Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lesbot tunnistaa toisen baarisaa

Vierailija
03.07.2021 |

Baarissa jos etsitte seuraa, miten tiedätte onko toinen ihminen kiinnostunut naisista. Missä vaiheessa selvitätte asian ja miten.

Kommentit (181)

Vierailija
61/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbot tuijottaa naisten tissejä kuin pahaiset teinipojat 😅

Vähän outoa jos näin on, kun moni lesbo on kuitenkin aika rinnaton ja miehekäs, kuten vaikka Saara Aallon vaimo. Tämä on vähän kummallista, että miksi lesbot eivät halua korostaa naisellisuutta ja toisaalta, miten toiseen lesboon vetoaa miehekäs nainen, kun luulisi, että naiselliset piirteet kiinnostaisivat.

Tämä on tosi mielenkiintoinen kuvio. Olen itse binainen, ja kiinnostunut todella femmeistä naisista. Olen itsekin naisellinen; pitkät hiukset, huulipunaa etc. Miksi niin tosi monella lesbolla on ”juttuna” näyttää mieheltä? Miksi kadotetaan ne ihanat naiselliset asiat, jotka ainakin juuri minut sytyttävät?

Höpö höpö. Lesbotutkasi ei vain toimi.

T. Femme, toisen femmen kanssa yhdessä.

Toki minulla on ollut useitakin femme-suhteita, puhuin yleisesti; tämähän on tabu - asiaa ei saisi mainita. Miehennäköiset lesbot, poikatukat, meikittömyys, kummalliset muodottomat vaatteet. Miksi? Mitä tällä ajetaan takaa jos kuitenkin himoitaan naisia ja naisellisuutta?

Ehkä sitten itsellä on se maskuliininen rooli suhteessa. Omasta mielestäni ainakin suhteessa on aina maskuliinen/feminiininen elementteinä, oli osalliset minkä sukupuolisia tahansa. En tiedä onko se niinkään tabu, kellään ei ehkä ole tyhjentävää vastausta tähän. Homoseksuaalisuus johtuu luultavasti jostain asiasta aivoissa, joka on eri tavalla, joten ehkä joillain tämän lisäksi sukupuoli-identiteetti on eri tavalla rakentunut aivoissa kuin keskivertoyksilöllä.

En oikein käsitä tuota logiikkaasi, minkä mukaan pitäisi itse olla naisellinen jos himoitsee naisia. Eihän heteronaisetkaan halua itselleen isoja lihaksia, partaa ja leveitä hartioita, vaikka miehessä nämä asiat olisivat mieluisia.

Huomaa, että ihmisillä ei kovin paljoa ole tietoa näistä asioista. Seksuaalisuus määräytyy sikiöaikana aivojen kehittyessä. Eri hormonien määrät vaihtelevat seksuaalisuuden mukaan ja tietenkin kaikilla ihmisillä myös yksilöllisesti.

Tämä oli se oikea vastaus. Tästä on julkaistu joku tutkimuskin tyyliin vuoden tai parin sisään. Sikiöaikainen altistus hormoneille vaihtelee ja aiheuttaa ns. jatkumon/variaation, joka koostuu sekä omasta sukupuolen kokemuksesta että seksuaalisesta suuntautumisesta. Nainen voi olla trans, androgyyni tai cis ja sitten näiden sisällä lesbo, bi tai hetero.

Eli esim. sellainen butch-lesbo on saanut hyvän tujauksen testoa kohdussa, mutta ei välttämättä niin paljon että haluaisi kuitenkaan olla mies.

Vierailija
62/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot on niitä naisia, jotka tuijottaa muita naisia sen sijaan, että peilaisivat itseään jokaisesta edes osittain heijastavasta pinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sillai et kun nainen menee juttelemaan toiselle naiselle ja jos sen toisen naisen pikkarit kastuu niin luulis olevan lesbo. Jos kummankin niin molemmat saattaa olla.

Vierailija
64/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telaketjustereotypia ei ole pätenyt enää moneen vuosikymmeneen.

Nykylebaanit näyttävät aivan samanlaisilta kuin muutkin naiset ja nuoret heteronaiset voivat näyttää samoilta kuin lesbot ennen. 

Mistä tunnistaa? No katseesta pösilöt ja hienovaraisesta flirtistä, jota miehet eivät tule koskaan osaamaan tai ymmärtämään. Se onkin naisten välillä niin kivaa <3

Millainen katse ja millaista hienovaraista flirttiä se sitten on?

Vierailija
65/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbot on niitä naisia, jotka tuijottaa muita naisia sen sijaan, että peilaisivat itseään jokaisesta edes osittain heijastavasta pinnasta.

Lesboilla on ainakin mukava kun voi runkutella ja ihailla itteensä peilistä.      kateeksi käy.

Vierailija
66/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on juuri ongelmana, kun en ole varma onko erään söpön naisen kanssa silmäpeliä vai ei... hän hymyilee minulle aina ystävällisesti ja jotenkin merkitsevästi, mutta en ole varma onko hänkin naisiin päin, kun kumpikaan meistä ei edes näytä miltään rekkalesbolta.

Vierailija
67/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmäisillä butch-lesboilla on yleensä tosi miesmäiset mielenkiinnon kohteet, esim. autot, rakentaminen, joukkuelajit. Eli kyllä varmaan jonkinlainen hormoniero sikiökaudella on muodostunut. Muokkaavat aivoja. Mutta eihän sillä ole mitään väliä. Pääasia että saa olla juuri sellainen kuin haluaa.

Vierailija
68/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö ne lie kaikki pyöri siellä setassa. Mul on fb kaverina yksi puoliks julki lesbo, ja hänen koko kaveriporukka fb:sssa taitaa olla kylän ja ammattialan kaikki lesbot siinä. On toki monia heteroitakin, kuten mä, ja jotka ei tajuu et se on lesbo. FB Julkaisut aika moni pelkkää sateenkaarilippua. Ei oo vaikee arvata mikä yhistää näitä. 

no oma alansa on sit heterot jotka julkasee sateenkaarilippuja kuvitellen olevansa edistyksellisiä tai sympaattisia heille...tms erikoisia

Toivoisitte, että heteroiksi olettamaan ihmiset eivät osoittaisi sympatiaa sateenkaariväelle? Ei enää mitään sympatiakannatusta, pois mokomat..! Sillä lailla. Saadaan vähän parempi maailma kun potkitaan pois nekin sympatiaa ja empatiaa osoittamasta, mokomat…

Vierailija
69/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikset, flanellipaita, joku futisvaate ja porkkanatukka.

Vierailija
70/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sillai et kun nainen menee juttelemaan toiselle naiselle ja jos sen toisen naisen pikkarit kastuu niin luulis olevan lesbo. Jos kummankin niin molemmat saattaa olla.

🤤

Vierailija
71/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbot tuijottaa naisten tissejä kuin pahaiset teinipojat 😅

Vähän outoa jos näin on, kun moni lesbo on kuitenkin aika rinnaton ja miehekäs, kuten vaikka Saara Aallon vaimo. Tämä on vähän kummallista, että miksi lesbot eivät halua korostaa naisellisuutta ja toisaalta, miten toiseen lesboon vetoaa miehekäs nainen, kun luulisi, että naiselliset piirteet kiinnostaisivat.

Tämä on tosi mielenkiintoinen kuvio. Olen itse binainen, ja kiinnostunut todella femmeistä naisista. Olen itsekin naisellinen; pitkät hiukset, huulipunaa etc. Miksi niin tosi monella lesbolla on ”juttuna” näyttää mieheltä? Miksi kadotetaan ne ihanat naiselliset asiat, jotka ainakin juuri minut sytyttävät?

Höpö höpö. Lesbotutkasi ei vain toimi.

T. Femme, toisen femmen kanssa yhdessä.

Toki minulla on ollut useitakin femme-suhteita, puhuin yleisesti; tämähän on tabu - asiaa ei saisi mainita. Miehennäköiset lesbot, poikatukat, meikittömyys, kummalliset muodottomat vaatteet. Miksi? Mitä tällä ajetaan takaa jos kuitenkin himoitaan naisia ja naisellisuutta?

Ehkä sitten itsellä on se maskuliininen rooli suhteessa. Omasta mielestäni ainakin suhteessa on aina maskuliinen/feminiininen elementteinä, oli osalliset minkä sukupuolisia tahansa. En tiedä onko se niinkään tabu, kellään ei ehkä ole tyhjentävää vastausta tähän. Homoseksuaalisuus johtuu luultavasti jostain asiasta aivoissa, joka on eri tavalla, joten ehkä joillain tämän lisäksi sukupuoli-identiteetti on eri tavalla rakentunut aivoissa kuin keskivertoyksilöllä.

En oikein käsitä tuota logiikkaasi, minkä mukaan pitäisi itse olla naisellinen jos himoitsee naisia. Eihän heteronaisetkaan halua itselleen isoja lihaksia, partaa ja leveitä hartioita, vaikka miehessä nämä asiat olisivat mieluisia.

Huomaa, että ihmisillä ei kovin paljoa ole tietoa näistä asioista. Seksuaalisuus määräytyy sikiöaikana aivojen kehittyessä. Eri hormonien määrät vaihtelevat seksuaalisuuden mukaan ja tietenkin kaikilla ihmisillä myös yksilöllisesti.

Tämä oli se oikea vastaus. Tästä on julkaistu joku tutkimuskin tyyliin vuoden tai parin sisään. Sikiöaikainen altistus hormoneille vaihtelee ja aiheuttaa ns. jatkumon/variaation, joka koostuu sekä omasta sukupuolen kokemuksesta että seksuaalisesta suuntautumisesta. Nainen voi olla trans, androgyyni tai cis ja sitten näiden sisällä lesbo, bi tai hetero.

Eli esim. sellainen butch-lesbo on saanut hyvän tujauksen testoa kohdussa, mutta ei välttämättä niin paljon että haluaisi kuitenkaan olla mies.

Voisitko etsiä tän tutkimuksen?

Vierailija
72/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sekoitettiin usein lesboon ja tulen hyvin toimeen lesbojen kanssa. En ole kuitenkaan koskaan ollut romanttisesti kiinnostunut naisesta.

Vierailija
73/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on porkkanatukka?

Vierailija
74/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on porkkanatukka?

Ilmeisesti jonkun sedän fantasia ristoräppääjätukkaisesta naisesta.

Vierailija
75/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on porkkanatukka?

Porkkanan näköinen tukka.

Vierailija
76/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastajattareni on pietarilainen nainen.

Suomessa hän kerran totesi, että täällä on paljon lesboja! Olin äimistynyt ja kysyin että miksi. Noh, hänellä oli Pietarissa tuttu l-pariskunta, joista se Butch oli sellainen epänaisellinen ja lihava.

Jouduin toteamaan, että sellainen naistyypi on Suomessa ihan standardinainen...

Aaahahahaa.......not.

Huono vitsi. Saman vitsin voisi kertoa suomalaisista miehistä, paitsi h o m o v i t s i n ä, että täällä on paljon bear- tyyppisiä h o mo ja, kun miehet on niin läskejä täällä& pukeutuu huonosti....eikun se onkin tavallinen suomalainen mies.

Tuntuuko nyt kivalta?

Tuntuu. Tottahan tuokin on.

Vierailija
77/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on bisse, tosi tyttömäinen. Sateenkaarirusetin pistää usein hiuksiin kun mennään baariin. Naiset kehuu usein kivasti ulkonäössä jotain yksityiskohtia. Miehet taas eivät saa silmiään (ja käsiään) irti rinnoista ja takapuolesta ja niitä joutuu hätistelemään kaemmas.

Eli jotkut pienet kehut on usein se, mistä homma lähtee. Naiset osaavat olla hienovaraisempia.

Vierailija
78/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miesmäinen nainen. Työpaikkani on miesvaltaisella, perinteisestikin miehisellä alalla. Harrastan mm.metsästystä ja kalastusta. Ulkomuotonikin on venäläisen kuulantyöntäjän. Minunhan pitäisi olla feminiinisistä naisista kiinnostunut lesbo, eikö niin?  Kuitenkin puolisoni on erittäin maskuliininen mies. Olen itse ajatellut, että minulle pitää olla vielä selvästi itseäni maskuliinisempi kumppani, ettei sukupuoliroolit keikahda päälaelleen. Olen kuitenkin selkeästi nainen, enkä mies ja suhteeni ovat olleet aina tavallisia heteroparisuhteita. Asiat eivät ole aina ihan yksinkertaisia. Olen tavallaan kiinnostunut myös naisista, minusta naisten vartalot ovat kauniimpia ja kiinnostavampiakuin miesten. Pidänitseäni kuitenkin ihan tavallisena tylsänä heterona.

Vierailija
79/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynseä katse, sillitukka, nenä ja muita lävistyksiä, paljon tatskoja, maiharit ja räikeä huulipuna. 

Vierailija
80/181 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen jo jalkaterän asennosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi