Mies on perusvihanen.Auttakaa!
Jos teen jotain väärin heti ärhentelee. Äsken aurinkovarjoa nostin ylös. Ärähti oikein että rikotko sen. Kun nostin väärin. Jos en halua lähteä mökille sinä päivänä kun hän, ehdotan että teemme kotihommia. Kiivastuu ja korottaa ääntä vihaisena ja syyttelee minua. Ja jos ikinä teen jotakin väärin tai mokailen. Hän suuttuu minulle. Pahoitan herkän mieleni ja itken. Miten suhtaudun häneen. Viisaat neuvokaa. Mies on kamalan jempti.
Kommentit (8)
eroa ei tilanne tuosta parane. Vaikka saisit kovetettua itsesi, niin ettet itke, luultavasti saa hermoilunsa tarttumaan sinuun ja sinusta tulee samanlainen ärjyjä. Tai suljet vain omat tunteesi sisällesi, ja lopetat niiden ilmaisemisen kokonaan.
Ei aina osaa välillä olla asiallinen. Välillä lähtee pois joskus, enään harvoin pyytää anteeksi. Jos olen hyväntuulinen hänkin on. Mut kun mokailen ja olen surullinen, ei hän ole tukenani haluamallani tavalla. Mummonikun kuoli, nukuin päivän ja itkin. Valitti kun hän tehnyt kaiken ja minä makaan. Raskausaikana oksenteli, luuli että laiskottelen vain ja keksin pahan olon. Jos olen kaikki siivonut ja leiponut kun tulee kotiin, halaa ja on tyytyväinen lopun päivää. Jos olen uupunut. Ärhentelee. Mies itse on kova tekemään töitä eikä väsy.
Minä olen juuri tuollainen! Ja kuulostan normaalistikkin ivalliselta, kamalaa :(
Pidemmän päälle suru ja turhautumisesi patoutuu, kun et voi ilmaista tunteitasi. Puhu miehelle. Jos ei siitä kummene, jätä se.
Kokeilepoa ärjyä takasin muutaman kerran, vaikka hieman liioitellusti enemmän kuin miehesi. Jos ihmettelee reaktioo niin kysy että aletaanko puhuun aina näin vai kasvetaanko aikuisiks?
Mietippä minkä isän mallin antaa teidän lapselle!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 18:19"]Kokeilepoa ärjyä takasin muutaman kerran, vaikka hieman liioitellusti enemmän kuin miehesi. Jos ihmettelee reaktioo niin kysy että aletaanko puhuun aina näin vai kasvetaanko aikuisiks?
Mietippä minkä isän mallin antaa teidän lapselle!
[/quote] Lapselle on hyvä ja ottaa paljon mukaan kaikkeen. Olenkohan liian herkkä.
Anna kun arvaan, mies hermostuu vielä lisää kun alat itkeä?