Onko parisuhteessa ok tykätä vain pienistä pusuista
Kommentit (28)
On varmaan, mutta en kyllä itse alkaisi tuollaisen kanssa
Ei vaikuttaisi himoitsevan minua
On. En suutele/imuttele, puhumattakaan mistään kielareista koska minua se ällöttää. Ei ole ollut ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Joo koska sehän sen himon määrittää paljonko naamaasi nuolee ja kuolaa vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä näen himon silmistä, en kitarisoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo koska sehän sen himon määrittää paljonko naamaasi nuolee ja kuolaa vaihtaa.
Ei nyt tarvi sentään naamaa nuolla, mutta kyllä kiihkeä suutelointi on aivan perus.
On tietysti. Jokainen on omanlaisensa, eikä kaikki tykkää kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen himon silmistä, en kitarisoista.
Himo on kokonaisvaltaista, ei pelkkää katsetta. Katseen jälkeen tulee keho mukaan, sis. himokkaat suuteloinnit
Vierailija kirjoitti:
Et siis osaa lukea kehonkieltä ilman kieltä suussasi? Ok. Miksi? Autismia?
-Eri
Vierailija kirjoitti:
On tietysti. Jokainen on omanlaisensa, eikä kaikki tykkää kaikesta.
No tää. Suomessa on aika paljon intohimottomia, etäisiä, kylmiä ja jäykkiä, tylsiä ja flegmaattisia ihmisiä, joille on varmasti aivan normaalia vaihtaa vain jotain pieniä pusuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri
Suurinpiirtein samaa olin kysymässä että eikö oikeesti tosiaan osaa lukea ihmisen katsetta, eleitä, kehonkieltä, käytöstä yms jotta erottaisi himoitseeko toinen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri
Sä et ole koskaan edes kokenut himoa ja sulautumista, jos jotain ”kehon kieltä” siinä luet ja tarkkailet xD
Kuka se autisti täällä on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri
Suurinpiirtein samaa olin kysymässä että eikö oikeesti tosiaan osaa lukea ihmisen katsetta, eleitä, kehonkieltä, käytöstä yms jotta erottaisi himoitseeko toinen vai ei.
Ei helvetti sentään ole onneksi koskaan tarvinnut kokea tuollaista :’D
Juttunne kuulostaa kammottavilta
No sehän riippuu täysin siitä kumppanista, että onko hänelle ok. Eiköhän suurin osa kuitenkin halua parisuhteeltaan vähän enemmän kuin pientä pusuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista jos ei himoa tunnista ilman suutelua. Ei suutelussa mitään vikaa ole, en mä sillä, mutta jotenkin outoa jos ei kykene tunnistamaan ja tuntemaan toisen himoa ilman.
Minä tykkään miehessä vain sen pankkitilistä ja hänen ystävistä keiden kanssa on hauska harrastaa seksiä
Vierailija kirjoitti:
No sehän riippuu täysin siitä kumppanista, että onko hänelle ok. Eiköhän suurin osa kuitenkin halua parisuhteeltaan vähän enemmän kuin pientä pusuttelua.
Ja suuteluko on ainoa mitä sinä teet kumppanisi kanss kun haluat enemmän? Melko kuivaa. Me kyllä naidaan niin että litinä käy vaikkei suutelusta pidetäkkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista jos ei himoa tunnista ilman suutelua. Ei suutelussa mitään vikaa ole, en mä sillä, mutta jotenkin outoa jos ei kykene tunnistamaan ja tuntemaan toisen himoa ilman.
Autisti se jatkaa jankutusta ja omien keksimistä
Luuletko, että joku random palstalainen muuttaa mielipiteensä ja preferenssinsä ja suorastaan tapansa olla, jos Teidän Tylsyytenne tarpeeksi jankuttaa?
Ei läheisyyden tarvitse aina olla minuutin kielareita joilla hengitys salpautuu. Nuorena niin toki kävikin mutta vähitellen oppii jotta vähempikin riittää. Kyllä se toinen tietää vuosien jälkeenkin mitä sillä tarkoitan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja suuteluko on ainoa mitä sinä teet kumppanisi kanss kun haluat enemmän? Melko kuivaa. Me kyllä naidaan niin että litinä käy vaikkei suutelusta pidetäkkään.
Anteeksi mitä? Siis enhän minä puhunut itsestäni, enkä todellakaan sanonut, että suutelu on ainoa, mitä minä haluan! Minä vastasin ap:n kysymykseen ja sanoin, että suurin osa varmaan haluaisi enemmän, kuin pientä pusuttelua, mistä ap aloituksessa puhui. Minä myös haluan enemmän! Sinun kannattaisi opetella lukemaan, ennen kuin kommentoit.
Totta kai, miksi ei?