Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lesbot tunnistaa toisen baarisaa

Vierailija
03.07.2021 |

Baarissa jos etsitte seuraa, miten tiedätte onko toinen ihminen kiinnostunut naisista. Missä vaiheessa selvitätte asian ja miten.

Kommentit (181)

Vierailija
121/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

You know why kirjoitti:

muista katsoa kynsiä. jos ovat pitkät ja laitetut, tuskin on naisiin päin. wlw-naisilla ja lesboilla lähes poikkeuksetta on lyhyet, olemattomat kynnet.

Minusta tää on vähän tyhmää. Itse olen sinkku ja kynnet on pitkät ja laitetut. Jos taas olisin naisen kanssa suhteessa, niin voisin toki tarvittaessa leikata kynnet. Harmittaa jos tämän takia joku nainen ei uskallakaan lähestyä!

Vierailija
122/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle joku nainen joskus hymyili monta kertaa ja sit ohikulkiessaan kävi sipaisemassa mun olkapäätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin kuin muutkin. Flirtistä ja muusta kiinnostusta ilmaisevadta sanattomasta viestinnästä. Toki asia on a-n kirjolla oleville käsittämätön.

Autismin kirjolla? Ei ole fiksua ivata heitäkään.

Edellinen ei taida olla tietoinen, että autismin kirjolla homoseksuaalisuuden esiintyvyys on suurempi kuin normiväestössä

Vierailija
124/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle joku nainen joskus hymyili monta kertaa ja sit ohikulkiessaan kävi sipaisemassa mun olkapäätä.

Minullekin on käynyt näin.

Vierailija
125/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gent kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastajattareni on pietarilainen nainen.

Suomessa hän kerran totesi, että täällä on paljon lesboja! Olin äimistynyt ja kysyin että miksi. Noh, hänellä oli Pietarissa tuttu l-pariskunta, joista se Butch oli sellainen epänaisellinen ja lihava.

Jouduin toteamaan, että sellainen naistyypi on Suomessa ihan standardinainen...

Aaahahahaa.......not.

Huono vitsi. Saman vitsin voisi kertoa suomalaisista miehistä, paitsi h o m o v i t s i n ä, että täällä on paljon bear- tyyppisiä h o mo ja, kun miehet on niin läskejä täällä& pukeutuu huonosti....eikun se onkin tavallinen suomalainen mies.

Tuntuuko nyt kivalta?

Ei tämä vitsi ollut vaan ihan tapahtunutta elämää.

Vaan ainahan viestintuoja ammutaan, jos viesti ei miellytä.

Okei. No mä kerron sulle tapahtuneesta elämästä tarinan, voin kertoa, kun sinäkin kerrot tarinasi: olen itse asunut kaikissa Pohjoismaissa. Aina kun olen paikallisten kanssa tutustunut, niin puhe on kääntynyt siihen, että miten te Suomalaiset naiset pystytte olemaan niiden suomalaisten miestrn kanssa, kun ne vasn ryyppää ja ovat niin väkivaltaisia ja hakkaavat teitä naisia. Aluksi luulin, että tämä on vitsi, mutta kun sama toistui useaan kertaan, ja joka maassa, niin enää en sitä vitsiksi uskonut. Teillä miehillä on maine meidän rajojen ulkopuolella väkivaltaisista juoppoina jotka hakkaa vaimonsa ja lapsensa. Mutta tottahan tämä onkin, kun tilastoja katsotaan.

Vierailija
126/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kaupungin rannalla jäätelökioskilla . . . Joku nainen siellä katseli minua, naista. Tai en ensin tajunnu, että voi olla ehkä kiinnostunut. No lopulta vastasin katseeseen. Mutta sitten tuli pelkuruus ja lähdin pois . . Jäi kyllä harmittamaan . . Olis voinu ottaa selvää oliko vain kuvitelmaa vai olisko ollu oikeasti kiinnostunut juttelemaan. Jänishousu jää kyllä yksin. Mutta olen jo tottunut siihen

Vierailija
127/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gent kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa hän kerran totesi, että täällä on paljon lesboja! Olin äimistynyt ja kysyin että miksi. Noh, hänellä oli Pietarissa tuttu l-pariskunta, joista se Butch oli sellainen epänaisellinen ja lihava.

Aaahahahaa.......not.

Huono vitsi. Saman vitsin voisi kertoa suomalaisista miehistä, paitsi h o m o v i t s i n ä, että täällä on paljon bear- tyyppisiä h o mo ja, kun miehet on niin läskejä täällä& pukeutuu huonosti....eikun se onkin tavallinen suomalainen mies.

Tuntuuko nyt kivalta?

Okei. No mä kerron sulle tapahtuneesta elämästä tarinan, voin kertoa, kun sinäkin kerrot tarinasi: olen itse asunut kaikissa Pohjoismaissa. Aina kun olen paikallisten kanssa tutustunut, niin puhe on kääntynyt siihen, että miten te Suomalaiset naiset pystytte olemaan niiden suomalaisten miestrn kanssa, kun ne vasn ryyppää ja ovat niin väkivaltaisia ja hakkaavat teitä naisia. Aluksi luulin, että tämä on vitsi, mutta kun sama toistui useaan kertaan, ja joka maassa, niin enää en sitä vitsiksi uskonut. Teillä miehillä on maine meidän rajojen ulkopuolella väkivaltaisista juoppoina jotka hakkaa vaimonsa ja lapsensa. Mutta tottahan tämä onkin, kun tilastoja katsotaan.

Voit ensi kerralla vastata, että se on ihan meidän naisten oma vika.

Vierailija
128/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä butch-lesbot ja bi-naiset pariutuvat keskenään. Löytävät toisistansa juuri sen mikä miellyttää.

En nyt tiedä 🤔 itse olen naisellinen bi ja pidän naisellisista naisista

Samoin, niin minäkin!

Vierailija
129/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus peukalossa

Vierailija
130/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä teille heteroille, kannattaa sanoa lähentelevälle miehelle, että on lesbo, jos mies vähääkään kiinnostaa.

Takuuvarma reaktio on terrierin lukkopurenta hameen helmaan. 

Eroon ei pääse sen jälkeen millään ja miehen silmissä on hullun kiilto. Näiden apinoiden ajattelussa juttu menee ilmeisesti jotenkin niin, että jos skodaa lesbon, se olisi vähän niinkuin olisi kahden naisen kanssa yhtä aikaa.

Älkää kysykö logiikkaa, ei sitä ole. Mutta olen tämän itse kokenut.

Pitää kokeilla! Tosin olisinko sitten itse enää kiinnostunut tästä douchebagista?

Vierailija
131/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gent kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaahahahaa.......not.

Tuntuuko nyt kivalta?

Tulisko se siitä, jos maailmalla meidät tiedetään venäjän naapuruudesta? Itsellä ainakin käsitys, että vanhempi polvi siellä rajan takana juo vodkaa ja perheväkivalta ei ole mitenkään poikkeus.

Vierailija
132/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbot tuijottaa naisten tissejä kuin pahaiset teinipojat 😅

Vähän outoa jos näin on, kun moni lesbo on kuitenkin aika rinnaton ja miehekäs, kuten vaikka Saara Aallon vaimo. Tämä on vähän kummallista, että miksi lesbot eivät halua korostaa naisellisuutta ja toisaalta, miten toiseen lesboon vetoaa miehekäs nainen, kun luulisi, että naiselliset piirteet kiinnostaisivat.

Tämä on tosi mielenkiintoinen kuvio. Olen itse binainen, ja kiinnostunut todella femmeistä naisista. Olen itsekin naisellinen; pitkät hiukset, huulipunaa etc. Miksi niin tosi monella lesbolla on ”juttuna” näyttää mieheltä? Miksi kadotetaan ne ihanat naiselliset asiat, jotka ainakin juuri minut sytyttävät?

Höpö höpö. Lesbotutkasi ei vain toimi.

T. Femme, toisen femmen kanssa yhdessä.

Toki minulla on ollut useitakin femme-suhteita, puhuin yleisesti; tämähän on tabu - asiaa ei saisi mainita. Miehennäköiset lesbot, poikatukat, meikittömyys, kummalliset muodottomat vaatteet. Miksi? Mitä tällä ajetaan takaa jos kuitenkin himoitaan naisia ja naisellisuutta?

Ehkä sitten itsellä on se maskuliininen rooli suhteessa. Omasta mielestäni ainakin suhteessa on aina maskuliinen/feminiininen elementteinä, oli osalliset minkä sukupuolisia tahansa. En tiedä onko se niinkään tabu, kellään ei ehkä ole tyhjentävää vastausta tähän. Homoseksuaalisuus johtuu luultavasti jostain asiasta aivoissa, joka on eri tavalla, joten ehkä joillain tämän lisäksi sukupuoli-identiteetti on eri tavalla rakentunut aivoissa kuin keskivertoyksilöllä.

En oikein käsitä tuota logiikkaasi, minkä mukaan pitäisi itse olla naisellinen jos himoitsee naisia. Eihän heteronaisetkaan halua itselleen isoja lihaksia, partaa ja leveitä hartioita, vaikka miehessä nämä asiat olisivat mieluisia.

Huomaa, että ihmisillä ei kovin paljoa ole tietoa näistä asioista. Seksuaalisuus määräytyy sikiöaikana aivojen kehittyessä. Eri hormonien määrät vaihtelevat seksuaalisuuden mukaan ja tietenkin kaikilla ihmisillä myös yksilöllisesti.

Tämä oli se oikea vastaus. Tästä on julkaistu joku tutkimuskin tyyliin vuoden tai parin sisään. Sikiöaikainen altistus hormoneille vaihtelee ja aiheuttaa ns. jatkumon/variaation, joka koostuu sekä omasta sukupuolen kokemuksesta että seksuaalisesta suuntautumisesta. Nainen voi olla trans, androgyyni tai cis ja sitten näiden sisällä lesbo, bi tai hetero.

Eli esim. sellainen butch-lesbo on saanut hyvän tujauksen testoa kohdussa, mutta ei välttämättä niin paljon että haluaisi kuitenkaan olla mies.

Voisitko etsiä tän tutkimuksen?

Eikö porukka täällä osaa käyttää Googlea? Esim. hakusana "Homosexuality prenatal hormones", niin tulee mm. tämä tutkimus: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3296090/

Vierailija
133/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te lespot ootte nii ilikeitä

onko jottai solomusa pääkopasa

🙁

Vierailija
134/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään lesbot yrittävät myös heteroita. Ei ole enää vaarana, että suuttuvat, kun ilmapiiri vapautunut. Myös flirttailu naisten välillä yleistynyt viime aikoina. Ennen pidettiin piilossa.

Vierailija
135/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on viime aikoina isketty pari kertaa baarissa. Olen vaaleahiuksinen hetero. Minua tämä ei haittaa ollenkaan, vaan olen imarreltu. Ei kuitenkaan kiinnosta naiset siinä mielessä. Mutta kyllä minunkin mielestä ilmapiiri on vapautunut. Eli aika kannattaa yrittää ;)

Vierailija
136/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femme-lesboja ei tunnista mistään muusta kuin katseesta. Jotkut voivat pitää sormusta peukalossa, mutta luulen että tämä on vanhanaikaista?

Vierailija
137/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso mersutähti kaulassa ja vyöllä rekan avaimet.

Vierailija
138/181 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaahan mammat miehillenne sininen liina ja tyrkätään takataskuun ja toimittakaa ukko baariin, jospa se siitä selviää. 🤣🤣

Vierailija
139/181 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, enkä edes yritä tunnistaa. Etsin naisseuraa Tinderistä tmv, enkä toljottele baareissa vieraita ihmisiä. Sitä paitsi seurustelen erittäin vakituisesti, joten mulle on aivan samantekevää onko muut naiset heteroita, lesboja vai mitä.

Baarikäyttäytymisestä vielä. En todellakaan haluaisi olla epäkohtelias kenellekään, mutta miehet aiheuttaa ihan omalla iilimatokäyttäytymisellään sen, että on pakko olla yrmeä ja tyly miehille, jos aikoo viettää aikaa naisystävän tai naiskavereiden kanssa. Kuten täällä on aikaisemminkin todettu, naiset lähestyy kivasti ja asia menee perille, kun torjuu kivasti, mutta miehille ei mene kaaliin sitten millään, että nyt ois hyvä vaan mennä pois.

Vierailija
140/181 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, enkä edes yritä tunnistaa. Etsin naisseuraa Tinderistä tmv, enkä toljottele baareissa vieraita ihmisiä. Sitä paitsi seurustelen erittäin vakituisesti, joten mulle on aivan samantekevää onko muut naiset heteroita, lesboja vai mitä.

Baarikäyttäytymisestä vielä. En todellakaan haluaisi olla epäkohtelias kenellekään, mutta miehet aiheuttaa ihan omalla iilimatokäyttäytymisellään sen, että on pakko olla yrmeä ja tyly miehille, jos aikoo viettää aikaa naisystävän tai naiskavereiden kanssa. Kuten täällä on aikaisemminkin todettu, naiset lähestyy kivasti ja asia menee perille, kun torjuu kivasti, mutta miehille ei mene kaaliin sitten millään, että nyt ois hyvä vaan mennä pois.

Parasta on olla deiteillä tyttöystävän kanssa, kun pöytään änkeää ties mitä äijää jatkuvalla syötöllä eikä lähde niin millään. Etenkin kun niille ei kannata missään nimessä sanoa olevansa seurusteleva pari, sitten ne äijät ei nimittäin ainakaan lähde vaan jää ehdottelemaan ties mitä kimppaa ja muuta.

Miehet on oikeasti tosi rasittavia kun ne on humalassa ja haku päällä. Naisten kanssa ei ikinä ole ongelmaa. Ja itse otsikkoon vastauksena se, mikä on jo moneen kertaan sanottukin: tunnistat sinusta kiinnostuneen naisen siitä miten se katsoo sua (silmiin). Niitä lesboja/bi-naisia, jotka ei ole susta kiinnostuneita, et tunnista useinkaan mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän