaa, ettei tule 10 metriä lähemmäksi minua tai minun henkilökohtaisia asioita tai mitenkään sekaannu minun projekteihin, silloin hänen tavaransa lentää terassinkaiteelta ulos, sen verran on häntäheikkiä, ettei ihan silmille tule hyppimään...tai... Jep!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varma, mutta minusta tuntuu, että tietää. Ilmeisesti mies ollut aina samanlainen. Sitä en tiedä, että miksi sietää tällaista.
-Ap
No siedäthän itsekin. Miksi vaimo olisi sen kummempi?
Eli siis ihan normi mies. Kaikki miehet panisivat niin paljon kuin kerkiäisivät ja kuinka montaa kerkiäisivät. jos siihen suinkin olisi mahdollisuus. Tämä on fakta ja tämän tiedän miehenä satavarmasti.
M36
Luulo ei ole tiedon väärti. Monet vaimot varmasti epäilevät miehiään, useammin pitäisi tuollaiset pettävät miehet paljastaa vaimoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, kaikki miehethän ovat HÄNTÄHEIKKEJÄ tai HÄNTÄPEKKOJA, ei tuossa mitään uutta ole. Jokaisen aviovaimon, avovaimon tai tyttöystävän miespuolinen partneri p@nee heti jotain naista kun oman naisen silmä välttää. Minä ihmettelisin, jos tänne kirjoitettaisi edes yksi kokemus muka 100 % uskollisesta miehestä, ANTEEKSI, MUTTA MIKÄ SELLAINEN ON?
Mies pettää aina, jos siihen on mahdollisuus. Tämä on naisen syytä oppia elämästä jo nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis ihan normi mies. Kaikki miehet panisivat niin paljon kuin kerkiäisivät ja kuinka montaa kerkiäisivät. jos siihen suinkin olisi mahdollisuus. Tämä on fakta ja tämän tiedän miehenä satavarmasti. Tota noin. Näin naisena täytyy pakosta kommentoida tuota suomi-miehen ulinaa p@nemisesta. Kovia poikia ovat huutelemaan asiasta, mutta otetaan nyt vain kourallinen kokemuksia naisena. Jos olen p@aneskellut 10 miestä, niistä tosimiehiä, jotka vastaavat tähän räävittömään p@nemisuhoon, vain korkeintaan 2, eli tuntuu siltä, että suurin osa on sellaisia, että ovat kokeilleet tai uskaltavat kokeilla vain vähän sukkahousun päältä ja se on jo iso juttu. Hävetkää osaamattomat vässykät!
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää aina, jos siihen on mahdollisuus. Tämä on naisen syytä oppia elämästä jo nuorena.
Niinhän minä juuri kirjoitin, eikä se koske vain miehiä. Naistenillat ovat varmaan sinullekin tuttuja tai haluatko että kerron muutaman mehukkaan tarinan muutamasta illasta?
Vierailija kirjoitti:
Minun aviomies saa paneskella ihan ketä haluaa, vaikka kimpassa kaikkia sekaisin, kunhan muistaa, ettei tule 10 metriä lähemmäksi minua tai minun henkilökohtaisia asioita tai mitenkään sekaannu minun projekteihin, silloin hänen tavaransa lentää terassinkaiteelta ulos, sen verran on häntäheikkiä, ettei ihan silmille tule hyppimään...tai... Jep!
Sellaiset voimafantasiat🤣
Sitä sanotaan kullikaruselliksi.