Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lesbot tunnistaa toisen baarisaa

Vierailija
03.07.2021 |

Baarissa jos etsitte seuraa, miten tiedätte onko toinen ihminen kiinnostunut naisista. Missä vaiheessa selvitätte asian ja miten.

Kommentit (181)

Vierailija
101/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapea perse, muuten iso, kananpersetukka, niistä tunnistaa

Kuvailit kouvolalaisen heteroäidin.

Vierailija
102/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä jutut ole niin mustavalkoisia mutta on aste-eroja. Itse en kuuna päivänä menisi baarissa viittä metriä lähemmäs naista, jolla on minihame, kuuden desin tekotissit, viiden sentin tekoripset ja ankkahuulet. Koko olemus viestittää, että olen MIEHIÄ varten.

Vai niin. Minä olen tuollainen (en nyt tietenkään täysin, mutta karrikoidusti), ja ihan kokonaan naisia varten.

Ok. Kiinnostavaa. Minkälaiset naiset sinua sitten lähestyvät?

Femmet, koska flirttailen heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista katsoa kynsiä. jos ovat pitkät ja laitetut, tuskin on naisiin päin. wlw-naisilla ja lesboilla lähes poikkeuksetta on lyhyet, olemattomat kynnet.

Vierailija
104/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on lesbotutka ukkovarpaassa, se nousee ylös kuin pajuvarpu kaivon etsinnässä.

Vierailija
105/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

You know why kirjoitti:

muista katsoa kynsiä. jos ovat pitkät ja laitetut, tuskin on naisiin päin. wlw-naisilla ja lesboilla lähes poikkeuksetta on lyhyet, olemattomat kynnet.

En ymmärrä miksi tätä alapeukutetaan. EI naiset halua teräväkyntisiä sisäänsä. Lesbot pitää lähes poikkeuksetta  kyntensä lyhyinä

Vierailija
106/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä jutut ole niin mustavalkoisia mutta on aste-eroja. Itse en kuuna päivänä menisi baarissa viittä metriä lähemmäs naista, jolla on minihame, kuuden desin tekotissit, viiden sentin tekoripset ja ankkahuulet. Koko olemus viestittää, että olen MIEHIÄ varten.

Vai niin. Minä olen tuollainen (en nyt tietenkään täysin, mutta karrikoidusti), ja ihan kokonaan naisia varten.

Ok. Kiinnostavaa. Minkälaiset naiset sinua sitten lähestyvät?

Femmet, koska flirttailen heille.

Ja flaksi käy? Onko nää sun iskemät naiset uteliaita yhden illan bissejä? Tyyliin yks aika kuuma suomalainen näyttelijä, joka takavuosina avautui :)

Vierailija
107/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You know why kirjoitti:

En ymmärrä miksi tätä alapeukutetaan. EI naiset halua teräväkyntisiä sisäänsä. Lesbot pitää lähes poikkeuksetta  kyntensä lyhyinä

Pitää monet muutkin naiset. Ei kaikilla heteroilla ole rakennekynsiä. Mutta kieltämättä ajatus irronneesta rakennekynnestä toosan sisällä ei kauheasti herätä intohimoja :D

Vierailija
108/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksia peukaloissa. Kanapersetukat haisevat pil lulle kun ovat kyllästäneet itsensä tällä hajulla. Osoittavat sillä miehisyyttään.

Vierailija
109/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot kuulemma työntävät sormia tai käsiä sisään ja saksittavat, tosin en tiedä mitä se tarkoittaa, mutta isi sanoi näin.

Vierailija
110/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut huhuja, että Helsinkiin olisi pitkästä aikaa joku porukka perustamassa lesbobaaria. Tietääkö joku, pitääkö tämä paikkaansa?

Vierailija
111/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin nuorempana halunnut kans tietää:D en oikein osannut olla oikealla tavalla kiinnostuneen näköinen joten eipä kukaan nainen yleensä mua huomannut. Ne joiden kanssa sitten aikuisena juttu lähti, niin tunnistin sellaisesta katseesta. Kun kattoo vähän kauemmin silmiin sellaisella ilmeellä, että tietää jotain.

Ja näille jotka sanoo että tunnistaa lyhyestä tukasta jne- niin mulla on ollut aina pitkä tukka ja korkokengät ja minihame. Naisellisiakin lesboja on paljon. Ja sitten vielä kommentoijille, että myös mun puolisoni on naisellinen nainen.

Vierailija
112/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta en kerro ketkä julkkisnaiset ovat puuhanaisina.

Vierailija
113/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma neitoni on BI, ja kuulemma yksi selkeä merkki on ns " lesbokynnet", eli kaikki muut kynnet ovat pitkiä ja laitettuja, paitsi ne kaksi :).

Ei mun naiselle riitä kaksi :D

Vierailija
114/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhdellä semitutulla lepakolla on sellainen tapa, että hän menee puristelemaan pärseestä ja tisseistä ja suutelee kysymättä ja jos ei saa vastakaikua, niin kyseessä tod.näk. ei ole lepakko, mutta se ei tahtia hänellä hidasta. Melkein r*aiskasi nousuhumalaisen ystäväni vessassa ja baarin edessä kerran, vaikka hän oli täysin hetero, mutta kun tämä lepakko halusi hänet väkisin. Monta vuotta yritti aina väkisin kirjaimellisesti huulille, jos vaan näki ystävääni ihan missä tahansa. Tosi ärsyttävä ämmä oli, ei uskonut kenenkään puhetta ja veti sateenkaarikortin esille kerran jos toisenkin.

Vierailija
115/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kynsistä voi mitään päätellä, ihan yhtä hyvin heteronainen voi pitää ne lyhyenä jotta voisi sormettaa itseään!

Vierailija
116/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You know why kirjoitti:

Tota en tiennyt, nyrkkiäkö ne käyttää.

N. 65v

Vierailija
117/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ainakin kymmenen kertaa tullut naiset iskemään, joten eivät ne kyllä tunnista kuka on hetero ja kuka ei. Osa näistä tapahtunut homobaarissa (kun olen ollut sateenkaarikavereiden kanssa), osa heterobaarissa. Olen aika flirtti ja "villi" ja miehet iskee usein, eli ei ehkä ihme että naisetkin välillä kokeilee onneaan. Naiset sentään ymmärtävät aina heti perääntyä, joistin miehistä ei pääse eroon millään.

Vierailija
118/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä teille heteroille, kannattaa sanoa lähentelevälle miehelle, että on lesbo, jos mies vähääkään kiinnostaa.

Takuuvarma reaktio on terrierin lukkopurenta hameen helmaan. 

Eroon ei pääse sen jälkeen millään ja miehen silmissä on hullun kiilto. Näiden apinoiden ajattelussa juttu menee ilmeisesti jotenkin niin, että jos skodaa lesbon, se olisi vähän niinkuin olisi kahden naisen kanssa yhtä aikaa.

Älkää kysykö logiikkaa, ei sitä ole. Mutta olen tämän itse kokenut.

Vierailija
119/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastajattareni on pietarilainen nainen.

Suomessa hän kerran totesi, että täällä on paljon lesboja! Olin äimistynyt ja kysyin että miksi. Noh, hänellä oli Pietarissa tuttu l-pariskunta, joista se Butch oli sellainen epänaisellinen ja lihava.

Jouduin toteamaan, että sellainen naistyypi on Suomessa ihan standardinainen...

Aaahahahaa.......not.

Huono vitsi. Saman vitsin voisi kertoa suomalaisista miehistä, paitsi h o m o v i t s i n ä, että täällä on paljon bear- tyyppisiä h o mo ja, kun miehet on niin läskejä täällä& pukeutuu huonosti....eikun se onkin tavallinen suomalainen mies.

Tuntuuko nyt kivalta?

Ei tämä vitsi ollut vaan ihan tapahtunutta elämää.

Vaan ainahan viestintuoja ammutaan, jos viesti ei miellytä.

Vierailija
120/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä butch-lesbot ja bi-naiset pariutuvat keskenään. Löytävät toisistansa juuri sen mikä miellyttää.

En nyt tiedä 🤔 itse olen naisellinen bi ja pidän naisellisista naisista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme