Te jotka olette töissä kesä- ja heinäkuun niin harmittaako kun joudutte olemaan työn orjia näillä helteillä?
Kesäkuu oli mittaushistorian lämpimin ja heinäkuu jatkuu samanlaisena, harmittaako kun joudutte olemaan töissä ja menee parhaat kelit hukkaan, onneksi itse olen työtön niin pääsen nauttimaan näistä keleistä.
Kommentit (49)
ap minä minä narsisti kirjoitti:
eikö ap,n kannata erota. kyllä tekijöitä löytyy et todella ole korvaamaton. eroa ja nauti ikuisesta lomasta
Minähän olen työtön ja nautin näistä keleistä.
-ap
Ihan omaehtoisesti olen valinnut tehdä töitä koko kesän, evvk tämä helle. Vietän kaiken vapaa-aikanikin ilmastoidussa asunnossani kun en keksi mitä tuolla +30c voisi tehdä ilman että kokoajan täytyy juoda vettä ja läkähtyä. Sitten kun lämpötilat laskevat +15c alapuolelle, katsotaan tilannetta uudelleen.
t. freelancer joka valikoi omat työaikansa
Tää on yrittäjän sesonkiaikaa, pidän lomaa ehkä aikaisin keväällä ja sitten syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään! Joka vuosi lomailen loppu kesästä. Ihanat viilenevät ja pimenevät kesäillat, marjat, sienet ja ennen kaikkea se että lapsiperheet ja white trash on jo lomansa lusineet. Ihana rauha. Hyvässä lykyssä elokuussa kun on vielä lämmintä, jopa hellettä. Heinäkuu on ihan paras aika tehdä töitä kun on hiljaista ja toimistossa ilmastointi viilentää.
White trash? Oletko jotenkin, niinkuin retardi? 😂😂😂
Hieman, mutta on mukavampi olla töissä kuin työttömänä. Aamuvuorot ovat parhaimpia.
Olen aina töissä, joten ei tässä ole mitään uutta. Ei harmita. Toimistossa on hyvä ilmastointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Tämä oli kyllä huono provo.
Mikä provo se on kun on varaa olla työtön ja pääsee nauttimaan auringosta ja helteistä kun muut tekee töitä?
-ap
Tuskin olet omavaraisesti työtön. Loisit kuitenkin työttömyysturvalla.
Mikä sen mukavempaa kun loisia veronmaksajien rahoilla näillä keleillä.
Pystyn keksiä aika monta mukavampaa asiaa kuin loisiminen, ja ihan kelistä riippumatta.
eikö ap,n kannata erota. kyllä tekijöitä löytyy et todella ole korvaamaton. eroa ja nauti ikuisesta lomasta