Miten lesbot tunnistaa toisen baarisaa
Baarissa jos etsitte seuraa, miten tiedätte onko toinen ihminen kiinnostunut naisista. Missä vaiheessa selvitätte asian ja miten.
Kommentit (181)
Ilmeisesti lesboja saa pilkata vapaasti myös täällä vauvasivuilla. Ylläpito ei puutu kirjoitteluun juuri mitenkään. Sitten ihmetellään kovaan ääneen että miten niin muka seksuaalinen tasa-arvo ei ole Suomessa jo toteutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbot tuijottaa naisten tissejä kuin pahaiset teinipojat 😅
Vähän outoa jos näin on, kun moni lesbo on kuitenkin aika rinnaton ja miehekäs, kuten vaikka Saara Aallon vaimo. Tämä on vähän kummallista, että miksi lesbot eivät halua korostaa naisellisuutta ja toisaalta, miten toiseen lesboon vetoaa miehekäs nainen, kun luulisi, että naiselliset piirteet kiinnostaisivat.
Tämä on tosi mielenkiintoinen kuvio. Olen itse binainen, ja kiinnostunut todella femmeistä naisista. Olen itsekin naisellinen; pitkät hiukset, huulipunaa etc. Miksi niin tosi monella lesbolla on ”juttuna” näyttää mieheltä? Miksi kadotetaan ne ihanat naiselliset asiat, jotka ainakin juuri minut sytyttävät?
Höpö höpö. Lesbotutkasi ei vain toimi.
T. Femme, toisen femmen kanssa yhdessä.
Toki minulla on ollut useitakin femme-suhteita, puhuin yleisesti; tämähän on tabu - asiaa ei saisi mainita. Miehennäköiset lesbot, poikatukat, meikittömyys, kummalliset muodottomat vaatteet. Miksi? Mitä tällä ajetaan takaa jos kuitenkin himoitaan naisia ja naisellisuutta?
Setä kertoo totuuden: on päivän selvää, että monia lespoja kiehtoo nimenomaan miesmäisyys, mutta jostain syystä oikea mies ei kelpaa vaan sen pitää olla mahdollisimman epänaisellinen mies-nainen mikä käy. Tämä juuri on monille lespoille tabu mitä eivät voi myöntää. Kun jos tykkäisivät oikeasti naisista, niin hakisivat juuri naisellista ja kaunista naista mutta ei, rekkalespo se olla pitää.
Anna kun mä arvaan? Setä on setämies, jolla ikää +50. Et ole hauska satiirikko, vaikka niin luulet. Olet vain yksinkertainen ja ja juntti.
Samalla tavalla kuin hetero tunnistaa heteron baarissa.
Yleensä butch-lesbot ja bi-naiset pariutuvat keskenään. Löytävät toisistansa juuri sen mikä miellyttää.
Varmasti katse on se tärkein. Lesbo katsoo toista naista niinkuin mies katsoo naista. Kyllä sen tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt tukka, tatuoinnit, ylipaino ja tyly ilme kasvoilla
Tuo pätee vain noin puoleen lesboista, joiden pääasiallinen ammatti on rekkakuski. Eroottinen aikuisviihde on opettanut minulle että osa lesboista viettää suuren osan ajastaan seksikkäissä alusvaatteissa ja on aina valmis hommiin toisen naisen kanssa pienestäkin vinkistä.
Aikuisviihteessä ovat myös valmiita hommiin miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Samoin kuin muutkin. Flirtistä ja muusta kiinnostusta ilmaisevadta sanattomasta viestinnästä. Toki asia on a-n kirjolla oleville käsittämätön.
Autismin kirjolla? Ei ole fiksua ivata heitäkään.
TsekTsek kirjoitti:
Karvaisesta alapäästä.
Kainalokarvoista ja kesällä säärikarvoista, varsinkin niillä, jotka kulkevat miesten camo-shortsit ja Dr. Martensit jaloissa.
Tätim kirjoitti:
TsekTsek kirjoitti:
Karvaisesta alapäästä.
Kainalokarvoista ja kesällä säärikarvoista, varsinkin niillä, jotka kulkevat miesten camo-shortsit ja Dr. Martensit jaloissa.
Pistävä hienhaju seuraa usein myös tuossa samassa paketissa, mutta sehän vain kiihottaa lisää tyttölepakoita..
Reilu ylipaino, lävistykset, siilitukka.
Oma neitoni on BI, ja kuulemma yksi selkeä merkki on ns " lesbokynnet", eli kaikki muut kynnet ovat pitkiä ja laitettuja, paitsi ne kaksi :).
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä, että mistään ulkonäköjutusta, korusta, tukasta tmv. ei voi kyllä päätellä yhtään mitään. Sen huomaa sitten vasta, kaksi ihmistä kiinnostuu toisistaan ja niiden välillä on kemiaa. Katseesta yms.
Persoonallista kemiaa voi olla seksuaalisuudesta riippumatta. Monet vähän tyttöilevät huvikseen vaikkei olisi kemiaakaan. Eli ei ne kaikki ole lesboja, eikä homomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbot tuijottaa naisten tissejä kuin pahaiset teinipojat 😅
Vähän outoa jos näin on, kun moni lesbo on kuitenkin aika rinnaton ja miehekäs, kuten vaikka Saara Aallon vaimo. Tämä on vähän kummallista, että miksi lesbot eivät halua korostaa naisellisuutta ja toisaalta, miten toiseen lesboon vetoaa miehekäs nainen, kun luulisi, että naiselliset piirteet kiinnostaisivat.
Tämä on tosi mielenkiintoinen kuvio. Olen itse binainen, ja kiinnostunut todella femmeistä naisista. Olen itsekin naisellinen; pitkät hiukset, huulipunaa etc. Miksi niin tosi monella lesbolla on ”juttuna” näyttää mieheltä? Miksi kadotetaan ne ihanat naiselliset asiat, jotka ainakin juuri minut sytyttävät?
Höpö höpö. Lesbotutkasi ei vain toimi.
T. Femme, toisen femmen kanssa yhdessä.
Toki minulla on ollut useitakin femme-suhteita, puhuin yleisesti; tämähän on tabu - asiaa ei saisi mainita. Miehennäköiset lesbot, poikatukat, meikittömyys, kummalliset muodottomat vaatteet. Miksi? Mitä tällä ajetaan takaa jos kuitenkin himoitaan naisia ja naisellisuutta?
Setä kertoo totuuden: on päivän selvää, että monia lespoja kiehtoo nimenomaan miesmäisyys, mutta jostain syystä oikea mies ei kelpaa vaan sen pitää olla mahdollisimman epänaisellinen mies-nainen mikä käy. Tämä juuri on monille lespoille tabu mitä eivät voi myöntää. Kun jos tykkäisivät oikeasti naisista, niin hakisivat juuri naisellista ja kaunista naista mutta ei, rekkalespo se olla pitää.
Hmm.
Itse olen biseksuaali, mutta pidän naisellisista ja miehekkäistä naisista sekä naisellisista ja miehekkäistä miehistä. Nämä ovat neljä eri kategoriaa, jotka kaikki vetoavat omalla tavallaan.
Lesbot löytyy istuskelemassa manskun ajotiellä ja tää on tilastotiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesbot on niitä naisia, jotka tuijottaa muita naisia sen sijaan, että peilaisivat itseään jokaisesta edes osittain heijastavasta pinnasta.
Lesboilla on ainakin mukava kun voi runkutella ja ihailla itteensä peilistä. kateeksi käy.
Not gonna lie: tuotakin on tullut tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
veikkaan että heteroilla on keinonsa myös, jotka saattaa olla ihan samoja.
Jos terveellä itsetunnolla varustettu heteromies tulee mielenkiintoisen naisen torjumaksi, niin johtuuko kyseinen kylmä reaktio siis lesboudesta vai onko olemassa muita vaihtoehtoisia selityksiä kun kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä jutut ole niin mustavalkoisia mutta on aste-eroja. Itse en kuuna päivänä menisi baarissa viittä metriä lähemmäs naista, jolla on minihame, kuuden desin tekotissit, viiden sentin tekoripset ja ankkahuulet. Koko olemus viestittää, että olen MIEHIÄ varten.
Vai niin. Minä olen tuollainen (en nyt tietenkään täysin, mutta karrikoidusti), ja ihan kokonaan naisia varten.
Ok. Kiinnostavaa. Minkälaiset naiset sinua sitten lähestyvät?
Itseopittu sivistys ei korvaa tieteellistä koulutusta. Ei lähellekään. Ja ilman tieteellistä koulutusta tuskin voi päätyä kovin kiinnostavalle uralle. Menestynyt duunari ei ole kiinnostava. Menestys on yhdentekevää, jos taustalla ei ole tieteellisen koulutuksen mukanaan tuomia sosiaalisia ja kulttuurisia pääomia. Tämä on tietysti karkea yleistys; tieteenalojen välillä on toki suuria eroja, samoin ihmisten.