Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuvaring lopetus, kuukautisia ei kuulu

Vierailija
22.06.2023 |

Lopetin nuvaringin käytön reilu kuukausi sitten. Tyhjennysvuoto alkoi 3 päivää renkaan pois ottamisen jälkeen. Ehdin käyttää kyseistä vain 2 viikkoa, oli pakko lopettaa käyttö.

Nyt menossa jo kp 30 tyhjennysvuodosta laskien. Luomu kierto ollut n. 26päivää. Voiko tuo laittaa näin sekaisin kropan vaikka käytin hormonia niin pienen ajan?

Alavatsaa on kuulunut, koko ajan luulen, että nyt alkaa kuukautiset vaan ei.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavatsaa on siis juilinut jo pari päivää , mutta vuotoa ei tule

Vierailija
2/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni puoli vuotta yhdistelmäehkäisyn lopettamisen jälkeen, että kuukautiset alkoivat. Muutama kuukausi ilman kuukautisia on vielä ihan täysin normaalia yhd.ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Hormonitoiminta voi mennä noista sen verran sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni puoli vuotta yhdistelmäehkäisyn lopettamisen jälkeen, että kuukautiset alkoivat. Muutama kuukausi ilman kuukautisia on vielä ihan täysin normaalia yhd.ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Hormonitoiminta voi mennä noista sen verran sekaisin.

Okei. Ihmettelen vain, kun käyttö oli niin lyhyt aika itselläni .. Mutta näköjään voi mennä todella sekaisin sitten.

Vierailija
4/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten munasarjakystat yleisiä ehkäisyn lopettamisen jälkeen?

Vierailija
5/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raskaus mahdollinen? Itsellä alkoi heti nuvaringin lopettamisen jälkeen, mutta meni varhain kesken.

Toisaalta mietin myös, että kroppasi oli sekaisin jo tuosta kahden viikon kokeilusta, eli ei ollut tottunut renkaan hormoneihin, ja nyt on sitten tuplasti sekaisin. Kyllä ne sieltä vielä tulevat :)

Vierailija
6/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko raskaus mahdollinen? Itsellä alkoi heti nuvaringin lopettamisen jälkeen, mutta meni varhain kesken.

Toisaalta mietin myös, että kroppasi oli sekaisin jo tuosta kahden viikon kokeilusta, eli ei ollut tottunut renkaan hormoneihin, ja nyt on sitten tuplasti sekaisin. Kyllä ne sieltä vielä tulevat :)

Ei kyllä pitäisi olla mahdollista. Tyhjennysvuoto alkoi normaalisti ja sen jälkeen ollut hiljaista makuuhuoneessa

Vierailija
7/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele ihan rauhassa. Kokeilin eri e-pillereitä ja rengasta reippaan puoli vuotta todeten ettei niistä mikään ollut minulle sopiva. Kesti vuoden verran, että ensimmäiset kuukautiset ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Ja ei, en todellakaan ollut raskaana. 

Vierailija
8/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuukaitisten pitäisi kuulua? Lits läts?

Vierailija
9/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei puoli vuotta ole reipas, mitä se on?

Vierailija
10/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottele ihan rauhassa. Kokeilin eri e-pillereitä ja rengasta reippaan puoli vuotta todeten ettei niistä mikään ollut minulle sopiva. Kesti vuoden verran, että ensimmäiset kuukautiset ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Ja ei, en todellakaan ollut raskaana. 

Oho. Ei mulla täysimettäessäkään pysynyt menkat 3kk pitempään poissa niin tämä on jotenkin erikoista.

Raskauden mahdollisuutta ei kyllä oikeasti pitäisi olla. Olemme käyttäneet kondomia ja seksiä ollut ehkä 2 kertaa tuon lopettamisen jälkeen.

Vierailija
11/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuukaitisten pitäisi kuulua? Lits läts?

Mä kuulen aina vaimon raivosta kun menkat alkaa. Kyllä se kuuluu

Vierailija
12/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei puoli vuotta ole reipas, mitä se on?

Ilmeisesti joku kellä ei ole kuukautisia on tullut tänne näsäviisastelemaan

Vierailija
13/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ovulaatio tällä hetkellä. Odota pari viikkoa

Vierailija
14/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ovulaatio tällä hetkellä. Odota pari viikkoa

No kun olin tuntevinani sen jo muutama viikko sitten. Silloin oli ihan selkeät limat jne. Mut voiko se tulla 2 kertaa nyt sekaisin olevan kierron aikana ?

Vierailija
15/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne alkaa vielä ja jos ei niin lääkäri määrää esim terolut

Vierailija
16/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulkaas kyllä ne menkat sieltä alkoi sitten. Voisiko olla, että myös munasarjakysta vaivannut, juiliminen siltä kohtaa helpottanut. Ap

Vierailija
17/17 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ne näyttäneet edelleenkään kunnolla alkaa. Hohhoijaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi