Miten lesbot tunnistaa toisen baarisaa
Baarissa jos etsitte seuraa, miten tiedätte onko toinen ihminen kiinnostunut naisista. Missä vaiheessa selvitätte asian ja miten.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä butch-lesbot ja bi-naiset pariutuvat keskenään. Löytävät toisistansa juuri sen mikä miellyttää.
En nyt tiedä 🤔 itse olen naisellinen bi ja pidän naisellisista naisista
Joo, toi on ihan hölynpölyä. Olen naisellinen bi ja seurustelen naisellisen lesbon kanssa. Kaveripariskunta taas on kaksi melko maskuliinista naista, joista toinen on kiinnostunut miehistäkin ja aikoinaan seurustellut myös näiden kanssa.
Niin. Tuo femme-butch juttu oli pinnalla vuosia sitten. En tunne enää yhtään paria, joka noudattaisi näitä rooleja.
Tatskoista ja epäsiististä olemuksesta
Vierailija kirjoitti:
Tatskoista ja epäsiististä olemuksesta
Tolla tutkalla sulla menee suurin osa kohderyhmästä kyllä ihan ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä butch-lesbot ja bi-naiset pariutuvat keskenään. Löytävät toisistansa juuri sen mikä miellyttää.
Joo, toi on ihan hölynpölyä. Olen naisellinen bi ja seurustelen naisellisen lesbon kanssa. Kaveripariskunta taas on kaksi melko maskuliinista naista, joista toinen on kiinnostunut miehistäkin ja aikoinaan seurustellut myös näiden kanssa.
Niin. Tuo femme-butch juttu oli pinnalla vuosia sitten. En tunne enää yhtään paria, joka noudattaisi näitä rooleja.
Kyllä. Tämä on aivan mennyttä maailmaa. Roolit ylipäätään ovat liuenneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, enkä edes yritä tunnistaa. Etsin naisseuraa Tinderistä tmv, enkä toljottele baareissa vieraita ihmisiä. Sitä paitsi seurustelen erittäin vakituisesti, joten mulle on aivan samantekevää onko muut naiset heteroita, lesboja vai mitä.
Baarikäyttäytymisestä vielä. En todellakaan haluaisi olla epäkohtelias kenellekään, mutta miehet aiheuttaa ihan omalla iilimatokäyttäytymisellään sen, että on pakko olla yrmeä ja tyly miehille, jos aikoo viettää aikaa naisystävän tai naiskavereiden kanssa. Kuten täällä on aikaisemminkin todettu, naiset lähestyy kivasti ja asia menee perille, kun torjuu kivasti, mutta miehille ei mene kaaliin sitten millään, että nyt ois hyvä vaan mennä pois.
Parasta on olla deiteillä tyttöystävän kanssa, kun pöytään änkeää ties mitä äijää jatkuvalla syötöllä eikä lähde niin millään. Etenkin kun niille ei kannata missään nimessä sanoa olevansa seurusteleva pari, sitten ne äijät ei nimittäin ainakaan lähde vaan jää ehdottelemaan ties mitä kimppaa ja muuta.
Miehet on oikeasti tosi rasittavia kun ne on humalassa ja haku päällä. Naisten kanssa ei ikinä ole ongelmaa. Ja itse otsikkoon vastauksena se, mikä on jo moneen kertaan sanottukin: tunnistat sinusta kiinnostuneen naisen siitä miten se katsoo sua (silmiin). Niitä lesboja/bi-naisia, jotka ei ole susta kiinnostuneita, et tunnista useinkaan mistään.
Tuo on paha, koska lähtökohtaisestihan kaksi naista baarissa ovat ystäviä ja baarista riippuen jopa miesseuraa vailla, usein... Voin ymmärtää, että ärsyttää. Mutta on pakko tasapuolisuuden nimissä kertoa, että itseäni on yrittänyt itsepintaisesti iskeä nainen, vaikka mieheni istui vieressä ja oli selvää, että olemme pari enkä ole hänestä kiinnostunut. Tosin voihan olla, että hän olikin sitten transmies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka muunsukupuoliset muuta yrittävät väittää, maailmassa on kyllä edelleen ihan maskuliinisia ja feminiinisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka muunsukupuoliset muuta yrittävät väittää, maailmassa on kyllä edelleen ihan maskuliinisia ja feminiinisiä ihmisiä.
No eivät muunsukupuoliset sellaista väitä, älä ole lapsellinen. Hekin vain haluavat olla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, enkä edes yritä tunnistaa. Etsin naisseuraa Tinderistä tmv, enkä toljottele baareissa vieraita ihmisiä. Sitä paitsi seurustelen erittäin vakituisesti, joten mulle on aivan samantekevää onko muut naiset heteroita, lesboja vai mitä.
Baarikäyttäytymisestä vielä. En todellakaan haluaisi olla epäkohtelias kenellekään, mutta miehet aiheuttaa ihan omalla iilimatokäyttäytymisellään sen, että on pakko olla yrmeä ja tyly miehille, jos aikoo viettää aikaa naisystävän tai naiskavereiden kanssa. Kuten täällä on aikaisemminkin todettu, naiset lähestyy kivasti ja asia menee perille, kun torjuu kivasti, mutta miehille ei mene kaaliin sitten millään, että nyt ois hyvä vaan mennä pois.
Parasta on olla deiteillä tyttöystävän kanssa, kun pöytään änkeää ties mitä äijää jatkuvalla syötöllä eikä lähde niin millään. Etenkin kun niille ei kannata missään nimessä sanoa olevansa seurusteleva pari, sitten ne äijät ei nimittäin ainakaan lähde vaan jää ehdottelemaan ties mitä kimppaa ja muuta.
Miehet on oikeasti tosi rasittavia kun ne on humalassa ja haku päällä. Naisten kanssa ei ikinä ole ongelmaa. Ja itse otsikkoon vastauksena se, mikä on jo moneen kertaan sanottukin: tunnistat sinusta kiinnostuneen naisen siitä miten se katsoo sua (silmiin). Niitä lesboja/bi-naisia, jotka ei ole susta kiinnostuneita, et tunnista useinkaan mistään.
Tuo on paha, koska lähtökohtaisestihan kaksi naista baarissa ovat ystäviä ja baarista riippuen jopa miesseuraa vailla, usein... Voin ymmärtää, että ärsyttää. Mutta on pakko tasapuolisuuden nimissä kertoa, että itseäni on yrittänyt itsepintaisesti iskeä nainen, vaikka mieheni istui vieressä ja oli selvää, että olemme pari enkä ole hänestä kiinnostunut. Tosin voihan olla, että hän olikin sitten transmies...
Ei kai se haittaa, jos joku ottaa kontaktia, vaikka onkin pariskuntana liikkeellä. Pitää vaan uskoa, kun sanotaan, että ei kiitos, emme kaipaa muuta seuraa.
Helsingissä on homobaareja, jotka ovat aika selvään nimenomaan miehille. Löytyykö lesboille vastaavia?
Kapea perse, muuten iso, kananpersetukka, niistä tunnistaa
Vierailija kirjoitti:
Kapea perse, muuten iso, kananpersetukka, niistä tunnistaa
Varmaan joku lesbo voi olla senkin näköinen. Meitä kun on joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin homomiehenä en kyllä mitenkään osaa varmaksi kertoa pelkän ulkonäön perusteella toisen seksuaalista suuntaumista ja mikäli helposti pystyn, niin silloin kyseinen henkilö ei ole luultavasti minulle sopiva.
Etsin koulutettua ja fiksua kumppania. He eivät useinkaan ylikorosta seksuaalisuuttaan vaatteilla tai käyttäytymisellä.
Off topicina, miksi on erityisen tärkeää olla koulutettu? Entä jos on itseopittu sivistys ja menestynyt valitulla uralla?
Homoja en kovin monta tunne, mutta en usko että moni lesbo ylikorostaa suuntautumista. Jotkut on luonnostaan semmosia vähän tomboy/emotyylisiä, että kyllä sen tyylistäkin vähän ehkä arvaa, mutta en usko että he minkään viestittämisen takia sitä välttämättä tekee.Itseopittu sivistys ei korvaa tieteellistä koulutusta. Ei lähellekään. Ja ilman tieteellistä koulutusta tuskin voi päätyä kovin kiinnostavalle uralle. Menestynyt duunari ei ole kiinnostava. Menestys on yhdentekevää, jos taustalla ei ole tieteellisen koulutuksen mukanaan tuomia sosiaalisia ja kulttuurisia pääomia. Tämä on tietysti karkea yleistys; tieteenalojen välillä on toki suuria eroja, samoin ihmisten.
Tieteellinen koulutus ja sosiaalinen/kulttuurillinen pääoma eivät kyllä korreloi millään tavalla..
Lepsot tunnistaa helvetin pahasta hajusta joka lähtee kettinkiöljyllä rasvatusta pimpistä.
Vierailija kirjoitti:
Lepsot tunnistaa helvetin pahasta hajusta joka lähtee kettinkiöljyllä rasvatusta pimpistä.
Vain lepso voi olla asiasta noin varma.
Lesbon tunnistaa siitä, että hänen sormensa tuoksuvat vieraalle toosalle.
Vierailija kirjoitti:
Lesbon tunnistaa siitä, että hänen sormensa tuoksuvat vieraalle toosalle.
Mistäs sitä sitten muut tietää tuoksuuko vieraalle vaiko omallensa?
Ne miehekkään näköiset erottaa jo kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin yksissä bileissä ja siel tuli naisten kanssa juttua niin kaikki olivat olleet toistensa kanssa ja kaikilla oli myös miehet. Kuulemma ihan normaalia et naiset keskenään panee vaiks ei olis lesbokaan. Eikä niitten miehiä haittaa. Ja muutenkin panivat sekaisin. Niitten miehet niitten muijien kanssa jne.
Olipa mielenkiintoiset bileet. Miten itse osun aina kovin tavanomaisiin vaan.