Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, huolisitko minua ikinä?

Vierailija
06.07.2014 |

Olen 22-vuotias, hieman ujo, ihan nätti kai, minulla on siniset silmät ja pitkät tummanruskeat hiukset. Ulkonäköä on verrattu joskus Megan Foxiin, mutta se nyt on omasta mielestäni huuhaata. Opiskelen yliopistossa. Olen todella introvertti, en oikein viihdy kuin läheisimpien ihmisten seurassa. Mittani ovat 166/59, 70D. Ystäviä minulla on pari, mutta ei laajaa sosiaalista piiriä. Tekeekö se minusta aivan surkimuksen? Olen myös masentunut, mutten tee siitä mitään suurempaa haloota. Pärjään asian kanssa, mutta se eristää minua entisestään muista ihmisistä.

Huolisitko tällaista naista?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, nuori, kaunis ja isotissinen nainen kyselee täällä tyhmiä.

Vierailija
22/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen, en koe itseäni mitenkään kovin kauniiksi. Eivätkä kai nuo ole edes isot tissitkään? Koitin vain kuvailla jotenkin ulkonäköä ja tuo oli eka kommentti, joka tuli mieleen. Mutta en ole mitenkään kovin hoikkakaan. Siksi minulla on kai aika huono itsetunto, sekä ujouden ja masennuksen vuoksi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja haluaisin juuri sinunlaisen naisen. Suurimmat ongelmani ovat että en oikein missään törmää tuollaisiin naisiin. Olen itsekin introvertti, mutta käyn myös ihmisten ilmoilla silloin tällöin. Yleensä naiset vaan tuntuu kaipaavan jotain avointa ja keskustelutaitoista kaveria, mitä minä en tule koskaan olemaan.

Vierailija
24/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
25/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolisin.

Vierailija
26/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap, 90 % tai yli Suomen miehistä huolisi sut varmasti. Jos olet introvertti niin koita etsiä seuraa netissä t nainen 34 v

Vierailija
27/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt huolisitko ikinä, etkä kerro mitään negatiivisia ominaisuuksia. Kyllä kai valtaosalle miehistä kelpaa nuori ja nätti nainen. Eikä miehiä kiinnosta kaveripiirisi vaan millainen sinä olet.

Vierailija
28/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 23:45"]

Vitonen, en koe itseäni mitenkään kovin kauniiksi. Eivätkä kai nuo ole edes isot tissitkään? Koitin vain kuvailla jotenkin ulkonäköä ja tuo oli eka kommentti, joka tuli mieleen. Mutta en ole mitenkään kovin hoikkakaan. Siksi minulla on kai aika huono itsetunto, sekä ujouden ja masennuksen vuoksi. ap

[/quote]

Kauhean isot hinkit ne ovat.

Vierailija
29/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai huolisin. En ymmärrä miksi ihmiset tekevät introverttiydestä kuolemansyntiä. Minä haluaisin nimenomaan introvertin, koska sellainen olen itsekin.

Vierailija
30/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi naista joka tekee paskoja aiheita vauva.fihin

Vierailija
31/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoja aiheita vauva.fi:hin... No mutta, en ehkä halua omalla nimellänikään näin "paskoja" kysellä? Mietin tätä vaan. Kun on aika omissa oloissaan/ läheisten ja hyvien tuttujen seurassa viihtyvä, ei oikein tutustu tai saa tietää miltä sitä ulkopuolisille näyttää, miehille lähinnä.

Kirjoitinhan minä negatiivisia, olen ujo ja introvertti ja masentunut? Minulle ne ovat hiukan negatiivisia. Ujous on onneksi helpottanut ja masennuskin lieventynyt. Mutta silti.

Kiva kuulla, etten ole ihan menetetty tapaus joidenkin mielestä. ap

Vierailija
32/51 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni huolisi oikein mielellään.

Vierailija
33/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lähdetkö treffeille?

Nro 13

Vierailija
34/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta mitä tarkoittaa introvertti?

Vierailija
35/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai huolisin. Introversio ei ole mikään ongelma, ja masennuksesta on itsellänikin sen verran kokemusta, että osaan siihen suhtautua. Itsekin olen introvertti mutta pidän myös ystävieni seurasta ja tapaan heitä useamman kerran viikossa. Minun kanssani ei kuitenkaan tarvitse tehdä mitään, mikä tuntuu pahalta.

Vierailija
36/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kg painoa pois, niin sitten.

Vierailija
37/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska itket typeriä... Ryhdisty ja kuulosta viksulta niin joku huolii varmasti. Ja ei sinkkuna eläminenkään niin kakkaa oo. Liity tiedekuntiin ja löydä ystäviä.. HölmöKana.

Vierailija
38/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 ja 21: ehkä en teidänlaisia sitten elämääni kaipaisikaan. Kiitos kumminkin vastauksista. ap

Vierailija
39/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni huolisin! Vaikutat mukavalta. Mies34

Vierailija
40/51 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noiden perusteella ole mitään syytä, miksi ei voisi huolia. Ainoa on se, että neuvoisin keskittymään vähemmän ulkonäköön ja tutustumaan ihmisiin oman persoonan kautta. Tarkoitan noita mittoja, kuka niitäkin ajattelee? Huono itsetunto taitaa vaivata, mutta itse en pidä sitä huonona asiana muuten kuin oman itsesi kannalta. En pidä naisista jotka ovat liian "leijoja"...jotkut pitävät, vähän sama kuin toisinkin päin. Sama pätee tuohon introverttiyteenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän