Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tapailemani mies alkanut jänistää? 3kk tapailtu

Vierailija
04.07.2021 |

Häipyykö hän nyt takavasemmalle… ollaan nähty pari kertaa viikossa ja on ollut ihanaa yhdessä. Puhuttiin jonkin aikaa sitten että pitäisi pian jutella enemmän tästä meidän suhteen tilasta, onko se seurustelua vaiko mitä.

Miehellä takana muutamia suht lyhyitä suhteita, ja häntä on monesti alkanut ahdistaa suhteissaan. Viimeksi nähtiin tiistaina, aiemmin mies laittanut itse viestiä parin päivän välein eli käytös muuttunut… Tuntuu että juttu on vain vahvistunut ja syventynyt koko ajan. onkohan häntä alkanut ahdistaa, häipyykö takavasemmalle 3kk jälkeen? Ensi kerralla kun nähdään niin otan kyllä puheeksi suhteemme tilan.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas langettiin trolliin.

Vierailija
82/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin puhua suhteen tilasta asap mutta haluaisin myös odottaa, että laittaako hän viestiä. Vinkkejä miten etenen? Asiasta pitää puhua kasvotusten.

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Jos ei viikon sisällä viestiä tule sinut on ghostattu.

Eli kaikki vastuu yhteydenpidossa on miehellä?

Normaalisti ei tietenkään. Nyt on ns tarve shit testille. Turha tuhlata aikaa ja ylläpitää itse sitä suhdetta, jos toisella ei sitä tahtoa ole.

Mulla tuollainen shit test venyi noin kuukauden mittaiseksi. Sitten laitoin piruuttani miehelle viestiä ja kysyin mikä homma, vaikka tiesin kyllä jo vastauksen. Sitten kertoi ettei halua jatkaa. Ilmeisesti oli yrittänyt mennä helppoa reittiä ja vain kadota, mutta joutuikin harmikseen antamaan vastauksen.

Ehkä tuo testailu oli juuri se mikä tappoi miehen kiinnostuksen? Ei tainnut olla ainut testi? Kuka jaksaa olla suhteessa jossa tuntee olevansa jatkuvan testailun kohteena?

Miehen testaaminen on loppuelämän projekti.

Jos sitä ei kestä niin miehen on parasta pysyä sinkkuna.

Kuulostaa aika kyyniseltä suhtautumiselta seurusteluun. Kyllä suhteen pitäisi perustua luottamukseen, ei epävarmuudesta syntyvään jatkuvaan testaamiseen. Kuinka hyvin nainen viihtyisi jatkuvan testailun kohteena? Tuskin kauaa, vaikuttaa aika narsistiselta toiminnalta.

Ei naiset voi olla narsisteja, mikä naisvihaaja siellä oikein huutelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies? Jos on jo vanhempi ja sinkkuuntunut, niin saattaa perääntyä jos tosi paikka tulee.

Vierailija
84/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin puhua suhteen tilasta asap mutta haluaisin myös odottaa, että laittaako hän viestiä. Vinkkejä miten etenen? Asiasta pitää puhua kasvotusten.

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Jos ei viikon sisällä viestiä tule sinut on ghostattu.

Eli kaikki vastuu yhteydenpidossa on miehellä?

Normaalisti ei tietenkään. Nyt on ns tarve shit testille. Turha tuhlata aikaa ja ylläpitää itse sitä suhdetta, jos toisella ei sitä tahtoa ole.

Mulla tuollainen shit test venyi noin kuukauden mittaiseksi. Sitten laitoin piruuttani miehelle viestiä ja kysyin mikä homma, vaikka tiesin kyllä jo vastauksen. Sitten kertoi ettei halua jatkaa. Ilmeisesti oli yrittänyt mennä helppoa reittiä ja vain kadota, mutta joutuikin harmikseen antamaan vastauksen.

Miten muotoillaan tuollainen ”mikä homma” viesti?

Toteaa alkuun että miehestä ei ole hetkeen kuulunut ja sitten kysyy kiinnostuksesta jatkoon. Ei sen vaikeampaa.

4 päivän tauko, 4 päivää! Hullujako olette kaikki. Tuossa tilanteessa voisi laittaa esim. normaalin mitä kuuluu -viestin sen sijaan että aletaan syyllistämään toista heti.

Luitko vietiketjua? Meillä tauko oli jatkunut kuukauteen kun aloin kyselemään. Neljän päivän jälkeen en vielä kyselisi, mutta äkkiäpä se venyy sinne kuukauteen.

Vierailija
85/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hänellä onkin pehmeä jänis?

Vierailija
86/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini opetus: jos mies naisen haluaa, hän tekee kaikkensa pitääkseen naisen, ettei kukaan muu mies vie naista.

Itse en inahtaisi miehen suuntaan mitään. Odottaisin aikani ( ehkä 2-3 viikkoa) ja sen jälkeen delete lopullisesti. En ole ns. tarjouksessa loputtomiin. Next!

Otat siis 50--luvun vinkit vastaan? Mitä muutä äitisi on opettanut miehistä? Ne välillä vähän läpisii naamalle ja se on ok, naisen tulee tietää paikkansa?

Nyrkki-hella- akeslilla liikkuminen on varmaan tuttu.

Vierailija
87/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua tällaista, että puhutaan siitä, että pitäisi pian puhua suhteen tilasta - miksi sitä puhumista tuolla lailla suunnitellaan, miksei puhuta heti? Ja toisaalta luulisi, että jos henkilöistä kumpikin haluaa olla toisen kanssa, ei edes herää tarvetta puhua suhteen tilasta tai suunnitella, että kohta pitää alkaa puhua suhteen tilasta - luulisi, että jos suhde toimii, kaikki etenee luontevasti ja kumpikin on oikeasti kiinnostunut ja ihastunut, ei koko asiaa hahmota minään "suhteen tilana", vaan sellaisena, että ollaan yhdessä ja halutaan olla yhdessä, ja silloin tulee enemmän puhuttua siitä, mitä olis kiva tehdä yhdessä (niin vapaa-ajalla, lomalla kuin vaikka makkarissa) ja koska nähdään, ja kumpikin tietää haluavansa nähdä ja tuntee myös toisen haluavan.

Yleensä sellaiset hankalasti etenevät, epäselviltä tuntuvat suhteet ovat juuri sitä - hankalia ja epäselviä. Ja siihen on syynsä.

Vierailija
88/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tajua tällaista, että puhutaan siitä, että pitäisi pian puhua suhteen tilasta - miksi sitä puhumista tuolla lailla suunnitellaan, miksei puhuta heti? Ja toisaalta luulisi, että jos henkilöistä kumpikin haluaa olla toisen kanssa, ei edes herää tarvetta puhua suhteen tilasta tai suunnitella, että kohta pitää alkaa puhua suhteen tilasta - luulisi, että jos suhde toimii, kaikki etenee luontevasti ja kumpikin on oikeasti kiinnostunut ja ihastunut, ei koko asiaa hahmota minään "suhteen tilana", vaan sellaisena, että ollaan yhdessä ja halutaan olla yhdessä, ja silloin tulee enemmän puhuttua siitä, mitä olis kiva tehdä yhdessä (niin vapaa-ajalla, lomalla kuin vaikka makkarissa) ja koska nähdään, ja kumpikin tietää haluavansa nähdä ja tuntee myös toisen haluavan.

Yleensä sellaiset hankalasti etenevät, epäselviltä tuntuvat suhteet ovat juuri sitä - hankalia ja epäselviä. Ja siihen on syynsä.

No eihän tämäkään sitä ole tekemässä, kunhan trollaa. Tietää sen, mikä mammoja triggeröi, ja keksii aiheita sen mukaan.

Vierailija
89/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Joku epävarma henkilö pelkää menettävänsä uskottavuutensa jos kommentoi mielestään trollin aloittamaan ketjuun mitään mielipidettään ja vähättelee muiden kommentteja ja muita ihmisiä tyyliin ”mammat menee halpaan” - mitä sitte? Jos asia herättää ajatuksia niin kommentoin. Tilanne voi olla tosi tai epätosi, ketju voi päätyä iltapäivälehtiin. Mitä sitte?

Enemmän minua naurattaa so so varoittelijat näissä somekeskusteluissa, koska tosia ja epätosia keskusteluita on ollut vuosia. Mutta kommentit voivat olla kiinnostavaan keskuteluun hyviä tai huonoja. Teen keskustelun perusteella päätöksen kommentoida tai jättää kommentoimatta.

Vierailija
90/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Joku epävarma henkilö pelkää menettävänsä uskottavuutensa jos kommentoi mielestään trollin aloittamaan ketjuun mitään mielipidettään ja vähättelee muiden kommentteja ja muita ihmisiä tyyliin ”mammat menee halpaan” - mitä sitte? Jos asia herättää ajatuksia niin kommentoin. Tilanne voi olla tosi tai epätosi, ketju voi päätyä iltapäivälehtiin. Mitä sitte?

Enemmän minua naurattaa so so varoittelijat näissä somekeskusteluissa, koska tosia ja epätosia keskusteluita on ollut vuosia. Mutta kommentit voivat olla kiinnostavaan keskuteluun hyviä tai huonoja. Teen keskustelun perusteella päätöksen kommentoida tai jättää kommentoimatta.

Trollien keskustelut on kieltämättä hupaisaa ajankulua, mutta naurattaa kun jotkut ottaa niin tosissaan ja antaa trollille viisaita elämänohjeitaan. Parhaassa tapauksessa vääntää toisten kirjoittajien kanssa sivutolkulla asiasta, jota ei ole edes olemassa. Itse arvostan hyviä trollaajia, jotka osaavat vedellä oikeista naruista sopivasti ja hissukseen lyödä löylyä kiukaalle, sitten poistua kun on saatu iso pyörä pyörimään. Parasta on, kun tekeytyy hieman tyhmäksi ja sinisilmäiseksi, niin kaikki ryntää joukolla karistamaan suomuksia kuvitteellisen tyhmyrin silmiltä.

Hupia ja teatteriahan tämä usein on.

Vierailija
91/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollien keskustelut on kieltämättä hupaisaa ajankulua, mutta naurattaa kun jotkut ottaa niin tosissaan ja antaa trollille viisaita elämänohjeitaan. Parhaassa tapauksessa vääntää toisten kirjoittajien kanssa sivutolkulla asiasta, jota ei ole edes olemassa. Itse arvostan hyviä trollaajia, jotka osaavat vedellä oikeista naruista sopivasti ja hissukseen lyödä löylyä kiukaalle, sitten poistua kun on saatu iso pyörä pyörimään. Parasta on, kun tekeytyy hieman tyhmäksi ja sinisilmäiseksi, niin kaikki ryntää joukolla karistamaan suomuksia kuvitteellisen tyhmyrin silmiltä.

Mitä sitten? Mitä sillä on edes väliä onko lähtötilanne tosi vai trolli, jos se saa aikaan hyvää keskustelua josta joku muu voi saada hyviä vinkkejä elämäänsä?

Vierailija
92/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällä kun ei voi aina sataprosenttisen varmaksi tietää, onko kirjoittaja trolli vai ei. Vaikka olisikin, joku voi olla oikeasti samassa tilanteessa kuin se trolli esittää olevansa ja saada niistä viisaista elämänohjeista tilanteeseen apua, tai ainakin uusia näkemyksiä.

Vierailija
93/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaisia miettii niin omien kokemusteni perusteella voin melkeinpä taata että juttunne ei tule jatkumaan. Naisista tulee juuri ap:n kaltaisia ylianalysoivia, kun tapailevat väärää miestä.

Ylianalysointiin voi olla taipuvainen oman taustan/huonojen kokemusten takia. Ei välttämättä liitt nykyhetken todellisuuteen mitenkään.

Kyllä se suhteen vuorovaikutus on merkittävä tekijä. Jos uudessa suhteessa on paljon huonoja merkkejä, kuten ap:lla, niin se saa aikaan tätä pohdintaa. Kun löytää itselleen sopivan suhteen, niin ei siinä tule pohdittua liikoja, vaikka jännittäisikin tuleeko jutusta mitään jne.

Vierailija
94/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitenkään arvosta trolleja että hienostipa vetelee naruista. Arvostan hyvää keskustelua, en sitä mustavalkoista keskustelua jossa haistatellaan vastakkaisen mielipiteiden esittäjille.

Olen joskus ilmeisesti trollannut kun olen periaatteesta asettunut vastakkaiselle kannalle kun sata muuta, jos ei asia ole ihan niin yksioikoinen. Puolustanut anoppeja. Saa kyllä äkkiä sata alapeukkua. Ehkä itselle jäänyt mieleen keskustelu kun sanoin olevani huumorintajuinen ja taitavani sarkasmin niin kaksi kommentoijaa alkoi vaatimaan todisteita ja mitätöimään minun huumorini ja kehumaan toisen melko tylsän kommentoijan sarkasmia. Vähän kiusaamisen elkeitä kun menin kehumaan itseäni (suuri virhe).

Olin sanonut teen juojia leikilläni epäilyttäviksi henkilöiksi ja siitä ottivat pultit. Vedin keskustelun lopulta absurdeihin sfääreihin ihan tahallani ja huvikseni. Olen myös anoppikeskustelussa väittänyt viettäväni laatuaikaa poikani ja hänen lastensa kanssa brunssilla ilman miniää. En ole anoppi vaan miniä. Hups.

Vierailija
95/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Mun mielestä tossa vaiheessa pitäisi jo olla selvä, että ollaanko yhdessä vai ei. Toki ihmisiä on erilaisia ja toiset etenevät hitaasti. Itse muutin mieheni kanssa yhteen käytännössä saman tien kun tavattiin. Sen vaan tiesi, että tässä se on niin mitä käydä jarruttelemaan. Molemmat oltiin kumppania etsimässä niin oli helppo sitoutua. On mulla sitten ollut noita "katellaan 3kk"-suhteita joissa on tavattu pari kertaa viikossa ja on saanut olla varpaillaan. Lyhyiksi suhteiksi ovat jääneet.

Vierailija
96/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on ottanut kesätauon. Mukava kierrellä terasseilla ja kaduilla vapaana miehenä ja katsella tarjontaa. Jos ei tärppää, palaa luoksesi syksymmällä.