On vaikeaa löytää kukkamultaa
Kaupoista missä ei ole lannoitetta. Pitäisi ostaa pari säkkiä mutta kävin kaupoissa katsomassa niin ei ollut.
Kommentit (14)
Omaa pskaakin voi käyttää multana kukkasille.
kasvusammal on paras kukkasiemenien kylvöön, löytyy , mutta itse pitää etsiä sieltä kylmältä puolelta. Jostain syystä niitä ei markkinoida silloin kun pitäisi, eli nyt. Vasta kesemmällä, kun ei enää tarvi. Ostan aina syksyllä valmiiksi ja jos tarvin niin sitten haen lisää. Hain jo pari säkkiä
BIOLAN KASVUSAMMAL
Usein multia ja lannoitteita myydään kyllä samassa kaupassa, joten voi olla haastava tehtävä.
En nyt ihan ymmärtänyt. Siis miksi vaikeaa?
Pskaa vaan ne kukkaset vaatii alleen.
Onko sillä kasvin kannalta merkitystä, myydäänkö kukkamultakaupassa lannoitetta vai ei? Olen aina ostanut samasta puutarhamyymälästä hoksaamatta ollenkaan, että jo pelkkä lannoitemyynti vierellä voi olla vahingollista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se multa pitää ostaa juuri kaupasta, jossa ei ole lannoitetta?
No en voi sitä kaukaa hakea koska ei ole autoa.
Multa pusseissa on valmiiksi lannotteita. Olen lukenut aika monta pussia ja niissä on lannoitteet mukana.
Kuluttaja kirjoitti:
Multa pusseissa on valmiiksi lannotteita. Olen lukenut aika monta pussia ja niissä on lannoitteet mukana.
Niin...?
Kukkamullassa jossa ei ole lannoitteita ei kasva mikään...
Musta multa, aina ja sitäkin voi joutua lannoittamaan. Omaan käyttöön kasvattaneet saattaa tuntea keväällä kun multasormia kutittaa.
Se multapussin lannoite on niin laihaa, että se ei riitä yhtään mihinkään, vaan kun taimet nousee niitä pitää heti lannoittaa jollain kasvulannoitteella.
Miksi se multa pitää ostaa juuri kaupasta, jossa ei ole lannoitetta?