Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tapailemani mies alkanut jänistää? 3kk tapailtu

Vierailija
04.07.2021 |

Häipyykö hän nyt takavasemmalle… ollaan nähty pari kertaa viikossa ja on ollut ihanaa yhdessä. Puhuttiin jonkin aikaa sitten että pitäisi pian jutella enemmän tästä meidän suhteen tilasta, onko se seurustelua vaiko mitä.

Miehellä takana muutamia suht lyhyitä suhteita, ja häntä on monesti alkanut ahdistaa suhteissaan. Viimeksi nähtiin tiistaina, aiemmin mies laittanut itse viestiä parin päivän välein eli käytös muuttunut… Tuntuu että juttu on vain vahvistunut ja syventynyt koko ajan. onkohan häntä alkanut ahdistaa, häipyykö takavasemmalle 3kk jälkeen? Ensi kerralla kun nähdään niin otan kyllä puheeksi suhteemme tilan.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin puhua suhteen tilasta asap mutta haluaisin myös odottaa, että laittaako hän viestiä. Vinkkejä miten etenen? Asiasta pitää puhua kasvotusten.

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Äitini opetus: jos mies naisen haluaa, hän tekee kaikkensa pitääkseen naisen, ettei kukaan muu mies vie naista.

Itse en inahtaisi miehen suuntaan mitään. Odottaisin aikani ( ehkä 2-3 viikkoa) ja sen jälkeen delete lopullisesti. En ole ns. tarjouksessa loputtomiin. Next!

Näin tasa-arvon aikaan nuo opetukset ei enää päde. Paitsi jos haluut pelimiehiä kokea.

Vierailija
42/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein ylianalysointi suhteen alussa tappaa kaiken. Rentoutta ja päivä kerrallaan. Olette vasta alussa.

Helpommin sanottuin kuin tehty, jos sattuu olemaan ihminen jonka on vaikea ottaa suhteita kevyesti.

Silloin kannattaa kiinnittää entistä enenmän huomiota sen kumppanit taustoihin, eikä esim tapailla miestä jolla on takanaan lähinnä kevyitä suhteita.

Kuinka moni kertoo uudelle tuttavuudelle, jos takana on lähinnä kevytsuhteita? Edes jos asiasta kysyy. Enpä usko että kovin moni, varsinkin jos on tiedossa että kysyjä ei itse ole kevytsuhteiden harrastaja.

” Miehellä takana muutamia suht lyhyitä suhteita, ja häntä on monesti alkanut ahdistaa suhteissaan. ”

Eli aloittajalla on sitä elävää oppimateriaalia, jota hänen ei olisi kannattanut ohittaa.

Yleensä ne viat ja puutteet tulee esille jo varsin varhaisessa vaiheessa, mutta naisilla on liian kiire siihen rakkauteen ja niille ollaan sokeita.

Totta ja ei totta. Satuinpa törmäämään mieheen, joka osasi suhteen alussa äärimmäisen taitavasti peittää kaiken negatiivisen itsestään. Meni läpi elämää nähneelle ja työnsä kautta tarkkasilmäiseksi oppineellekin ja huijasi jopa lähipiirinikin, joka ei samassa ihastumisen sokeustilassa ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin puhua suhteen tilasta asap mutta haluaisin myös odottaa, että laittaako hän viestiä. Vinkkejä miten etenen? Asiasta pitää puhua kasvotusten.

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Jos ei viikon sisällä viestiä tule sinut on ghostattu.

Eli kaikki vastuu yhteydenpidossa on miehellä?

Normaalisti ei tietenkään. Nyt on ns tarve shit testille. Turha tuhlata aikaa ja ylläpitää itse sitä suhdetta, jos toisella ei sitä tahtoa ole.

Mulla tuollainen shit test venyi noin kuukauden mittaiseksi. Sitten laitoin piruuttani miehelle viestiä ja kysyin mikä homma, vaikka tiesin kyllä jo vastauksen. Sitten kertoi ettei halua jatkaa. Ilmeisesti oli yrittänyt mennä helppoa reittiä ja vain kadota, mutta joutuikin harmikseen antamaan vastauksen.

Ehkä tuo testailu oli juuri se mikä tappoi miehen kiinnostuksen? Ei tainnut olla ainut testi? Kuka jaksaa olla suhteessa jossa tuntee olevansa jatkuvan testailun kohteena?

Vierailija
44/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmin tapa karkoittaa mielenkiintoinen mies alkuvaiheessa on avata hänen kanssaan keskustelua otsikolla "suhteen tila".

Se ei tarkoita, että miestä varsinaisesti ahdistaisi tai olisi sitoutumiskammoinen. Miehet vaan ovat aika yksinkertaisia ja jos hänellä on nyt hyvä olla niin tietysti toivoo sen jatkuvan ilman mitään kommervenkkejä. Lisäksi suhteesta tai tunteista puhuminen on monille vaikeaa.

Minusta muutenkaan ei alle puolen vuoden tuttavuuden kannata alkaa puhua loppuelämästä. Voihan se omakin mieli muuttua, kun tutustutte paremmin.

Vierailija
45/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Normaalisti ei tietenkään. Nyt on ns tarve shit testille. Turha tuhlata aikaa ja ylläpitää itse sitä suhdetta, jos toisella ei sitä tahtoa ole.

Mulla tuollainen shit test venyi noin kuukauden mittaiseksi. Sitten laitoin piruuttani miehelle viestiä ja kysyin mikä homma, vaikka tiesin kyllä jo vastauksen. Sitten kertoi ettei halua jatkaa. Ilmeisesti oli yrittänyt mennä helppoa reittiä ja vain kadota, mutta joutuikin harmikseen antamaan vastauksen.

Miten muotoillaan tuollainen ”mikä homma” viesti?

Toteaa alkuun että miehestä ei ole hetkeen kuulunut ja sitten kysyy kiinnostuksesta jatkoon. Ei sen vaikeampaa.

Vierailija
46/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kaytös on inhottavaa kun on tavattu jo pidemmän aikaa. Minä kysyisin suoraan ja mahdollisimman pian. Sen jälkeen (vastauksen jo arvaan) menisin eteenpäin ja poistaisin miehen numeron. Älä missään nimessä jää roikkumaan, kyselemään tai edes arvostelemaan huonoa kaytöstä. Se ei kannata eikä johda mihinkään. Anna olla ja unohda.

Kai ymmärrät että jos parin yhteydenpito on venynyt, niin molemmat ovat siihen tasan yhtä syyllisiä? Miksi tästä tehdään kokoajan miehen vika?

Vierailija
47/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän välein on minusta aika harvoin jos kyse olisi miehestä joka on kiinnostunut... itselleni ei ole koskaan käynyt niin että kiinnostunut mies on mahdollisimman etäinen

Vierailija
48/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa kohtaa luulisi elävän jo sitä kovinta ihastumisvaihetta? Ilmeisesti mies ei ole kovin kiinnostunut, jos ei jaksa edes viestitellä – vrt. ihastuneena ajatuksiin ei juuri muuta mahdu kuin se oma ihastuksenkohde ja mitä tälle milloinkin kuuluu.

Ilmeisesti teillä on ollut ”hauskaa” yhdessä, muttet ole ns. vienyt mieheltä jalkoja alta. :/ Onko hän sinulta?

Vierailija
49/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut mies pitää kyllä yhteyttä. Pahalta näyttää.

Vierailija
50/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Ehkä tuo testailu oli juuri se mikä tappoi miehen kiinnostuksen? Ei tainnut olla ainut testi? Kuka jaksaa olla suhteessa jossa tuntee olevansa jatkuvan testailun kohteena?

No ei tappanut. Olin laittanut miehelle viimeisenä sellaisen viestin, johon hänen olisi pitänyt reagoida. Ei reagoinut vaan hiljentyi. En minä ala toista pommittamaan viesteillä jos en edelliseenkään ole saanut mitään vastausta.

Ja kyllä, oli tasan ainoa testi ja se selvästi kannatti tehdä.

Vierailija
51/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Miehen testaaminen on loppuelämän projekti.

Jos sitä ei kestä niin miehen on parasta pysyä sinkkuna.

Vierailija
52/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Miten muotoillaan tuollainen ”mikä homma” viesti?

Toteaa alkuun että miehestä ei ole hetkeen kuulunut ja sitten kysyy kiinnostuksesta jatkoon. Ei sen vaikeampaa.

4 päivän tauko, 4 päivää! Hullujako olette kaikki. Tuossa tilanteessa voisi laittaa esim. normaalin mitä kuuluu -viestin sen sijaan että aletaan syyllistämään toista heti.

Vierailija
53/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Äitini opetus: jos mies naisen haluaa, hän tekee kaikkensa pitääkseen naisen, ettei kukaan muu mies vie naista.

Itse en inahtaisi miehen suuntaan mitään. Odottaisin aikani ( ehkä 2-3 viikkoa) ja sen jälkeen delete lopullisesti. En ole ns. tarjouksessa loputtomiin. Next!

Kyllä se on näköjään helppoa olla nainen. Te siis pidätte itseänne palkintoina. Aika silmiä avaavaa.

Vierailija
54/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Siis sä pidät mykkäkoulua kuukauden käytännössä ghostaat miehen ja sitten laitat sille viestiä jossa vaadit selitystä?

SÄ et selvinnyt sen paskatestistä, ei se tietenkään sen jälkeen halua jatkaa.

No kyllä pidän, jos olen itse laittanut viimeisenä viestin, johon miehen olisi pitänyt jollakin tavalla reagoida. Mies se oli joka ghostasi, minä vaan odotin vastausta kuukauden.

Vierailija
55/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ap en menisi edes treffeille jos tietäisin että takana useita lyhyitä juttuja. Tietäisin saman tien jääväni lyhyeksi jutuksi itsekin.

Vierailija
56/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se olisi nyt sun vuoro viestitellä vaihteeksi miehelle. Osoita aktiivisuutta. Ehkä mies haluaa tasa-arvoista suhdetta, vastavuoroisuutta. Sitoutumiskammoiselle pahinta on juuri tuo passiivisuus, se käy pitkän päälle raskaaksi, sitten alkaa miettimään: tällaistakö tämä tulee olemaan. 

Vierailija
57/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei automaattisesti ole mitään syytä ottaa suhdetta vakavasti näinä aikoina.

Mitä vakautta on tarjolla sieltä suunnalta?

(Omaksi mietittäväksesi, ei tänne)

Vierailija
58/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kolmen kuukauden vaiheilla ne tosiaan yleensä häipyy.

Vierailija
59/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että mies tietää vuoden sisään haluaako mennä tapailemansa naisen kanssa naimisiin. Yleensä itse asiassa paljon nopeammin, jo juurikin 2-3 kk tietää onko nainen ”vaimomateriaalia.” Jos tavoitteesi on naimisiinmeno ja perheenperustaminen, älä tuhlaa aikaa kevytmieliseen mieheen.

Vierailija
60/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut mies pitää kyllä yhteyttä. Pahalta näyttää.

Mitä kiinnostunut nainen tekee? Odottaa?