Miten iskeä exä?
Aluksi sanon, että en kaipaa nyt kommentteja exät on exiä tms. Olen ennen itsekin ollut sitä mieltä, mutta nyt tilanne on muuttunut. Erosimme noin puoli vuotta sitten. Mitään sen kummempaa syytä ei ollut, oltiin ikään kuin kasvettu kavereiksi kahden yhteisen vuoden aikana yhteisen ajanpuutteen vuoksi. Nyt kun olemme olleet erossa, tuntuu, että kipinä välillämme on vain vahvistunut ja olen entistä varmempi siitä, että hän on minulle se oikea. Molempien elämäntilanne on nyt muuttunut, joten uskon vahvasti, että yhteistä aikaa löytyisi nyt. Olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran eromme jälkeen ja muutenkin olemme hyvissä väleissä edelleen. Antakaa apuja miten saan miehen takaisin itselleni? En haluaisi paljastaa suoraan tunteitani ja alkaa kinuamaan miestä takaisin, vaan toivon, että hän itse tajuaisi haluavansa minut takaisin. Mammat, nyt jos koskaan tarvitsen teitä! Mies on tulossa luokseni kylään lähipäivinä. Vinkkejä? :)
Kommentit (62)
En tiedä kuinka kiittää suurta tohtori Ikodua siitä, että hän toi takaisin rakastajani voimillaan, en koskaan uskonut, että voisin saada vaimoni takaisin luokseni, kun jätin lapseni vihaisesti, koska en koskaan välittänyt. Tajusin, että olen tehnyt vääriä asioita rakkaalle perheelleni, mikä johtaa eroon minun ja vaimoni ja lasteni välillä. . Joku puhui tohtori Ikodusta muutama päivä sitten, ja minusta tuntui, että minäkin voisin auttaa, ja jouduin ottamaan yhteyttä myös häneen avun saamiseksi. nähdä minut ensimmäistä kertaa niin moneen vuoteen. Se tuntui unelta, mutta se oli todellisuutta. Lyhyesti sanottuna, minä ja perheeni olemme yhdistyneet ja vaimoni on erittäin iloinen voidessaan olla jälleen kanssani ja olen myös erittäin onnellinen. Tunnen olevani siunattu tohtori Ikodun avulla ja arvostan todella hänen apuaan. Koska suuri tohtori Ikodu viittasi minuun, haluaisin lähettää tohtori Ikodun kenelle tahansa, joka tarvitsee hänen apuaan. Voit tavoittaa hänet hänen matkapuhelinnumeronsa +2348163958542 kautta tai lähettää hänelle sähköpostia: ikoduotantempleofsolution@gmail.com
Nimi: Charles
Maa: UK
Aivan h*vetin huonosti. Siis meni eron aikaan. Epätoivoiset ajat ja epätoivoiset teot jne. Mitä koitin sanoa on, että väkisin ei onnistu mikään. Ihan turha punoa jotain ihme strategioita. Kertoo miltä tuntuu ja jos se ei toisessa resonoi niin peli on pelattu. Ihan suotta tuhlata aikaansa haikailemalla ja strategioimalla jonkun perään joka ei sitä halua. Pitää uskoa, että vaikka itse kuinka ajattelisi, että tämä rakkaus on syntynyt tähtien alla, niin toinen saattaa silti olla asiasta eri mieltä ja haluta irti.