Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs tunnettu bloggaaja tuli vaateliikkeeseemme aikeissaan saada ilmaisia vaatteita

Vierailija
06.07.2014 |

Lupasi kirjoittaa hyvän palautteen blogiinsa. Emme tietenkään suostuneet, sillä liikkeellämme ei ole tapana antaa vaatteita ilmaiseksi kellekään. Bloggaaja kierteli liikkeessämme ja räpsi kuvia. Kieltäytymisemme jälkeen hän lähti vihaisena pois.

Eikö bloggaajien kinuamisella ole enää mitään rajaa?

Arvuutelkaa itse, kuka bloggaaja kyseessä. Tummanruskeat pitkät hiukset.

Kommentit (211)

Vierailija
41/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oc Julia?

Vierailija
42/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin nauranut päin naamaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap

Vierailija
44/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrysen rouva?

Vierailija
45/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko p*rkeleen some on pelkkää tarkoitushakuista markkinointia. Viimeisimpänä omalla alallani työnantajan on suositellut jokaisen työntekijän hyödyntämään verkostojaan ja markkinoimaan työnantajan tuotteita. Saatiin jopa vinkkejä "hyviin" blogeihin. Siispä joidenkin bloggaajien tuotemerkkejä ylistäviä juttuja en tosiaankaan enää viitsi ottaa todesta.  

Vierailija
46/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:02"]

Enhän minä ole kertonut kuka on kyseessä. En myöskään ole missään vaiheessa allekirjoittanut vaitiolovelvollisuussopimusta eikä työsopimuksessa ole tästä mainintaa. Joten.

Ap

[/quote]

Joten sun työnantaja ei takuulla tykkää, jos työntekijänsä haukkuu somessa asiakkaita. Mikään yritys ei halua huonoa julkisuutta. Joten kannattaa vähän suodattaa sanomisiaan. Joten.

Vierailija
47/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella noloa mun mielestä tulla kinuamaan vaatteita. Firmat ottaa yhteyttä, ei itse pellet. (=bloggaajat).

Vierailija
48/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, että joku kuvittelee myyjillä olevan vaitiolovelvollisuuden :D

Vierailija
49/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenttu.

Vierailija
50/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:09"]

Mikä on ap

[/quote]

Ap = alkuperäinen eli aloittaja.

Vierailija
51/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika o?

Vierailija
52/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:21"]

Enhän minä ole kertonut kuka on kyseessä. En myöskään ole missään vaiheessa allekirjoittanut vaitiolovelvollisuussopimusta eikä työsopimuksessa ole tästä mainintaa. Joten.

Ap

[/quote]

Joten sun työnantaja ei takuulla tykkää, jos työntekijänsä haukkuu somessa asiakkaita. Mikään yritys ei halua huonoa julkisuutta. Joten kannattaa vähän suodattaa sanomisiaan. Joten.

[/quote]

Oletko jonkun yrityksen markkinoinnista? Vaikket olisikaan, kerrotko miksi yrityisten pitäisi tuoda esiin vain ruusunpunaisia epätodellisia juttuja ja lahjoa joitakin bloggaajia hyvien arvioiden toivossa?

Vierailija
53/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on aika hassu tuo kuvitelma että myyjällä olisi asiakkaita koskien joku vaitiolovelvollissus. Jos sellainen alalla on, niin se kyllä mainitaan työsopimuksessa. 

Vierailija
54/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nykyään nuo bloglilahjat: "Mä sain tällaisen ihanan jutun paikasta IhQu, tää on aivan ihana, tällä tekee aivan ihanasti juttuja ja ne jutut on ihania, ja tää on siis vaude niin ihana, ainoo miinus on ettei tätä saa juuri siinä oikeassa ihqupihqupinkin sävyssä mikä on mun lemppari, mutta tykkään mä tästä silti. Tää on niin ihana tää ihana juttu että en ymmärrä miksi en ole jo aiemmin hankkinut"

Joo, tosi rehellisiä ja puolueettomia arvosteluja on suurin osa noista blogilahjoihin liittyvistä kirjoituksista.

Vierailija
55/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:27"]

Ap

[/quote]

[/quote]

Oletko jonkun yrityksen markkinoinnista? Vaikket olisikaan, kerrotko miksi yrityisten pitäisi tuoda esiin vain ruusunpunaisia epätodellisia juttuja ja lahjoa joitakin bloggaajia hyvien arvioiden toivossa?

[/quote]

Ruusunpunaisia epätodellisia juttuja, kun asiakkaita ei haukuta julkisesti? Ok..

Vierailija
56/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:34"]

Ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ruusunpunaisia epätodellisia juttuja, kun asiakkaita ei haukuta julkisesti? Ok..

[/quote]

Voitko sanoa tunnistaneesi asiakkaan tai yrityksen?

Vierailija
57/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:34"]

Ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voitko sanoa tunnistaneesi asiakkaan tai yrityksen?

Vierailija
58/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo ja kaikki vielä menee tähän. Jos tämä olisi totta oikeasti, ap ei uskaltaisi kertoa mitään josta bloggarin voisi tunnistaa. Tummahiuksisia nilkkureiden omistavia bloggaajia mahtuu kymmenen tusinaan. Mutta ihan hyvä yritys. :D

Vierailija
59/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 18:32"]

Joo on aika hassu tuo kuvitelma että myyjällä olisi asiakkaita koskien joku vaitiolovelvollissus. Jos sellainen alalla on, niin se kyllä mainitaan työsopimuksessa. 

[/quote]

Pitääkö tosiaan kaikki olla kirjattuna työsopimukseen? Eikö ihmisillä enää ole itsellään käsitystä siitä mitä saa ja mitä voi puhua esim. työstään? Minusta on ihan päivänselvää, että työssä sattuneista tilanteista ja ihmisistä ei huudella netissä. Ei siihen tarvita vaitiolopykälää työsopimuksessa. Isotkaan työnantajat ei todellakaan pidä lörpöttelevistä työntekijöistä. Jos oma ymmärrys ei riitä, niin tilalle kyllä on tulossa sellaisia jotka tajuavat että ihan kaikkea ei tarvitse netissä jakaa. Ja kyllä itsekin asiakkaana välttelen näitä liikkeitä, joissa on juoruilijoita töissä. Ne juorujat vaan pilaavat työpaikan maineen, ei voi mitään.

Vierailija
60/211 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merenhelmi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä