Miten lesbot tunnistaa toisen baarisaa
Baarissa jos etsitte seuraa, miten tiedätte onko toinen ihminen kiinnostunut naisista. Missä vaiheessa selvitätte asian ja miten.
Kommentit (181)
Oon kans miettinyt, että eikö musta ole ikinä ollut yksikään nainen kiinnostunut kun ei ole ikinä tullut iskemään. Miehet kuitenkin lähestyvät tuon tuosta, jopa puistossa lasten kanssa kun harvoin köytön sormusta, niin voi joku eroisä tulla selvittelemään statusta, tosin harvemmin käynyt näin... muttei yhtään naista. Naisetkin voi kuitenkin olla aloitteellisia, siten minäkin mieheni nappasin. Joskus olen tosi lyhyttukkaisten naisten kohdalla miettinyt, että olisko tuo sellainen neutraalinnäköinen lesbo ja jos on tosi räväkkä feministi niin sitten jo aika monesta voisin kuvitella, että ehkä. Muttei yksikään nainen ole ikinä osoittanut mitään kiinnostusta. Lähestyykö lesbot vasta jos saa jotain vastakaikua omiin signaaleihin vai enkö vain ole kiinnostanut ketään kertaakaan? Meinaan, jos olisin lesbo niin olisin varmaan aika yksinäinen kun en muita lesboja tunnista eikä ne Minusta piittaa.
Jospa miesten pitää etsiä miehet miespaikoista, naisten naispaikoista. Tai ilmoitella hakunsa. Muuten joku hetero osuu heille kohdalle, joka saa paniikin ja ahdistuu. Silti baari tai sovellus ei ole automaattisesti se paikka josta löytää kunnollisen ihmisen tai samoista asioista kiinnostuneen. Entä jos joku haluaisi että yhdistää harrastus tai joku muu asia. Onko niitä aiheita olemassa.
Millään lesboilla ei saa minua houkuteltua mihinkään tiettyyn työpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jospa miesten pitää etsiä miehet miespaikoista, naisten naispaikoista. Tai ilmoitella hakunsa. Muuten joku hetero osuu heille kohdalle, joka saa paniikin ja ahdistuu. Silti baari tai sovellus ei ole automaattisesti se paikka josta löytää kunnollisen ihmisen tai samoista asioista kiinnostuneen. Entä jos joku haluaisi että yhdistää harrastus tai joku muu asia. Onko niitä aiheita olemassa.
Yleensä noi heteromiehet aina vastailee lesbojen ilmoituksiin ja tunkeutuu lesbojen bileisiin ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajelemattomat kainalokarvat.
Baarissa ei kainalokarvoja näe
Vierailija kirjoitti:
kyllä ne toisensa tunnistaa: sheivattu siilitukka, ei edes yritä olla viehättävä miehen silmään (ani harva, ehkä joku), sivukalu/sheivattu puoliksi pää, puoliksi pitempi (Saara Aalto/Mari -lookki). Usein ihan kamala vaatemaku. Neonvärit, räikeän yliampuva tyyli,. Tai sit tosiaan pukeutuu kuin mies. Nahkarotsi, farkkurotsi, niitit, armeijabootsit, EI ainakaan pitsiä. EI meikkaa yhtään. Poikkeus sit nää lipstick lesbot.
Luulen että myös piirit on tosi pienet, ei niitä nyt niin paljon ole, liikkuuvat samoissa pienissä porukoissa kaikki.
Sivukalu 😂😂
Kaupassa laittavat ananaksen ylösalaisin ostoskoriin. Se on salainen signaali lesboille.
Lyhyt tukka, nenärengas ja venytyskorut korvissa. Helppo tunnistaa.
No jos baarissa tulee vastaan lyhythiuksinen, pullea, flanellipaita t-paidan päällä, sateenkaaripinssi flanellipaidassa, reisitaskuhousut ja maiharit jalassa oleva lävistetty/tatuoitu naisoletettu niin on 70% mahdollisuus että kyseessä on lepakko. 30% mahdollisuus on että kuuluu vasemmistonuoriin ja larppaa lepakkoa trendikkyyssyistä.
Kattelevat toisten akkojen tissejä 🤣😂🤣 Jo on aikoihin eletty!!! Normaali nainen on aina kiinnostunut v a i n miehistä. Ja mies naisista. 😠!! Lisääntykää ja täyttäkää maa. Ei lapsia homoille synny.
Vierailija kirjoitti:
Kattelevat toisten akkojen tissejä 🤣😂🤣 Jo on aikoihin eletty!!! Normaali nainen on aina kiinnostunut v a i n miehistä. Ja mies naisista. 😠!! Lisääntykää ja täyttäkää maa. Ei lapsia homoille synny.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jayne_Mansfield%E2%80%93Sophia_Loren_photo
Vierailija kirjoitti:
Olin yksissä bileissä ja siel tuli naisten kanssa juttua niin kaikki olivat olleet toistensa kanssa ja kaikilla oli myös miehet. Kuulemma ihan normaalia et naiset keskenään panee vaiks ei olis lesbokaan. Eikä niitten miehiä haittaa. Ja muutenkin panivat sekaisin. Niitten miehet niitten muijien kanssa jne.
Voi sitä ressua joka tulee raskaaksi ja kukaan ei enää pane, tai tiedä kenelle se lapsi on. Tai kaikki panee silti.
Eiköhän se ole katse, välillä itse huomannut kun joku nainen yrittää iskeä ja luulen et se on katse mihin sit tarttis vastata jos haluaa. Miehet taas tulee selkeesti juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin yksissä bileissä ja siel tuli naisten kanssa juttua niin kaikki olivat olleet toistensa kanssa ja kaikilla oli myös miehet. Kuulemma ihan normaalia et naiset keskenään panee vaiks ei olis lesbokaan. Eikä niitten miehiä haittaa. Ja muutenkin panivat sekaisin. Niitten miehet niitten muijien kanssa jne.
Olipa mielenkiintoiset bileet. Miten itse osun aina kovin tavanomaisiin vaan.
Olen pahoillani että eksyt vain tylsiin bileisiin. No täytyy sanoa et nää ei ole tavisten/köyhälistön bileitä. Pakko siellä ei ole panna mut niin siellä vaan jokainen ajautui.
Lesbo pari etsii naista / naisia soita kaiken kokoiset käy. 0414995429
Kyllä naisesta näkee heti, että onko hän lesbo vai ei sillä lesboilla on lyhyt tukka.