Olen 15-vuotias tyttö. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:25"]Miksi haluaisin?
[/quote]
Miksi joka ikiseen ketjuun tulee näitä "miksi haluaisin" ja "en halua" -tyyppisiä viisastelijoita, jotka luulevat olevansa hirrrrrrrmuisen omaperäisiä kyynisyydessään?
Miksi ole täällä kyynisten, omahyväisten, tympääntyneiden, epätietoisten sekä muuten sekaisin olevien aikuisten foorumilla eikä nuorison suosimilla saiteilla keskustelemassa henkeviä ja tasapainoisia juttuja.
Mikä meissä äideissä niin ärsyttää, että pitää sitä riitaa haastaa pienistäkin asioista? Vaikkapa vääränmerkkisestä jukurtista jääkaapissa. Tai jostain muusta yhtä tärkeästä.
Päätitkö jo peruskoulun? Tuliko hyvä todistus? Onko opiskelupaikka tiedossa?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:00"]Mikä meissä äideissä niin ärsyttää, että pitää sitä riitaa haastaa pienistäkin asioista? Vaikkapa vääränmerkkisestä jukurtista jääkaapissa. Tai jostain muusta yhtä tärkeästä.
[/quote]
Kuka sellaista tekee? Ei mulla ole tarvetta riidellä vanhempien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:00"]Päätitkö jo peruskoulun? Tuliko hyvä todistus? Onko opiskelupaikka tiedossa?
[/quote]
Olen ollut aina aika hyvä koulussa ja keskiarvo on ollut yli 9. Aion lukioon ja ehkä sitten yliopistoon mut en tiedä mutä lukemaan.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:01"]Oletko neitsyt?
[/quote]
En ole.
Koetko vastustamatonta vetoa sekaisin oleviin sekä epämääräisissä elämäntilanteissa oleviin aikuisiin, jotka eivät osaa tehdä elämässään yhtään mitään kysymättä siihen neuvoa muilta sekä selvittämättä muille miten asiat ovat menneet.
Siis ihmisiin joiden henkinen kyvykkyys on alle 7-vuotiaiden tasolla.
Eikö omanikäisen jutut olisi paljon kehittävämpiä.
Miten löysit tänne ja käytkö täällä useinkin? :)
t. se 16-vuotias teini
Ottaako päähän.
Syötkö mitään reseptilääkkeitä.
Tykkäätkö jugurtista.
Millä nettisivuilla sun ikäiset yleensä käy? Lähinnä keskustelupalstat kiinnostaa?
Vai laitetaanko vaan kuvia instaan?
Montako kuvaa ja videota olet tässä ajassa ladannut nettiin? Montako tykkäystä sekä mitä komentteja olet saanut tänä aikana. Niissähän elämä on eikä missään aikuisten lässytyksissä siinä mitä muka elämä on.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:01"]
Oletko neitsyt?
[/quote]
LOL, 15-vuotias suomalaistyttö ja kysyt tuollaista? :D Ei ne ole.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:01"]
Oletko neitsyt?
[/quote]
LOL, 15-vuotias suomalaistyttö ja kysyt tuollaista? :D Ei ne ole.
[/quote]
Niin, koska minut raiskattiin kaksi vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:49"]Montako kuvaa ja videota olet tässä ajassa ladannut nettiin? Montako tykkäystä sekä mitä komentteja olet saanut tänä aikana. Niissähän elämä on eikä missään aikuisten lässytyksissä siinä mitä muka elämä on.
[/quote]
Eiköhän sullakin ollut nuorena sellaisia tapoja hengailla kavereidesi kanssa, joita vanhempasi eivät ymmärtäneet. Miksi olet katkera minulle siitä että olen nuorempi kuin sinä?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:21"]Ottaako päähän.
Syötkö mitään reseptilääkkeitä.
Tykkäätkö jugurtista.
[/quote]
Ei pahemmin.
Syön.
Tykkään.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:26"]Millä nettisivuilla sun ikäiset yleensä käy? Lähinnä keskustelupalstat kiinnostaa?
Vai laitetaanko vaan kuvia instaan?
[/quote]
Instagram, Kik, Snapchat, Demi, tää.
Miksi haluaisin?