Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tapailemani mies alkanut jänistää? 3kk tapailtu

Vierailija
04.07.2021 |

Häipyykö hän nyt takavasemmalle… ollaan nähty pari kertaa viikossa ja on ollut ihanaa yhdessä. Puhuttiin jonkin aikaa sitten että pitäisi pian jutella enemmän tästä meidän suhteen tilasta, onko se seurustelua vaiko mitä.

Miehellä takana muutamia suht lyhyitä suhteita, ja häntä on monesti alkanut ahdistaa suhteissaan. Viimeksi nähtiin tiistaina, aiemmin mies laittanut itse viestiä parin päivän välein eli käytös muuttunut… Tuntuu että juttu on vain vahvistunut ja syventynyt koko ajan. onkohan häntä alkanut ahdistaa, häipyykö takavasemmalle 3kk jälkeen? Ensi kerralla kun nähdään niin otan kyllä puheeksi suhteemme tilan.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin puhua suhteen tilasta asap mutta haluaisin myös odottaa, että laittaako hän viestiä. Vinkkejä miten etenen? Asiasta pitää puhua kasvotusten.

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Jos ei viikon sisällä viestiä tule sinut on ghostattu.

Eli kaikki vastuu yhteydenpidossa on miehellä?

Normaalisti ei tietenkään. Nyt on ns tarve shit testille. Turha tuhlata aikaa ja ylläpitää itse sitä suhdetta, jos toisella ei sitä tahtoa ole.

Joo ja mies tekee just shit testiä naiselle ja jos se ei laita viikkoon viestiä niin se on ghostattu.

Vierailija
22/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen suhteen tilan pitäisi erityisemmin muuttua. Miksei voi vaan jatkaa samalla linjalla. Pakko olla jotain ihme merkkipaaluja ja saavutuksia, etenemistä.

Vaikuttaa, että ap toivoi sitä etenemistä. Ei siinä ole vikaa, jos ei halua olla sellaisessa jutussa mukana joka junnaa paikallaan kuukausikaupalla. Yleensä eroja tulee just siinä kohtaa kun toinen haluaa suhteen syvenemistä, mutta toinen ei.

Vierailija
24/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein ylianalysointi suhteen alussa tappaa kaiken. Rentoutta ja päivä kerrallaan. Olette vasta alussa.

Helpommin sanottuin kuin tehty, jos sattuu olemaan ihminen jonka on vaikea ottaa suhteita kevyesti.

Silloin kannattaa kiinnittää entistä enenmän huomiota sen kumppanit taustoihin, eikä esim tapailla miestä jolla on takanaan lähinnä kevyitä suhteita.

Kuinka moni kertoo uudelle tuttavuudelle, jos takana on lähinnä kevytsuhteita? Edes jos asiasta kysyy. Enpä usko että kovin moni, varsinkin jos on tiedossa että kysyjä ei itse ole kevytsuhteiden harrastaja.

” Miehellä takana muutamia suht lyhyitä suhteita, ja häntä on monesti alkanut ahdistaa suhteissaan. ”

Eli aloittajalla on sitä elävää oppimateriaalia, jota hänen ei olisi kannattanut ohittaa.

Vierailija
25/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan suhteemme tilasta vakavasti asap on varmin tapa päättää suhde :D

Vierailija
26/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin puhua suhteen tilasta asap mutta haluaisin myös odottaa, että laittaako hän viestiä. Vinkkejä miten etenen? Asiasta pitää puhua kasvotusten.

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Normaalisti ei tietenkään. Nyt on ns tarve shit testille. Turha tuhlata aikaa ja ylläpitää itse sitä suhdetta, jos toisella ei sitä tahtoa ole.

Mulla tuollainen shit test venyi noin kuukauden mittaiseksi. Sitten laitoin piruuttani miehelle viestiä ja kysyin mikä homma, vaikka tiesin kyllä jo vastauksen. Sitten kertoi ettei halua jatkaa. Ilmeisesti oli yrittänyt mennä helppoa reittiä ja vain kadota, mutta joutuikin harmikseen antamaan vastauksen.

Vierailija
27/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaisia miettii niin omien kokemusteni perusteella voin melkeinpä taata että juttunne ei tule jatkumaan. Naisista tulee juuri ap:n kaltaisia ylianalysoivia, kun tapailevat väärää miestä.

Tämä on muuten aivan totta. Pelkästään se, että alat analysoida tai jopa etsiä diagnoosia toiselle on jo merkki ottaa jalat alle. En ole yhdenkään tervepäisen miehen kanssa joutunut miettimään, että mitähän tuolla nyt tarkoitti ja mitä tämä käytös on. Kaikki on ollut läpinäkyvää, suoraa ja olen tiennyt koko ajan missä mennään.

Vierailija
28/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein ylianalysointi suhteen alussa tappaa kaiken. Rentoutta ja päivä kerrallaan. Olette vasta alussa.

Helpommin sanottuin kuin tehty, jos sattuu olemaan ihminen jonka on vaikea ottaa suhteita kevyesti.

Silloin kannattaa kiinnittää entistä enenmän huomiota sen kumppanit taustoihin, eikä esim tapailla miestä jolla on takanaan lähinnä kevyitä suhteita.

Kuinka moni kertoo uudelle tuttavuudelle, jos takana on lähinnä kevytsuhteita? Edes jos asiasta kysyy. Enpä usko että kovin moni, varsinkin jos on tiedossa että kysyjä ei itse ole kevytsuhteiden harrastaja.

” Miehellä takana muutamia suht lyhyitä suhteita, ja häntä on monesti alkanut ahdistaa suhteissaan. ”

Eli aloittajalla on sitä elävää oppimateriaalia, jota hänen ei olisi kannattanut ohittaa.

Mut ku MINÄ olen se nainen joka muuttaa sen miehen.

Vierailija
29/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Mulla tuollainen shit test venyi noin kuukauden mittaiseksi. Sitten laitoin piruuttani miehelle viestiä ja kysyin mikä homma, vaikka tiesin kyllä jo vastauksen. Sitten kertoi ettei halua jatkaa. Ilmeisesti oli yrittänyt mennä helppoa reittiä ja vain kadota, mutta joutuikin harmikseen antamaan vastauksen.

Girl power💪

Vierailija
30/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo koska tietysti mies on avannut sydämensä ja kertonut nuo asiat naiselle, luultavasti jo ekoilla treffeillä.

Tämä ei missään nimessä ole yksi sadoista tänäänkin tehtävistä mieswihaketjuista.

Vierailija
31/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Miten muotoillaan tuollainen ”mikä homma” viesti?

Vierailija
32/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse ole laittanut viestiä? 

Vierailija
33/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Naisten kannattaa olla varovaisia näiden testiensä kanssa, koska riski niiden väärin tulkitsemiseen on iso. Siinä on valtava riski sortua omaan nokkeluuteensa. Mieskin saattaa ajatella että hetkinen, nyt on mennyt muutama päivä kauemmin kuin tavallisesti, eikä naista tunnu kiinnostavan pätkääkään. Noilla testeillä ikäänkuin luodaan turhaa kitkaa uuteen suhteeseen ja mahdollisuuksia väärinymmärrykselle.

Vierailija
34/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Siis sä pidät mykkäkoulua kuukauden käytännössä ghostaat miehen ja sitten laitat sille viestiä jossa vaadit selitystä?

SÄ et selvinnyt sen paskatestistä, ei se tietenkään sen jälkeen halua jatkaa.

Vierailija
35/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Eli odotat vaan kiltisti vuoroasi tai eroat miehestä.

Vierailija
36/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kaytös on inhottavaa kun on tavattu jo pidemmän aikaa. Minä kysyisin suoraan ja mahdollisimman pian. Sen jälkeen (vastauksen jo arvaan) menisin eteenpäin ja poistaisin miehen numeron. Älä missään nimessä jää roikkumaan, kyselemään tai edes arvostelemaan huonoa kaytöstä. Se ei kannata eikä johda mihinkään. Anna olla ja unohda.

Vierailija
37/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne viat ja puutteet tulee esille jo varsin varhaisessa vaiheessa, mutta naisilla on liian kiire siihen rakkauteen ja niille ollaan sokeita.

Vierailija
38/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Äitini opetus: jos mies naisen haluaa, hän tekee kaikkensa pitääkseen naisen, ettei kukaan muu mies vie naista.

Itse en inahtaisi miehen suuntaan mitään. Odottaisin aikani ( ehkä 2-3 viikkoa) ja sen jälkeen delete lopullisesti. En ole ns. tarjouksessa loputtomiin. Next!

Vierailija
39/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Odotat

Miten kauan?

Ap

Siis sä pidät mykkäkoulua kuukauden käytännössä ghostaat miehen ja sitten laitat sille viestiä jossa vaadit selitystä?

SÄ et selvinnyt sen paskatestistä, ei se tietenkään sen jälkeen halua jatkaa.

Nyt unohdit pääsäännön, että vika on AINA miehessä.

Vierailija
40/96 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kaytös on inhottavaa kun on tavattu jo pidemmän aikaa. Minä kysyisin suoraan ja mahdollisimman pian. Sen jälkeen (vastauksen jo arvaan) menisin eteenpäin ja poistaisin miehen numeron. Älä missään nimessä jää roikkumaan, kyselemään tai edes arvostelemaan huonoa kaytöstä. Se ei kannata eikä johda mihinkään. Anna olla ja unohda.

Eli kaikki vastuu on miehellä? Ja mikä ihmeen tuollainen käytös? 4 päivän viestittelytauko, APUA?