Hei miehet! Miksi halusit lapsia?
Kommentit (91)
Kuulemma iso juttu, joka kannattaa kokea elämässä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:50"]
En halunnut, mutta se vain tuli.
[/quote]
Et sitten voinut vaikuttaa asiaan? :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:57"]
[/quote]
Okei? Eli muiden takia halusit myös samaa?
Ap
[/quote]
Sama. Ei ollut kovin kummoinen juttu, mutta eipä lapsesta liiemmin haittaakaan ole. Äitinsä luona kun asuu.
Mä oon nainen, mutta mieheni vastasi näin: hän halusi perheen ja ajatteli, että lasten kanssa on kiva touhailla.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:02"]
Mä oon nainen, mutta mieheni vastasi näin: hän halusi perheen ja ajatteli, että lasten kanssa on kiva touhailla.
[/quote]
No touhuileeko se lasten kanssa nykyään sitten?
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:00"]
[/quote]
Sama. Ei ollut kovin kummoinen juttu, mutta eipä lapsesta liiemmin haittaakaan ole. Äitinsä luona kun asuu.
[/quote]
Etkö ole kiinnostunut lapsestasi tuon enempää?
Ap
Pidän lapsista. Olen aina pitänyt selviönä, että joskus hankin lapsen. Sitten se taannoin tuli ajankohtaiseksi. Odotan innolla, että hetken päästä pääsen tekemään oman lapsen kanssa asioita, joita itse tein isäni kanssa pienenä. Sitä odotellessa on ihmeellistä vain seurata, miten jokin niin pieni ja avuton kasvaa ja kehittyy ihan silmissä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:07"]
Pidän lapsista. Olen aina pitänyt selviönä, että joskus hankin lapsen. Sitten se taannoin tuli ajankohtaiseksi. Odotan innolla, että hetken päästä pääsen tekemään oman lapsen kanssa asioita, joita itse tein isäni kanssa pienenä. Sitä odotellessa on ihmeellistä vain seurata, miten jokin niin pieni ja avuton kasvaa ja kehittyy ihan silmissä.
[/quote]
Onnea! :)
Ap
Lisää näkemyksiä?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:59"]
[/quote]
Okei? Eli muiden takia halusit myös samaa?
Ap
[/quote]
Häh? Ihan oman elämäni sisällöksi.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:02"]
[/quote]
No touhuileeko se lasten kanssa nykyään sitten?
Ap
[/quote]
Touhuilee.
Ajattelin että jos sitten vaimo lopettais jankkaamisen lasten hankkimisesta
Ei ole vielä 15 vuoteen selvinnyt minulle, jokin kaksi kertaa iskenyt mielenhäiriö. Olisi pitänyt ajatella ennenkuin alkoi ruikkimaan väärään uuniin pullia :( . Onneksi asuvat nykyään äitinsä kanssa joten ei suuremmin vaikuta elämään :) .
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:26"]
Ajattelin että jos sitten vaimo lopettais jankkaamisen lasten hankkimisesta
[/quote]no lopettiko? :)
Nämä ovat provomiehiä täällä. Olen mies ja tunnen lukuisia isiä. Vain kaksi heistä on noin välinpitämättömiä kuin muutama vastaaja täällä, toinen niistäkin mt-potilas.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 16:24"]
Nämä ovat provomiehiä täällä. Olen mies ja tunnen lukuisia isiä. Vain kaksi heistä on noin välinpitämättömiä kuin muutama vastaaja täällä, toinen niistäkin mt-potilas.
[/quote]
Tai sitten ne joita syytät provoksi ovat vain rehellisiä ja uskaltavat sanoa sen ääneen mitä ei saisi ainakaan julkisesti sanoa. Anonyyminä on helpompaa olla rehellinen.
Katselehan vielä tarkemmin ympäröivää maailmaa, ehkäpä huomaat että näissä "provoissa" saattaa olla hiukan perääkin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:43"]
Ei ole vielä 15 vuoteen selvinnyt minulle, jokin kaksi kertaa iskenyt mielenhäiriö. Olisi pitänyt ajatella ennenkuin alkoi ruikkimaan väärään uuniin pullia :( . Onneksi asuvat nykyään äitinsä kanssa joten ei suuremmin vaikuta elämään :) .
[/quote]
Lisäksi vielä, itsepähän muija niitä kakaroita hinkui, pitäköön hyvänään ja nauttikoon.
En ole koskaan halunnut lapsia. Tiedän ennakolta, etten jaksaisi lapsiperhe-elämää, enkä pidä isän roolia mitenkään tärkeänä. Oma elämäni on niin mukavaa, etten ala sitä ehdoin tahdoin huonontamaan. Joidenkin kavereiden touhuja kun katsoo niin ihan tyytyväinen saa olla.
En halunnut, mutta se vain tuli.