Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs tunnettu bloggaaja tuli vaateliikkeeseemme aikeissaan saada ilmaisia vaatteita

Vierailija
06.07.2014 |

Lupasi kirjoittaa hyvän palautteen blogiinsa. Emme tietenkään suostuneet, sillä liikkeellämme ei ole tapana antaa vaatteita ilmaiseksi kellekään. Bloggaaja kierteli liikkeessämme ja räpsi kuvia. Kieltäytymisemme jälkeen hän lähti vihaisena pois.

Eikö bloggaajien kinuamisella ole enää mitään rajaa?

Arvuutelkaa itse, kuka bloggaaja kyseessä. Tummanruskeat pitkät hiukset.

Kommentit (211)

Vierailija
81/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:01"]

Kuka enää kehityttää valokuvansa liikkeessä, kun digikuvaus ja kotitulostus on jokaisen saatavilla? Liikkeissä käydään korkeintaan ottamassa passikuvat.

[/quote]

Esim. minä. Matkustelen aika paljon ja kuvaan reissuillani, parhaimmista kuvista haluan paperikopiot joista osan laitan seiniä koristamaan.

Vierailija
82/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 17:18"]

Ihanaa, jos on vielä blogilahjomattomia kauppoja. Tulen asiakkaaksi heti. Boikotoin firmoja, jotka jakavat tavaransa blogeille. Myös poistan lukulistalta blogit, jotka rupeavat koko aJan mainostamaan jotakin.

[/quote]

Juuri näin. Vai lupasi oikein hyvät arvostelut just joo todella puolueetonta bloggausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ohis mutta mitäs heleä!!??

=

Mikä blondi bloggari ja mikä hyväksikäyttötapaus :o

Vierailija
84/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:20"]

Ihanaa, jos on vielä blogilahjomattomia kauppoja. Tulen asiakkaaksi heti. Boikotoin firmoja, jotka jakavat tavaransa blogeille. Myös poistan lukulistalta blogit, jotka rupeavat koko aJan mainostamaan jotakin.

[/quote]

Juuri näin. Vai lupasi oikein hyvät arvostelut just joo todella puolueetonta bloggausta.

[/quote]

Meinaatsä että se olis ottanut paskoja tuotteita joista ei tykkää, joita olisi kehunut blogissaan, vai kuitenkin itselleen mieluisia, joista voi kirjoittaa rehellisesti positiivisesti? En nyt kerro vastausta, niin saat miettiä hetken ihan itse.

Vierailija
85/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:20"]

[/quote]

[/quote]

Meinaatsä että se olis ottanut paskoja tuotteita joista ei tykkää, joita olisi kehunut blogissaan, vai kuitenkin itselleen mieluisia, joista voi kirjoittaa rehellisesti positiivisesti? En nyt kerro vastausta, niin saat miettiä hetken ihan itse.

[/quote]No vastahan siitä laadusta voi kertoa sitten kokeiltuaan. Mietipä hetki ihan itse.

Vierailija
86/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo olisi hyvää mainosta? Mainoskulut kai saa muutenkin laittaa vähennyksiin. Kaikki hyötyy.

Vierailija
87/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateliikeketjumme ei kyllä todellakaan tarvitse kenenkään itsestään liikoja luulevan bloggaajan mainostusta. Lukaisin tuon neidin blogia vähän enemmän ja olen iloinen, ettei yhteistyötä syntynyt. Myymäläpäällikkömme oli paikalla tuolloin ja hän sanoi, ettemme anna vaatteita ilmaiseksi.

Ap

Vierailija
88/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana kesätöissä kaupan kassalla ja meille perehdytyksessä painotettiin, että asiakkaista ei saa puhua tunnistettavasti työpaikan ulkopuolella. Oli se sitten naapurin Irma tai Suomen tasavallan presidentti. Ilmeisesti sitten oli joku kauppiaan oma määräys, jos kerran enemmistön mielestä on naurettavaa, ettei myyjä saisi paljastaa eteenpäin töissä saamaansa tietoa asiakkaista.

Vierailija
89/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:45"]

Vaateliikeketjumme ei kyllä todellakaan tarvitse kenenkään itsestään liikoja luulevan bloggaajan mainostusta. Lukaisin tuon neidin blogia vähän enemmän ja olen iloinen, ettei yhteistyötä syntynyt. Myymäläpäällikkömme oli paikalla tuolloin ja hän sanoi, ettemme anna vaatteita ilmaiseksi.

Ap

[/quote]

Et sä ainakaan yrittäjä ole. Tottakai otetaan kaikki hyöty irti mitä saadaan. Koskaan ei ole liian tunnettu.

Vierailija
90/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mff- laura

Vierailija
91/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:05"]

Ap

[/quote]

Et sä ainakaan yrittäjä ole. Tottakai otetaan kaikki hyöty irti mitä saadaan. Koskaan ei ole liian tunnettu.

[/quote]

Kaikki näkyvyys ei ole sitä kaivattua näkyvyyttä, vaikka niin haluaisitkin uskoa.

Vierailija
92/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
93/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:59"]

Olin nuorempana kesätöissä kaupan kassalla ja meille perehdytyksessä painotettiin, että asiakkaista ei saa puhua tunnistettavasti työpaikan ulkopuolella. Oli se sitten naapurin Irma tai Suomen tasavallan presidentti. Ilmeisesti sitten oli joku kauppiaan oma määräys, jos kerran enemmistön mielestä on naurettavaa, ettei myyjä saisi paljastaa eteenpäin töissä saamaansa tietoa asiakkaista.

[/quote]

Kyllä tämä edelleen pätee suurimassa osassa kauppoja. Veikkaan että myös ap:n työnantaja ei tykkää juoruilevista työntekijöistä. Ei ole kaupalle kovin hyvää mainosta jos myyjät pilkkaa ja nauraa asiakkaille netissä. Nykyajan someihmiset ei vaan tunnu enää tajuavan rajoja, kuvitellaan että voi tehdä ja sanoa ihan mitä tahansa kenestä tahansa. Pitää olla vaitiolovelvollisuus ja -sakkouhka että nää osaa pitää turpansa kiinni. Älyttömäksihän tämä touhu on mennyt.

Vierailija
94/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa jo mikä vaateliikeketju.

Vierailija
95/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:59"]

[/quote]

Kuka tässä on tunnistettavasti puhunut?

Vierailija
96/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:15"]. Ei ole kaupalle kovin hyvää mainosta jos myyjät pilkkaa ja nauraa asiakkaille netissä.

[/quote]

Ilmaiseksi rättejä kinuava bloggaaja on loinen, ei asiakas.

Vierailija
97/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsis on? Ainakin Cubukselta sai joskus ilmaiseksi kinuttua vaatteita...

Vierailija
98/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 21:05"]

Ap

[/quote]

[/quote]

Kaikki näkyvyys ei ole sitä kaivattua näkyvyyttä, vaikka niin haluaisitkin uskoa.

[/quote]

No jos blogilla on hyvin seuraajia niin vaikea kyllä kuvitella mitä haittaakaan tuosta olisi. Minusta vaikutat itse vähän pystynokkaiselta, kun olet saanut sanoa ei. :D Minusta tuollainen "olemme liian hienoja sinulle" asenne ei oikein palvele yrityksen hyvää.

Vierailija
99/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateliikkeethän voisivat lisätä mainonnan läpinäkyvyytta ja kertoa kuinka ovat sponsoroineet bloggaajia. Se palvelisi myös kuluttajia. Toki nytkin on täysin selvää, että jotkut ylipositiiviset palautteet ovat "kiitoksia" lahjoituksista. 

Vierailija
100/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uino? Mutsis? Mff-Laura?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi