Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette töissä kesä- ja heinäkuun niin harmittaako kun joudutte olemaan työn orjia näillä helteillä?

Vierailija
04.07.2021 |

Kesäkuu oli mittaushistorian lämpimin ja heinäkuu jatkuu samanlaisena, harmittaako kun joudutte olemaan töissä ja menee parhaat kelit hukkaan, onneksi itse olen työtön niin pääsen nauttimaan näistä keleistä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat kelit on myöhään syksyllä ja talvella. Kesäpätsi on huonoin keli.

Kesäpätsi ja marraskuu. En silti voisi lomailla syyskuussa, enkä oikein elokuussakaan, koska valo. Haluan nauttia valoisasta ajasta täysillä.

Vierailija
22/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmittaa ja vituttaa. Nautin keleistä päivisin ja teen työt illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loma alkaa heinäkuun loppupuolella. Ihana olla töissä ilmastoidussa konttorissa. Toivottavasti ilmat viilenee, kun lomani alkaa. 

Veikkaanpa että kelit viilenee ja tulee satee elokuussa sillä ei voi kestää kolmea kuukautta näitä kelejä.

Miksi ei voi? Meinaatko, että ilma loppuu?

Hyvin epätodennäköistä että Suomessa oli kolme kuukautta putkeen näin lämmintä. Elokuussa alkaa satett ja lämpöä noin 15 astetta.

24/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Tämä oli kyllä huono provo. 

Vierailija
25/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Mikä provo se on kun on varaa olla työtön ja pääsee nauttimaan auringosta ja helteistä kun muut tekee töitä?

-ap

Vierailija
26/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita työttömyys. Olen sairastanut koko kesän, joutuisin ottaa saikkua.

27/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin yhtaikaa keleistä ja työstäni 😍🎢🎡🎠🌞

Vierailija
28/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Mikä provo se on kun on varaa olla työtön ja pääsee nauttimaan auringosta ja helteistä kun muut tekee töitä?

-ap

Tuskin olet omavaraisesti työtön. Loisit kuitenkin työttömyysturvalla.

Vierailija
29/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

-ap

Tuskin olet omavaraisesti työtön. Loisit kuitenkin työttömyysturvalla.

Mikä sen mukavempaa kun loisia veronmaksajien rahoilla näillä keleillä.

Vierailija
30/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se harmittaa, ja toistuu vuodesta toiseen. Lomaa joko toukokuu tai syyskuu. Meillä kukaan ei saa pitää lomaa kesä- elokuussa.

Huh, toi ois ihan kamalaa. Onneksi sain lomailla kesäkuussa. Ajattelin loman jälkeen pyytää, josko saisin laskettua viikkotuntimääräni pysyvästi 30 tunnista 24:ään. Teen töitä vain sen verran, kuin on taloudellisesti pakko ja saatuani ison perinnön voin onneksi vähentää.

Toivottavasti töissä suostutaan.

Touko ja syyskuu olisi mun unelmakuukaudet olla lomalla!

Vierailija
31/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työtön jokin aika sitten. Nyt töissä, joten kyllä nautin!

Vierailija
32/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Et ap tosin ole työtön enää kauan. Rahat on aika loppu nyt suomenmaasta.

Siis vielä muuta kymmentä vuotta sitten työttömät pakkovietiin duuniin toiselle paikkakunnalle. Tuli yllätyksenä itsellenikin että ihan Suomessa, mutta tämä siis täysin totta. Ehkä tekee comebackin kun rahat ei vain enää riitä multidiversiteettijutuille.

Vierailija
33/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään!

Vihaan helteitä, joten en kuitenkaan olisi aamusta iltaan ulkona.

Töissä ei myöskään ole juuri ketään, joten mitään ei tarvitse tehdä. Etätyöt, joten ei edes tarvitse mennä minnekään.

Huomenna istun tähän aikaan tällä samalla tuolilla palstailemassa. Käytän vain eri tietokonetta ja saan ajastani palkkaa. :)

Vierailija
34/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat kelit on syys- lokakuussa ja silloin olen jo irtisanoutunut 🤗

Vierailija
35/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, meillä on ilmastointi ja töissä rauhallista. Jääkaappi täynnä kylmää vichyä 😊

Vierailija
36/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. En pidä helteestä ja olen iloinen että voin olla töissä viileässä. Mulle mieluisimmat loma-ajat syksyllä ja helmi-maaliskuussa.

Vierailija
37/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Olen kiitollinen kun sain kesätöitä, niitä voi olla vaikeaa saada. Nyt ei tarvitsemaksaa kesän syömisiä lainalla ja on varaa tehdä vaikka vkloppureissu johonkin kivaan kesäkaupunkiin. T. Opiskelija

Vierailija
38/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita. Olen kiitollinen kun sain kesätöitä, niitä voi olla vaikeaa saada. Nyt ei tarvitsemaksaa kesän syömisiä lainalla ja on varaa tehdä vaikka vkloppureissu johonkin kivaan kesäkaupunkiin. T. Opiskelija

Kiitos harvinaisen kypsästä vastauksesta. bd

Vierailija
39/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään! Joka vuosi lomailen loppu kesästä. Ihanat viilenevät ja pimenevät kesäillat, marjat, sienet ja ennen kaikkea se että lapsiperheet ja white trash on jo lomansa lusineet. Ihana rauha. Hyvässä lykyssä elokuussa kun on vielä lämmintä, jopa hellettä. Heinäkuu on ihan paras aika tehdä töitä kun on hiljaista ja toimistossa ilmastointi viilentää.

Vierailija
40/49 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tätä kuumuutta ja hellettä. Olen erittäin mielelläni töissä näillä keleillä ilmastoidussa tilassa missä ei tarvi hikoilla ja näivettyä. Eri asia jos pitäisi tehdä ulkotöitä tai sisätilassa jossa olisi kuuma. Nyt kun labrassa työskentelen niin onneksi täytyy olla viileä sisälämpötila 👌. Kauhulla odotan ja pelkään että nämä kelit jatkuu kun loma alkaa.