Psykologi naapurissa
Mun entinen psykologi asuu naapurissa. kun olin tänään lemmikkiäni ulkoiluttamassa niin naapurin lapsi 4v tuli silittämään sitä ja sillä oli äiti mukana. mut psykologi istui parvekkeella ja tarkkaili valppaana tilannetta. ei se muuten tarkkaile mut vain sillon kun lapsi paikalla yms. johtuuko tuo siitä, et pitää minua riskinä lapselle?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 18:02"]
johtuu
[/quote]
mistäö tiedät? tunnetko itse tuollaisia tapauksia ja oletko itse psykologi?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:51"]
Mun entinen psykologi asuu naapurissa. kun olin tänään lemmikkiäni ulkoiluttamassa niin naapurin lapsi 4v tuli silittämään sitä ja sillä oli äiti mukana. mut psykologi istui parvekkeella ja tarkkaili valppaana tilannetta. ei se muuten tarkkaile mut vain sillon kun lapsi paikalla yms. johtuuko tuo siitä, et pitää minua riskinä lapselle?
[/quote]
Kävitkö psykologilla vainoharhaisten olotilojen vuoksi?
jospa tuo oli vaan minun omia ajatuksiani. päättelin psykologin asuvan naapurissa koska hänen sukunimensä oli ovessa ja sen psykologin näköinen nainen istui viereisen kerrostalon parvekkeella. ei siis sen, missä asun, vaan viereisen. jospa koko ajatus psykologista ja hänen mahdollisesta mielipiteestään oli vaan minun mielikuvitustani.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 20:51"]
[/quote]
Kävitkö psykologilla vainoharhaisten olotilojen vuoksi?
[/quote]
en käynyt vaan joskus useita vuosia sitten neuropsykologisissa testeissä kävin ja niissä todettiin hahmotushäiriö. onko se riski lapselle?
ja kuten sanoin: jospa ajatus psykologista minua kyttäämässä oli vain oma ajatukseni
Ahaa, nyt tälläisellä aloituksella.
Jos lemmikkisi muistuttaa velociraptoria, on kumma jos koko talo ei vahtinut huolekkaasti.
Paranoid?