Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten iskeä exä?

Vierailija
05.07.2014 |

Aluksi sanon, että en kaipaa nyt kommentteja exät on exiä tms. Olen ennen itsekin ollut sitä mieltä, mutta nyt tilanne on muuttunut. Erosimme noin puoli vuotta sitten. Mitään sen kummempaa syytä ei ollut, oltiin ikään kuin kasvettu kavereiksi kahden yhteisen vuoden aikana yhteisen ajanpuutteen vuoksi. Nyt kun olemme olleet erossa, tuntuu, että kipinä välillämme on vain vahvistunut ja olen entistä varmempi siitä, että hän on minulle se oikea. Molempien elämäntilanne on nyt muuttunut, joten uskon vahvasti, että yhteistä aikaa löytyisi nyt. Olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran eromme jälkeen ja muutenkin olemme hyvissä väleissä edelleen. Antakaa apuja miten saan miehen takaisin itselleni? En haluaisi paljastaa suoraan tunteitani ja alkaa kinuamaan miestä takaisin, vaan toivon, että hän itse tajuaisi haluavansa minut takaisin. Mammat, nyt jos koskaan tarvitsen teitä! Mies on tulossa luokseni kylään lähipäivinä. Vinkkejä? :)

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Move on.

Vierailija
42/62 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 10:29"]Move on.

[/quote]

Don't move on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kävi?

Vierailija
44/62 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama asia, kuin työntää kerran paskannettu paska takaisin suoleen.

Vierailija
45/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:han kirjoitti tuossa, että erkanivat toisistaan ajanpuutteen vuoksi ja että se tilanne on nyt muuttunut, niin mitä vouhkaat 30?

Hah!Ajanpuute muka syy,kyllä sitä aikaa löytyy jos toista oikeasti haluaa...mies on vaan vakipanoa kaipailemassa.

Vierailija
46/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:han kirjoitti tuossa, että erkanivat toisistaan ajanpuutteen vuoksi ja että se tilanne on nyt muuttunut, niin mitä vouhkaat 30?

Hah!Ajanpuute muka syy,kyllä sitä aikaa löytyy jos toista oikeasti haluaa...mies on vaan vakipanoa kaipailemassa.

Katoitko miltä vuodelta ketju on? Ääliö...

Vierailija
47/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä tekisi mieli lähinnä iskeä eksää vasaralla.

Vierailija
48/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä tekisi mieli lähinnä iskeä eksää vasaralla.

Miksi?

Vierailija
49/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa

how to get your ex back

Vierailija
50/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti... vastailette vuosien takaiseen ketjuun

Vierailija
51/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä vaistomaisesti tekee, on omiaan saamaan toisen vain varmemmaksi siitä, että kannatti erota.

Samalla on hyvä tutkia omia motiivejaan saada ex takaisin. Ne voivat olla huonoja.

Löytyy muuten hyviä viedeoita siitäkin miten tuhota exän laastarisuhde.

Vierailija
52/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ikävöi jotakuta kun ketju nousi vuosien takaa.

Vierailija
53/62 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten kun seuraavan kerran tulee joksikin aikaa yhteisen ajan puute?

Soutaa, huopaa.

Vierailija
54/62 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:20"]

Aluksi sanon, että en kaipaa nyt kommentteja exät on exiä tms. Olen ennen itsekin ollut sitä mieltä, mutta nyt tilanne on muuttunut. Erosimme noin puoli vuotta sitten. Mitään sen kummempaa syytä ei ollut, oltiin ikään kuin kasvettu kavereiksi kahden yhteisen vuoden aikana yhteisen ajanpuutteen vuoksi. Nyt kun olemme olleet erossa, tuntuu, että kipinä välillämme on vain vahvistunut ja olen entistä varmempi siitä, että hän on minulle se oikea. Molempien elämäntilanne on nyt muuttunut, joten uskon vahvasti, että yhteistä aikaa löytyisi nyt. Olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran eromme jälkeen ja muutenkin olemme hyvissä väleissä edelleen. Antakaa apuja miten saan miehen takaisin itselleni? En haluaisi paljastaa suoraan tunteitani ja alkaa kinuamaan miestä takaisin, vaan toivon, että hän itse tajuaisi haluavansa minut takaisin. Mammat, nyt jos koskaan tarvitsen teitä! Mies on tulossa luokseni kylään lähipäivinä. Vinkkejä? :)

Ero tulee siitä jos suhde ei toimi ja niihin on omat syynsä. Jos noi syyt eivät ole poistuneet mihinkään niin ei mikään exä juttu toimi sen enempää kuin aiemminkaan. 

Ei pidä paikkaansa. Itse erosin nuorena ensimmäisestä poikaystävästäni ihan vain kokeilunhalun takia. Järkeilin itselleni että en halua loppuelämääni olla ensimmäisen poikkiksen kanssa, ja että joku toinen voisi olla parempi. Olin täysin väärässä, ja on osoittautunut että ensirakkauteni kohtaaminen oli kohtaloa. Polkumme kohtasivat uudelleen yli 10v eromme jälkeen, ja hän sai minut heikoksi ensimmäisellä katseellaan johon luotin jo teininä. Nykyisin olemme naimisissa ja meillä on 3 ihanaa tytärtä.

Jostain syystä alkanut uskoa tietynlaiseen kohtaloon, koska ystäväpiiristäni löytyy muitakin joilla on samanlaisia kokemuksia. Ovat löytäneet nuoruudessaan täydellisen kumppanin mutta eronneet heistä samankaltaisista syistä ja palanneet yhteen vuosien jälkeen. Joidenkin polut on vain tarkoitettu kulkemaan yhdessä mitä ei järjellä pysty selittämään. Rakkaus on kummallista.

Vierailija
55/62 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen Mary Michael, olen täällä spreed tämä hyvä uutinen koko maailmalle siitä, miten sain mieheni rakastaa takaisin. Olin hulluksi, kun rakkauteni jätti minut toisen tytön viime kuussa, mutta kun tapaan ystävä, joka tutustuttaa minut DrIgbinovia suuri Messenger, olen kertonut minun ongelmani DrIgbinovia miten mieheni jätti minut ja myös miten minun piti saada työtä erittäin suuri yritys. Hän vain sanoi minulle, että olen tullut oikeaan paikkaan olivat aion saada sydämeni halu ilman sivu vaikutuksia. Hän kertoi minulle, mitä minun pitää tehdä, kun se oli tehty, seuraavan 2 päivää, rakkauteni soitti minulle puhelimessa ja sanoi anteeksi elää minulle ennen nyt ja myös seuraavan viikon jälkeen rakkauteni soitti minulle on vedota anteeksiantoa , Olin pyytänyt haastatteluun minun haluttu yritys minun tarvitsi työskennellä ohjaaja. Olen niin onnellinen ja ylityöllistettyjä, että minun täytyy kertoa tämä koko maailmalle, miten Drigbinovia auttaa minua myöntämään sydämeni halu. Drigbinovia on erikoistunut kaikenlaisia oikeinkirjoituksen ja hyvää taikaa. Jos tarvitset apua yhteyttä Drigbinovia on seuraava Sähkö posti osoite: doctorigbinovia93@gmail.com

Kiitos minulle myöhemmin.

Vierailija
56/62 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin samaa. Mun taktiikkahan on se, että lähettelen sille tasaisin väliajoin säälittäviä vinkuvanku-viestejä ja sitten se huorittelee mua. Olen huomannut, että tämä taktiikka ei ole toimiva.149

😂

Vierailija
57/62 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies panee ap:tä, niin eikö se jo osoita aika paljon?

Se osoittaa että mies haluaa seksiä.

t: m40

Vierailija
58/62 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei se mikrossa lämmitetty ruokakaan ole vastavalmistetun veroista. Unohda koko juttu.

Vierailija
59/62 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin näitä:

Kerroin tunteistani

Itkin ja kerroin

halusin pariterapiaan

Kirjoitin surullisia kirjeitä

kirjoitin yhteisistä muistoista

vaadin lupauksen, ettei toista naista tule

uhkasin viimeisellä ratkaisulla

uhkasin maineen pilaamisella

tein toimenpiteitä edellämainittuihin

hajotin tavaroita, pakkasin ne kasseihin ja purin kohta pois

kerran löin ja purin, mutta vain vähän

Vaadin taukoa yhteydenpidossa

kommunikoin tauon aikana somen kautta että minulla menee lujaa yksin

hankin fake-miesystävän

vaadin selitystä miksi mies ei ilmaissut mustasukkaisuutta

ostin lahjoja ja kun mies tuli niitä hakemaan, yritin sänkyyn

anelin

muistutin hyvistä ajoista, samalla päättäen viestit surullisella tarralla

lopulta katkaisin välit

Mitä totaalista ajanhukkaa, vuosi elämästä.

Älä pyri väkisin takaisin tai puno mitään strategioita. Se tapahtuu jos on tapahtuakseen, jos ei niin move on

Vierailija
60/62 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

roinajonna kirjoitti:

Itse kokeilin näitä:

Kerroin tunteistani

Itkin ja kerroin

halusin pariterapiaan

Kirjoitin surullisia kirjeitä

kirjoitin yhteisistä muistoista

vaadin lupauksen, ettei toista naista tule

uhkasin viimeisellä ratkaisulla

uhkasin maineen pilaamisella

tein toimenpiteitä edellämainittuihin

hajotin tavaroita, pakkasin ne kasseihin ja purin kohta pois

kerran löin ja purin, mutta vain vähän

Vaadin taukoa yhteydenpidossa

kommunikoin tauon aikana somen kautta että minulla menee lujaa yksin

hankin fake-miesystävän

vaadin selitystä miksi mies ei ilmaissut mustasukkaisuutta

ostin lahjoja ja kun mies tuli niitä hakemaan, yritin sänkyyn

anelin

muistutin hyvistä ajoista, samalla päättäen viestit surullisella tarralla

lopulta katkaisin välit

Mitä totaalista ajanhukkaa, vuosi elämästä.

Älä pyri väkisin takaisin tai puno mitään strategioita. Se tapahtuu jos on tapahtuakseen, jos ei niin move on

Siis mies jätti sut ja ajattelit, että saat takaisin uhkailulla, väkivallalla ja hankkimalla feikki-miehen? 😳

Toimisiko sun kohdalla?

Itseltä menis kyllä loppukin mielenkiinto ja olisin iloinen, että pääsin sekopäästä eroon.

Miten meni noin niinkun omasta mielestä?