Miten lesbot tunnistaa toisen baarisaa
Baarissa jos etsitte seuraa, miten tiedätte onko toinen ihminen kiinnostunut naisista. Missä vaiheessa selvitätte asian ja miten.
Kommentit (181)
Yksinkertaista: jakamalla baarissa olijoille kyselylomakkeen, joka pitää täyttää ja palauttaa henkilötiedoilla varustettuna.
On niillä keinonsa mutta eivät kerro.
veikkaan että heteroilla on keinonsa myös, jotka saattaa olla ihan samoja.
Kyllä heillä on aivan oma koodistonsa ja kyllä sen äkkiä huomaa että etsimässä miestä vai naista.
Aivan sama, kuin kokenut mies huomaa lähes heti, maksullisen naisen yökerhoissa.
Se perustuu kokemukseen, jota on vain niillä jotka hommelit tuntevat.
Tarraavat pepusta tai puskureista kiinni ja päästävät äänitehosteen: "tööt"
Yleensä kysymällä ja muutenkin, jos juttu sit lähtee luistaa.
Jossain oli et hämähäkkitatuointi on yks merkki? Lieneekö totta?
Kyllä ne kummasti toisensa löytää. Eräissä bileissä oli kaksi lesboa, joista kummastakaan ei tätä olisi pystynyt päällepäin arvioimaan. Eivät tunteneet toisiaan entuudestaan. Siinä ei ehditty kissaa sanoa, kun jo olivat yhdessä. Miten? En minä tiedä.
Bändimme upealle (heterolle) naissolistille tekivät asian selväksi sekä keikan aikana että keikan jälkeen.
Hyvä lesbotutka aivan kuin homoillakin.
Lesbot tuijottaa naisten tissejä kuin pahaiset teinipojat 😅
Kyllä ne vaan tunnistaa, tutkalla.
Siskolla sateenkaarikorvikset. Ne varmaan antaa jotain vinkkiä.
Sormus yhdessä tai molemmissa peukaloissa. 9
Vierailija kirjoitti:
Siskolla sateenkaarikorvikset. Ne varmaan antaa jotain vinkkiä.
Ei kaikki lesbot ja homot tykkää käyttää sateenkaarijuttuja. Ja monet heterotkin käyttää niitä..
Itse olen sitä mieltä, että mistään ulkonäköjutusta, korusta, tukasta tmv. ei voi kyllä päätellä yhtään mitään. Sen huomaa sitten vasta, kaksi ihmistä kiinnostuu toisistaan ja niiden välillä on kemiaa. Katseesta yms.
Mää laitan aina kaulaan A4-arkin, jossa lukee lepso. Siittä ne tunnistaa.
Itse teen sitä mitä suurin osa meistä, vilkuilen naisia yrittäen näyttää kiinnostuneelta ja toivon, että toinen tekee aloitteen.