Nuvaring lopetus, kuukautisia ei kuulu
Lopetin nuvaringin käytön reilu kuukausi sitten. Tyhjennysvuoto alkoi 3 päivää renkaan pois ottamisen jälkeen. Ehdin käyttää kyseistä vain 2 viikkoa, oli pakko lopettaa käyttö.
Nyt menossa jo kp 30 tyhjennysvuodosta laskien. Luomu kierto ollut n. 26päivää. Voiko tuo laittaa näin sekaisin kropan vaikka käytin hormonia niin pienen ajan?
Alavatsaa on kuulunut, koko ajan luulen, että nyt alkaa kuukautiset vaan ei.
Kommentit (17)
Minulla meni puoli vuotta yhdistelmäehkäisyn lopettamisen jälkeen, että kuukautiset alkoivat. Muutama kuukausi ilman kuukautisia on vielä ihan täysin normaalia yhd.ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Hormonitoiminta voi mennä noista sen verran sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni puoli vuotta yhdistelmäehkäisyn lopettamisen jälkeen, että kuukautiset alkoivat. Muutama kuukausi ilman kuukautisia on vielä ihan täysin normaalia yhd.ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Hormonitoiminta voi mennä noista sen verran sekaisin.
Okei. Ihmettelen vain, kun käyttö oli niin lyhyt aika itselläni .. Mutta näköjään voi mennä todella sekaisin sitten.
Onko muuten munasarjakystat yleisiä ehkäisyn lopettamisen jälkeen?
Onko raskaus mahdollinen? Itsellä alkoi heti nuvaringin lopettamisen jälkeen, mutta meni varhain kesken.
Toisaalta mietin myös, että kroppasi oli sekaisin jo tuosta kahden viikon kokeilusta, eli ei ollut tottunut renkaan hormoneihin, ja nyt on sitten tuplasti sekaisin. Kyllä ne sieltä vielä tulevat :)
Vierailija kirjoitti:
Onko raskaus mahdollinen? Itsellä alkoi heti nuvaringin lopettamisen jälkeen, mutta meni varhain kesken.
Toisaalta mietin myös, että kroppasi oli sekaisin jo tuosta kahden viikon kokeilusta, eli ei ollut tottunut renkaan hormoneihin, ja nyt on sitten tuplasti sekaisin. Kyllä ne sieltä vielä tulevat :)
Ei kyllä pitäisi olla mahdollista. Tyhjennysvuoto alkoi normaalisti ja sen jälkeen ollut hiljaista makuuhuoneessa
Odottele ihan rauhassa. Kokeilin eri e-pillereitä ja rengasta reippaan puoli vuotta todeten ettei niistä mikään ollut minulle sopiva. Kesti vuoden verran, että ensimmäiset kuukautiset ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Ja ei, en todellakaan ollut raskaana.
Miten kuukaitisten pitäisi kuulua? Lits läts?
Ellei puoli vuotta ole reipas, mitä se on?
Vierailija kirjoitti:
Odottele ihan rauhassa. Kokeilin eri e-pillereitä ja rengasta reippaan puoli vuotta todeten ettei niistä mikään ollut minulle sopiva. Kesti vuoden verran, että ensimmäiset kuukautiset ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Ja ei, en todellakaan ollut raskaana.
Oho. Ei mulla täysimettäessäkään pysynyt menkat 3kk pitempään poissa niin tämä on jotenkin erikoista.
Raskauden mahdollisuutta ei kyllä oikeasti pitäisi olla. Olemme käyttäneet kondomia ja seksiä ollut ehkä 2 kertaa tuon lopettamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miten kuukaitisten pitäisi kuulua? Lits läts?
Mä kuulen aina vaimon raivosta kun menkat alkaa. Kyllä se kuuluu
Vierailija kirjoitti:
Ellei puoli vuotta ole reipas, mitä se on?
Ilmeisesti joku kellä ei ole kuukautisia on tullut tänne näsäviisastelemaan
Vierailija kirjoitti:
Alavatsaa on siis juilinut jo pari päivää , mutta vuotoa ei tule
Sulla on ovulaatio tällä hetkellä. Odota pari viikkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ovulaatio tällä hetkellä. Odota pari viikkoa
No kun olin tuntevinani sen jo muutama viikko sitten. Silloin oli ihan selkeät limat jne. Mut voiko se tulla 2 kertaa nyt sekaisin olevan kierron aikana ?
Kyllä ne alkaa vielä ja jos ei niin lääkäri määrää esim terolut
No kuulkaas kyllä ne menkat sieltä alkoi sitten. Voisiko olla, että myös munasarjakysta vaivannut, juiliminen siltä kohtaa helpottanut. Ap
No eivät ne näyttäneet edelleenkään kunnolla alkaa. Hohhoijaa