Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten iskeä exä?

Vierailija
05.07.2014 |

Aluksi sanon, että en kaipaa nyt kommentteja exät on exiä tms. Olen ennen itsekin ollut sitä mieltä, mutta nyt tilanne on muuttunut. Erosimme noin puoli vuotta sitten. Mitään sen kummempaa syytä ei ollut, oltiin ikään kuin kasvettu kavereiksi kahden yhteisen vuoden aikana yhteisen ajanpuutteen vuoksi. Nyt kun olemme olleet erossa, tuntuu, että kipinä välillämme on vain vahvistunut ja olen entistä varmempi siitä, että hän on minulle se oikea. Molempien elämäntilanne on nyt muuttunut, joten uskon vahvasti, että yhteistä aikaa löytyisi nyt. Olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran eromme jälkeen ja muutenkin olemme hyvissä väleissä edelleen. Antakaa apuja miten saan miehen takaisin itselleni? En haluaisi paljastaa suoraan tunteitani ja alkaa kinuamaan miestä takaisin, vaan toivon, että hän itse tajuaisi haluavansa minut takaisin. Mammat, nyt jos koskaan tarvitsen teitä! Mies on tulossa luokseni kylään lähipäivinä. Vinkkejä? :)

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin samaa. Mun taktiikkahan on se, että lähettelen sille tasaisin väliajoin säälittäviä vinkuvanku-viestejä ja sitten se huorittelee mua. Olen huomannut, että tämä taktiikka ei ole toimiva.149

Vierailija
2/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin iskemään samalla taktiikalla kuin ketä tahansa miestä, mutta muistuttelisin vaivihkaa kaikista yhteisistä hyvistä muistoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät on exiä!

Vierailija
4/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunteiden esittäminen on sinusta kinuamista, tulet elämään elämäsi yksin. Saat ehkä exän hetkeksi kunnes mokaat ja hän lähtee, taas. Koita aikuistua ja lopeta esittäminen.

Vierailija
5/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi tunteitasi näyttää, niin et saa sitä muuten kuin seksin avulla. Joten erittäin helposti.

Vierailija
6/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä hyvä ystävyyssuhde kun et voi olla avoin hänen kanssaan...

Vierailija
7/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pohdin samaa aihetta. Mistä tietää haluaako exä seksiä tunteista vai puutteesta?

Vierailija
8/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun tarvii vinkua sitä takaisin? Mä sanoisin suoraan, että ero kaduttaa. Mikäli mies ei olisi samoilla linjoilla niin aika selvät sävelet mun mielestä. Lisäksi jos sanot niin vaikka mies ei olisi samaa mieltä niin se miettii sitä joka tapauksessa sen jälkeenkin. Kannattaa vaan olla rohkea :)

Vierailija
9/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan, että ihminen haluaa aloittaa suhteensa jollain showlla, eikä tavallisella tunteiden ilmaisemisella? No vedä kannat kattoon minihameella ja antavalla kaula-aukolla. Saat varmasti exäsi huomion. Se ei vaan kestä.

Vierailija
10/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis totta kai uskallan tunteeni sanoa ääneen, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että miten saisin exänkin miettimään asiaa ja haluamaan minua takaisin, muuten kuin sanomalla, että rakastan sinua ja haluan vielä yrittää.

Vierailija
11/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan lähtisin liikkeelle vitsin kautta, että kuvittele nyt jos oltaisiin yhdessä, niin miten paljon helpompi tämäkin asia olisi tms. Jos mies on samaa mieltä, mutta hänkään ei uskalla tunnustaa tunteitaan, hänen on ikäänkuin helppo tarttua "vitsiisi" ja vastata myöntävästi. Olipa huonosti selitetty, mutta toivottavasti saat pointin ongittua :D

Vierailija
12/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille samat asiat kuin täälläkin.Keskustelkaa.

Vierailija
13/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies mitenkään vihjaillut että haluaisi sinut takaisin? Tai osoittanut käytöksellään?

Vierailija
14/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:59"]

Onko mies mitenkään vihjaillut että haluaisi sinut takaisin? Tai osoittanut käytöksellään?

[/quote]Jos mies panee ap:tä, niin eikö se jo osoita aika paljon?

Vierailija
15/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palasin exäni kanssa aikoinaan yhteen ja ollaan nyt naimisissa :) eli kyllä kannatti. Omasta mielestäni tuolloin oli paljon vaikeampi tunnustaa juuri exälle jonka kanssa olimme olevinaan kavereita omia tunteitaan kun jollekin "uudelle" ihmiselle. Mutta jos haluat tilanteeseen edistystä tai selvyyttä, pakkohan se on tehdä.

Vierailija
16/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan 2 sivulle

Vierailija
17/62 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäs nauraa sulle ja sen uus akka vielä kovempaa

Vierailija
18/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:26"]

Mä mietin samaa. Mun taktiikkahan on se, että lähettelen sille tasaisin väliajoin säälittäviä vinkuvanku-viestejä ja sitten se huorittelee mua. Olen huomannut, että tämä taktiikka ei ole toimiva.149

[/quote]

lol :D

Vierailija
19/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on suoraviivaisia olentoja, valtatie kulkee jalkovälistä suoraan pääkoppaan, joten päätteleppäs siitä

Vierailija
20/62 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:11"]miehet on suoraviivaisia olentoja, valtatie kulkee jalkovälistä suoraan pääkoppaan, joten päätteleppäs siitä

[/quote]

Päättele siitä, että välittää vai on puutteessa?

Ei ap