Työttömällä kaverillani oli uusin samsunging lippulaivapuhelin, Galaxy S21. Sehän maksaa 800 euroa. Jotain epäilyttävää tässä on
Esitteli minulle sen kameraa ja muita ominaisuuksia. Hieno puhelinhan se on, mutta miten tuilla elävä kaverini on voinut sellaisen ostaa?
Olen miettinyt että pitäisikö tuosta ilmoittaa Kelaan ja ehkä myös työvoimatoimistoon
Kommentit (28)
Ja ap. on niin kateellinen et näköä haittaa.
Ei ansaitse työtön noin hienoa. Riko se!
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua vaivaa?
AP: n vaivana on kateus.
Näyttäisi esim DNAlla olevan 41€/kk….
Vierailija kirjoitti:
Etpä ole kovin hyvä ystävä, jos ilmiannat jonkun Kelalle. Siitä voi koitua kaverillesi suuria vaikeuksia.
Varsinkin jos et edes tiedä, mistä hän on puhelimen saanut.
Minä sain omalta perheeltä synttärilahjaksi MacBook Airin, uusimman mallin joka maksaa tonnin. En missään nimessä olisi saanut sellaista itse ostettua pienellä palkalla. Mutta joku kaveri voisi kuvitella, jos ei tietäisi, että minä ostelen jotain tonnin koneita, nyt on epäilyttävää.
Ehkä sun kannattaisi toisten kyttäyksen sijasta elää omaa elämääsi.
Tuskin Kela edes vaivautuu kuuntelemaan, jos joku ilmoittaa: " mun työttömällä tutullani on uusi, hieno puhelin, niin teen nyt ilmiannon".
Tosiaan, Elä AP, vaan sitä katkeraa omaa elämääsi.
No mitähän vit*ua taas. Olin lähes 2v työtön. Ja käyttötilillä 10t, sekä sijoituksia. Oma asunto myös, mistä hyvin vähän velkaa enää. Se työttömyys vielä mitään kerro. En toki sossusta mitään saanut, enkä tehnyt pimeää työtäkään.
Työtön voi olla rikas . Kyllä ansiosidonnaista saa vaikka olis suuret vuokra- tai pääomatulot. Lapsillakin on kalliita puhelimia, isovanhemmat ja kummit kilpaiee.
Liity sinäkin sugarbaby sivustolle. Vai, eikö naama kestä päivänvaloa? 🤣
Lahjoja saa antaa köyhällekin, ihan tiedoksi.